![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Kyllähän sitä voisi!kuriton kirjoitti:Et sitten ite vois perustaa vaikka kodinturvajoukkoja?![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jos kaikilla olisi aseet, jokainen voisi puolustaa itseään ja perhettään. Näin elämämme olisi turvallisempaa saman tapaan kuin esim. Yhdysvalloissa. Tämän puolesta taistelen!Pasteur kirjoitti:Kyllähän sitä voisi!kuriton kirjoitti:Et sitten ite vois perustaa vaikka kodinturvajoukkoja?![]()
Kesälomakin tulossa... syksyyn mennessä on eurooppa polvillaan! 8)
No tätä tämä just on! Arvaappas sitten millaista on elää lande kylässä, jossa ne mummut ja papat lähtevät aina perjantaina kylänraitille ja alkoon jallu-pulloa hakemaan vm. 80 ladallaan. On se paholainen älytöntä, kuinka ei ihmiset peeveli osaa liikenteessä kulkea! Näitä maanalaisen paikan urpoja on toki myös kaupungit pullollaan. Etenkin sinä aikana, kun tarkoitus olisi irtaantua töistä ja mennä viettämään sitä ansaittua vapaahetkeä.Jone kirjoitti:blastaa
Mä taas olen sitä mieltä, että aseet pitäisi olla TODELLA rajoitettuja. Vain muutamilla (kuten minulla) pitäisi saada olla pumppuhaulikkoja, konetuliaseita, pistooleja, ilmatorjuntakonekiväärejä jne.Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos kaikilla olisi aseet, jokainen voisi puolustaa itseään ja perhettään. Näin elämämme olisi turvallisempaa saman tapaan kuin esim. Yhdysvalloissa. Tämän puolesta taistelen!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ikävä kyllä, ikää tulee joskus teitillekin lisää, ja ootte joskus ihan samanlaisia tientukkoja!Pasteur kirjoitti:No tätä tämä just on! Arvaappas sitten millaista on elää lande kylässä, jossa ne mummut ja papat lähtevät aina perjantaina kylänraitille ja alkoon jallu-pulloa hakemaan vm. 80 ladallaan. On se paholainen älytöntä, kuinka ei ihmiset peeveli osaa liikenteessä kulkea!
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Pasteur kirjoitti: Arvaappas sitten millaista on elää lande kylässä, jossa ne mummut ja papat lähtevät aina perjantaina kylänraitille ja alkoon jallu-pulloa hakemaan vm. 80 ladallaan.
Millanen paikka se Orivesi oikein on?Pasteur kirjoitti: Näin voitaisiin turvata, että oikeamieliset ja hyvät kansalaiset voisivat pitää huolen yhteisöstään ja sitä rienaavista ja raiskaavista pummeista ja nuorisorikollisista.
Mitenköhän mä oon kokoajan luullut että sä asut jossain idyllisellä hevostilalla...Pasteur kirjoitti:nuo kaupungin vuokrakerrostalot ikkunan takana.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Noo-o, onneks ne on toiset jotka sakkoja ottaa, ja ajelevat puolikuntosilla autoillaan.Pasteur kirjoitti: Kun huomaan, että en enää kykene turvalliseen ja järkevään ajamiseen, niin siirryn julkisiin ja taksiin. Ihan oikeasti! En halua olla uhka liikenteessä kellekään - korkeintaan itselleni!
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Sama täällä. Joitain kohtuuhyviä livevetojakin on, mutta ne on sitten vaan kohtuuhyviä.Rooivalk kirjoitti: Vihaan live-levyjä.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Osittain samaa mieltä, mutta Google videosista löytyvä Red hot chili peppers live at Slane castle on kyllä jotenkin mahtava, kannattaa edes vilkaista.Erño kirjoitti:Sama täällä. Joitain kohtuuhyviä livevetojakin on, mutta ne on sitten vaan kohtuuhyviä.Rooivalk kirjoitti: Vihaan live-levyjä.
Metallican livet on kyllä sitten niin syvältä perperistä
Kertonee nurinkurisesta priorisoinnista. En väitä, että on oikein ajaa motarin kakkoskaistalla vähän reippaammin. Mutta alkoholitilaa vastaavasta ajokyvyttömyydestä kärsivien kotiäitien toilailut neljänkympin teillä, joilla lapset kulkeat kouluun, on mielestäni paljon huolestuttavampaa! Ylinopeudet taajama-alueilla ja puhdas kyvyttömyys sekä huolimattomuus/välinpitämättömyys liikenteessä tulisivat imo olla priorisoituina myös poliisien liikenteen valvonnassa. Jos minut joskus lapsilla kirotaan, niin saavatpa todennäköisesti kyydin kouluun - vaikka sitä usein olen selkärangattomana kasvatuksena pitänytkin - kiitos näiden arjen sankarien. Suuri osa vuodatuksestani on paljolti retorista, mutta tähän asiaan suhtaudun jopa vakavasti...kuriton kirjoitti:Noo-o, onneks ne on toiset jotka sakkoja ottaa...
Sinne on noin kilometri...EvilPet kirjoitti:Mitenköhän mä oon kokoajan luullut että sä asut jossain idyllisellä hevostilalla...
Viesti Kirjoittaja Anniel »
No toi on kyl anaalista. Itteä ottaa tää korso pannuun ihan huolella kokoajan ku lapset kasvaa, vaikka me asutaankin täällä paremmalla puolella korsoa, eli leppäkorvessa. Täällä on pelkkää tollasta pientalo-osastoa, mutta silti tienoolle mahtuu muutama tollanen eronnut nelikymppinen urpo, jotka kuvittelee että kaikkien muittenkin mielestä joka viikonloppu pitää huutaa takapihalla kolmeen saakka yöllä. Sen lisäks lähikaupat on aika vahvasti tuulipukusemispurgujen miehittämiä...Pasteur kirjoitti: Sinne on noin kilometri...Toistaiseksi ikkunasta aukeaa pellon sijaan lauma kiroilevia kakaroita ja krapulassaan toikkaroivia muumeja.
Anteeksi!Anniel kirjoitti:Suututtaa.
Itkk:ita luulisi liikkuvan maailmalla melko edukkaastikin, sillä eihän niillä paljon muuta nykymaailmassa pudoteta kuin lintuja lähietäisyydeltä. No ehkä kevyt heko tai Cessna mutta siinä se sitten on. Miehen reviirin suojelemiseen ne taas ovat edelleen erinomaisia pelejä, etenkin jos käsillä on myös puoli tusinaa ladattua katkaistua haulikkoa mahdollista katsekontaktin merkeissä käytävää vuoropuhelua varten.Pasteur kirjoitti:Mä taas olen sitä mieltä, että aseet pitäisi olla TODELLA rajoitettuja. Vain muutamilla (kuten minulla) pitäisi saada olla pumppuhaulikkoja, konetuliaseita, pistooleja, ilmatorjuntakonekiväärejä jne.Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos kaikilla olisi aseet, jokainen voisi puolustaa itseään ja perhettään. Näin elämämme olisi turvallisempaa saman tapaan kuin esim. Yhdysvalloissa. Tämän puolesta taistelen!
No se vähän riippuu käyttötavasta esim lentotukikohdassa on mahdollista............EDIT................SENCORED............Ei uskallakaan julkisesti sanoa, ettei spollet tule hakemaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:Itkk:ita luulisi liikkuvan maailmalla melko edukkaastikin, sillä eihän niillä paljon muuta nykymaailmassa pudoteta kuin lintuja lähietäisyydeltä. No ehkä kevyt heko tai Cessna mutta siinä se sitten on. Miehen reviirin suojelemiseen ne taas ovat edelleen erinomaisia pelejä, etenkin jos käsillä on myös puoli tusinaa ladattua katkaistua haulikkoa mahdollista katsekontaktin merkeissä käytävää vuoropuhelua varten.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ettei Orivedellä jo kruisalisi viattoman näköinen SUV, susi lammasten vaatteissa? Kuvamateriaalia löytyy salaiselta internetsivulta: http://www.youtube.com/watch?v=qs0A2p5AaIUPasteur kirjoitti:No se vähän riippuu käyttötavasta esim lentotukikohdassa on mahdollista............EDIT................SENCORED............Ei uskallakaan julkisesti sanoa, ettei spollet tule hakemaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:Itkk:ita luulisi liikkuvan maailmalla melko edukkaastikin, sillä eihän niillä paljon muuta nykymaailmassa pudoteta kuin lintuja lähietäisyydeltä. No ehkä kevyt heko tai Cessna mutta siinä se sitten on. Miehen reviirin suojelemiseen ne taas ovat edelleen erinomaisia pelejä, etenkin jos käsillä on myös puoli tusinaa ladattua katkaistua haulikkoa mahdollista katsekontaktin merkeissä käytävää vuoropuhelua varten.![]()
Mutta tuo olisi kyllä hieno.Voisi Jeeppiin rälläköidä kattoluukun ja asentaa itkk:n katolle.
Sillä kehtaisi sitten ajella perjantai-iltana kylänbaanaa (laittaa eukon ajamaan) ja sihtailla lökäpöksyjä bissetölkki toisessa kädessä. 8)