Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopick 2
Viesti Kirjoittaja Pasteur »

-
Viesti Kirjoittaja Anniel »

Hus omaan ketjuunne, kahvi on pahaa

-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
CENSOREDPasteur kirjoitti:SENCORED.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Repe Ruutikallo kirjoitti:CENSOREDPasteur kirjoitti:SENCORED.![]()

-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Juu, niistä oli katkelmia viimeisimmässä Tunteen Kuvalehdessä...Pasteur kirjoitti:Repe Ruutikallo kirjoitti:CENSOREDPasteur kirjoitti:SENCORED.![]()
![]()
Ei helvatan helvata... Kyllä mä oikeesti englantia osaan - on tullut jokunen akateeminen julkaisukin lontooksi rustattua. ihan oikeesti...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Noi oikoluvuthan onkin aika hyvät nykyään...Pasteur kirjoitti:Repe Ruutikallo kirjoitti:CENSOREDPasteur kirjoitti:SENCORED.![]()
![]()
Ei helvatan helvata... Kyllä mä oikeesti englantia osaan - on tullut jokunen akateeminen julkaisukin lontooksi rustattua. ihan oikeesti...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-

![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja vviksu »

-
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Mitä? Etkö ole ennakkovarannut iphonea soneralta?micho kirjoitti:Elämässä ei ole nykyään oikein sisältöä...
-
Viesti Kirjoittaja micho »
Mulle riittäis jos pääsis iLosaareen, mutta kun ei ole rahaa siihenkään. Saati sitten i"199$"Phoneen..EvilPet kirjoitti:Mitä? Etkö ole ennakkovarannut iphonea soneralta?micho kirjoitti:Elämässä ei ole nykyään oikein sisältöä...
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Lähinnä ajattelinkin sitä, että kun vilkaisee tuota iphonen tilaamisketjua, niin kummasti ovat kaverit saaneet kertaheitolla sisältöä elämään...micho kirjoitti:Mulle riittäis jos pääsis iLosaareen, mutta kun ei ole rahaa siihenkään. Saati sitten i"199$"Phoneen..EvilPet kirjoitti:Mitä? Etkö ole ennakkovarannut iphonea soneralta?micho kirjoitti:Elämässä ei ole nykyään oikein sisältöä...
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Siinähän sitä sisältöä sitten olisikin. Kyllä mä kaipaisin vähän enemmän sisältöä, kunnon työpaikka voisi olla ihan kiva. Ja vakaa parisuhde, miksei joku muksukin. Vielä joku kiinnostava harrastuskin, jos vaikka kiinnostaisi pidempäänkin.micho kirjoitti:Mulle riittäis jos pääsis iLosaareen, mutta kun ei ole rahaa siihenkään. Saati sitten i"199$"Phoneen..EvilPet kirjoitti:Mitä? Etkö ole ennakkovarannut iphonea soneralta?micho kirjoitti:Elämässä ei ole nykyään oikein sisältöä...
-
No totta hitossa.. Mutta jos nyt ei aloittaisi ihan noin mahtipontisesti kun lähtee pohjalta ponnistamaan.Maza kirjoitti:Siinähän sitä sisältöä sitten olisikin. Kyllä mä kaipaisin vähän enemmän sisältöä, kunnon työpaikka voisi olla ihan kiva. Ja vakaa parisuhde, miksei joku muksukin. Vielä joku kiinnostava harrastuskin, jos vaikka kiinnostaisi pidempäänkin.micho kirjoitti:Mulle riittäis jos pääsis iLosaareen, mutta kun ei ole rahaa siihenkään. Saati sitten i"199$"Phoneen..EvilPet kirjoitti: Mitä? Etkö ole ennakkovarannut iphonea soneralta?

-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Pyydän kovasti anteeksi jo etukäteen, mutta minun on ihan pakko. Perinteitä ja murre-perversioita epäkunnioittaen:micho kirjoitti:No totta hitossa.. Mutta jos nyt ei aloittaisi ihan noin mahtipontisesti kun lähtee pohjalta ponnistamaan.Maza kirjoitti:Siinähän sitä sisältöä sitten olisikin. Kyllä mä kaipaisin vähän enemmän sisältöä, kunnon työpaikka voisi olla ihan kiva. Ja vakaa parisuhde, miksei joku muksukin. Vielä joku kiinnostava harrastuskin, jos vaikka kiinnostaisi pidempäänkin.micho kirjoitti:Mulle riittäis jos pääsis iLosaareen, mutta kun ei ole rahaa siihenkään. Saati sitten i"199$"Phoneen..
Elämältäks? ai laiffii sulle vai mulle? siis jos mä näin helposti kaadan aina koko foorumin jos vaa haluun, niin luulis kai että kaataisin pari typykkääkin - niinku hei just tein. ja ifonen oon jo tilannu, niin että sitä myöte luulis löytyvän sitä misukkaa vähä lisää - jos siis tarvis, mut ei oo tarvis - vai mitä muuten luulette? älkääkä alkako tulla mulle selittää, jäätte muuten kättelys ihan kakkoseks. on pari breikkii muute jota ei oo iha viel julkastu. nää toimaa.
Ja näin murrevammanen öylystä, mut tampesteri on (kuollutta) sydäntä lähellä myäs. turku ehkä ei joo, koska on vetinen
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
kohtuullisen uskottava kommentti, noin tampersterilaiselta. respectiä nyvvaan.micho kirjoitti:Tampereen murre on ehkä kamalin asia maailmassa. Ainakin heti euroviisujen jälkeen..
Ed. Voi muuten olla, että huumorini ei aukee aina. Joten siksi: K&A (ja ei, se ei ole Kysymys et Answer)
-
-
Viesti Kirjoittaja Luiro »

-
Tankille monoo -tana! Mitä muuta sitä voi? Valittaa luottokunnalle, no kiinnostaa ihan vtusti. Ja tämäkös auttaa, nostavat maksuja - ilkivaltaa, liian vähän tuottoo. Ja meikältä hihat palaa, ku hinnat kohoo, ja kusetetaan ja syyllistetään. Oravanpyöräksikin tätä jotkut kutsuvat. Ite kutsun pahan kierteeksi. Ollaanko siinä mukana, vai päästäänkö poikkeuksellisesti alta? Annetaan hiukka löysää, koska bisineksen ideahan on tuottaa kuitenkin.. (aletaan kaikki tekeen bisinestä, hyvä idea?)Luiro kirjoitti:Vaikka mitä tänään sattui. Esim. Tankilla meni 12€ aivan hukkaan, automaatti ei palauttanu rahoja mitä ylijäi antamastani rahasta.Tietääpähän ainakin enskerralla..
-

-
Viesti Kirjoittaja Stenska »
*lähtee töihin manaamaan*
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Eipä ne tankit taida rahaa palauttaa, mutta se raha on mahdollista saada takaisin kun ottaa puhelun tankkiyhtiön asiakaspalveluun. Sieltä ne sitten "uploadaa caasshiii" sun tililles. Näin ainakin sillontällön ja joskus on tapahtunu.Luiro kirjoitti:Vaikka mitä tänään sattui. Esim. Tankilla meni 12€ aivan hukkaan, automaatti ei palauttanu rahoja mitä ylijäi antamastani rahasta.Tietääpähän ainakin enskerralla..
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka