HO on iPhone-foorumi?
-
HO on iPhone-foorumi?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
-
- Ylläpitäjä
Re: HO on iPhone-foorumi?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Laite levittää laajaan tietoisuuteen Apple-sanomaa, logoa ainakin, vieneekö sitten kehittäjävoimia toisaalle itse tietokoneilta? Voisi uskoa markkinointi-strategian olevan äärimmäisen tarkkaan harkittu.
Otsikko kysyi, onko HO iPhone-foorumi. On se sitäkin, nyt prosentuaalisesti paljonkin, uskoisin kuhinan hieman hiljentyvän, kunhan tuo taikalaatikko muuttuu arkipäiväisemmäksi ja vapautuu kahleistaan.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mutta se menee ohi, kunhan iPhone on saatavissa ja vähän aikaa kuluu. Ennen tätä kevättä en juurikaan seurannut iPhone keskusteluja, kun mulle ei toi murtohomma sovi, olen liian laiska räpläämään. Nyt kun on iPhonen oston aika, tottakai kiinnostaa.
Joulukuussa ja varsinkin tammikuussa puhutaan sitten taas Maceistä, minä ainakin kun odottelen uutta Macbook Prota.
-
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
Sitä päivää ei vaan ole näköpiirissä, ei edes horisontissa, että iPhone vapautuisi kahleistaan. Eli kun iPhonesta tulee arkipäiväisempi ja niitä on enemmän liikkeellä, jailbreakkaus ja siihen liittyvä hulina tulee lähinnä kasvamaan.amanita kirjoitti:Modena olen tullut miettineeksi jokusen kerran samantyyppisiä aatoksia noita loputtomia kännyketjuja lukiessa. Laitehan on itsessään todella houkutteleva Apple-tuote, ja sen lukkojen aukominen aiheuttaa täällä runsaasti keskustelua ja kyselyjä.
Laite levittää laajaan tietoisuuteen Apple-sanomaa, logoa ainakin, vieneekö sitten kehittäjävoimia toisaalle itse tietokoneilta? Voisi uskoa markkinointi-strategian olevan äärimmäisen tarkkaan harkittu.
Otsikko kysyi, onko HO iPhone-foorumi. On se sitäkin, nyt prosentuaalisesti paljonkin, uskoisin kuhinan hieman hiljentyvän, kunhan tuo taikalaatikko muuttuu arkipäiväisemmäksi ja vapautuu kahleistaan.
Kuten tietysti myös keskustelu normisoftista.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sleepperi kirjoitti:Sitä päivää ei vaan ole näköpiirissä, ei edes horisontissa, että iPhone vapautuisi kahleistaan. Eli kun iPhonesta tulee arkipäiväisempi ja niitä on enemmän liikkeellä, jailbreakkaus ja siihen liittyvä hulina tulee lähinnä kasvamaan.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Varmaan Homppu peilaa aika hyvin markkinoita ja menoa Cupertinossa, joten iPhonesta nähtänee keskustelua kovasti jatkossakin, vaikkakin se varmasti tästä taas kesän mittaa hiljenee.
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Ei välttämättä hiljene kuitenkaan. Päinvastoin. Mutta sepä ei estä meitä menemästä kaljalle. Palan näet halusta juoda teikäläisen pöydän alle. Siis silti, vaikka löydynkin ehkä itse tason alta - kuten nyt.Macco kirjoitti:On täällä aikas paljon enemmän iPhone-jutustelua kuin ennen. Ja vaikka laite kiinnostaakin, niin ei ole vaan jostain syystä jaksanut lukea näitä keskusteluja. Ja varmaan siksi on tullut oltua tässä vähän aikaa lomalla hompusta, ulkona kirmaamassa ja ihmettelemässä kukkasia ja sen sellaisia.
Varmaan Homppu peilaa aika hyvin markkinoita ja menoa Cupertinossa, joten iPhonesta nähtänee keskustelua kovasti jatkossakin, vaikkakin se varmasti tästä taas kesän mittaa hiljenee.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Nyt saan päänsärkyä pelkästä iPhone alueen avaamisesta.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Luultavasti härdelli tulee edelleen kasvamaan, mutta minäpä suljen siltä silmäni ja keskityn muihin foorumin osioihin. Sinänsä tämä on sääli, sillä kyllähän varmasti meistä monella vanhemman polven iPhone käyttäjällä olisi paljon sanottavaa ja autettavaa. Mutta ei tässä mitään hyväntekeväisyyskoneita olla. En minä lähde Suomi24:seenkaan kreationisteja käännyttämään.
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kuin suomi24:stä...EvilPet kirjoitti:Pakko sanoa silläkin uhalla että kuulostaa ilkeältä, että olin kyllä kiinnostunut iphonesta jossain vaiheessa, mutta kun ryhdyin lukemaan tuota hompun iphone palstaa, päätin etten mokomaa ikinä hanki.
"Harkitsin macin ostoa mutta luettuani mac fanaatikkojen hypetystä päätin etten maccia ikinä hanki."
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Lienet nuorempi kuin luulinkaan...Macco kirjoitti:on tullut oltua tässä vähän aikaa lomalla hompusta, ulkona kirmaamassa ja ihmettelemässä kukkasia ja sen sellaisia.

-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kun olisikin hypetystä. Pääasiassa tuo on täynnä nahistelua ja sekalaista vammailua milloin minkäkin aiheen ympärillä. Mulle ei todellakaan tule iphonesta kuvaa hyvänä puhelimena, kun luen läpi vaikkapa ekan sivun viestien otsikotRepe Ruutikallo kirjoitti:Kuin suomi24:stä...EvilPet kirjoitti:Pakko sanoa silläkin uhalla että kuulostaa ilkeältä, että olin kyllä kiinnostunut iphonesta jossain vaiheessa, mutta kun ryhdyin lukemaan tuota hompun iphone palstaa, päätin etten mokomaa ikinä hanki.
"Harkitsin macin ostoa mutta luettuani mac fanaatikkojen hypetystä päätin etten maccia ikinä hanki."
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »

-
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Luulisi että nyt tilanne muuttuu jonkin verran helpomman saatavuuden johdosta. Tai sitten ei, tarkemmin ajatellen. Koska Soneran paketit eivät tunnu kovin hyvää vastaanottoa ainakaan tällä foorumilla saaneen. Vankilapaot jatkunee tai ainakin niistä utelut ynnä muut valitukset.
Ihtellä on kyllä liipasimella iPhone 3G, mutta MS-pakettina rajattomalla datalla. Kallishan se on, mutta onpa nuo muutkin kehittyneemmät puhelimet. Ja kun muistelee että maksoin ensimmäisestä iPodistani paljon enemmän kuin mitä nyt kalliimpikin iPhone maksaa, niin johan on helpottaa. Tai oikeastaan ei, koska nyttenkin taitaa olla aikaisien omaksujien rahastus menossa. Oh well... elämä on
-
Kropaltani kolmikymppinen. Henkisen iän arvioidaan osuvan joko 5-vuotiaan tai 90-vuotiaan kohdalle.Repe Ruutikallo kirjoitti:Lienet nuorempi kuin luulinkaan...Macco kirjoitti:on tullut oltua tässä vähän aikaa lomalla hompusta, ulkona kirmaamassa ja ihmettelemässä kukkasia ja sen sellaisia.
Kukkia ihmetellään linssin läpi.
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Näin mietiskelinkin, kokemusta on, oonkohan mäki sit 5 v..?Macco kirjoitti:Kukkia ihmetellään linssin läpi.

Ja aiheeseen, kieltämättä itsekin oon nyt huomannu, että iPhone yms-alueen ohi on tullut mentyä aikas moneen otteeseen
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Mulla onkin laseroidut silimät, ei tarvi välttämättä linssejä.Macco kirjoitti: Kukkia ihmetellään linssin läpi.
-
Kaksien linssien läpi. Tai kolmien tai nelien, miten nyt lasketellaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:Mulla onkin laseroidut silimät, ei tarvi välttämättä linssejä.Macco kirjoitti: Kukkia ihmetellään linssin läpi.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka