kuriton kirjoitti:Pitää varmaan tuulettaa tää cafeteria, jotta täällä edes aamulla kykenee pyörtymättä kahvia juomaan! Viiminen laittakoon ikkunan kiinni.. meiti lähtee nyt maata.
Aha, aha. Nyt mie sain siut kiinni! Ha-ha-ha! Ha. ha.. ettet sitten kai vaan tärppiä tarkotuksella tehny krpl, meenkö määki maata
Tulikos tännään tua "iso lebowskii"?. Niin, mulla itellä ei nyt "nääs" ole telkkaria. Macco ei ole ihan samannäköne. Hähää, sie oot nähny miut, mie oon nähny siut - näin se toimaa. -ii.
Ketäs kaikkia täällä vielä makoilee.. ekkö sää Macco jaksanutkaan juoda kaikkee kahvia, kun siinä edellen istut? Annapas, niin lämmitän kahvis mikrossa, niin maistuu paremmalle. Mikastuskin taitaa maata täällä jossain, kuulia on ainakin lattialla enemmän kuin yhteen peliin tarvitaan..kas tuolla..maatkoon vielä hetken, tais olla rankka matsi..
Olkoot mokomat. Minä keitän kahvit ja syön jottain.. Ni!
Uuh, huomenta taas. Lyhyt yö takana, meni pitkään juoruillessa siskon kanssa. Tuo on kiukutellut jo hyvän tovin minulle, mutta taisi nyt jo olla leppynyt Siskolla on siis ikää kohta 30, mutta käyttäytyy useimmiten kuin 5-vuotias.
Niin, sitä kahvia, haenpa kolmannenkin kupillisen...
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdoton vie jo enemmän aikaa.
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
Doddii, olikos tämä nyt se oikea ketju kahvin juonnista avautumiseen? Oletteko kokeilleet Tummaa Moccaa? Tuko Logistics väittää kahvin koostuvan etelä- ja keskiamerikan valikoiduista kahvilaaduista viimeisteltynä itäafrikkalaisilla mokkalajikkeilla. Tarkoittaa tämä sitten mitä hyvänsä niin maku on valloittava.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Huomenta vaan. Ei oikein maistu tämä aamuisin herääminen, mut latte maistuu kyl. Tarvii lähtä tänään kluuviin täydentämään caffe Pascucci varastoja, tai muuten olen pakotettu siirtymää Lavazzaan
EvilPet kirjoitti:Tarvii lähtä tänään kluuviin täydentämään caffe Pascucci varastoja, tai muuten olen pakotettu siirtymää Lavazzaan
Rukoilkaamme että mitään noin kauheaa ei pääsisi tapahtumaan!
"...anna EvilPetille tänä päivänä hänen jokapäiväinen Pascuccinsa, niin kuin mekin annamme niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet..."
Jos Repe olisi rippikoulussa niin muotoilu menisi uusiksi. Neljäs ja viides pyyntö eivät erotu selkeästi. Mars uusimaan Isä meidän!
Hiukan tuossa tuntui sekoilun makua, mutta jotenkin se siihen istahti...
Iskämeidän kuuluu kyllä yleissivistykseen, niin monta sataa vuotta useimmat suomalaiset ovat sen osanneet ulkoa vaikka eivät olisi sitä edes kyenneet paperista lukemaan.
Viitaten linkkeihisi, en ole välttämättä varma olenko arvokkaampi kuin marabuhaikara, joka sentään on päässyt miljardien suklaalevyjen kuoreen ja toisin kuin minä tekee globaalisti arvokasta työtä nokkiessaan raatoja.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Mikael K. kirjoitti: Neljäs ja viides pyyntö eivät erotu selkeästi. Mars uusimaan Isä meidän!
Pyynnöt erottuvat paremmin livenä kun huutaa täysillä!
Epäilemättä. Vaikkakin siinä vaiheessa saattaisi tulla ongelmia valkotakkisten setien kanssa, jotka saattaisivat pyytää huutelijan pii-paa-autoon mukaansa jos pyyntöjä kajauttelisi kovin railakkaasti sopimattomassa paikassa. Tai mistä minä senkin tiedän. Luulen vain.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Mikael K. kirjoitti:
Jos Repe olisi rippikoulussa niin muotoilu menisi uusiksi. Neljäs ja viides pyyntö eivät erotu selkeästi. Mars uusimaan Isä meidän!
Hiukan tuossa tuntui sekoilun makua, mutta jotenkin se siihen istahti...
Iskämeidän kuuluu kyllä yleissivistykseen, niin monta sataa vuotta useimmat suomalaiset ovat sen osanneet ulkoa vaikka eivät olisi sitä edes kyenneet paperista lukemaan.
Viitaten linkkeihisi, en ole välttämättä varma olenko arvokkaampi kuin marabuhaikara, joka sentään on päässyt miljardien suklaalevyjen kuoreen ja toisin kuin minä tekee globaalisti arvokasta työtä nokkiessaan raatoja.
Nooh, rapatessa roiskuu.
Marabuhaikaroista minulla ei ole näkemystä. En muista syöneeni edes kyseistä suklaata, jossa on kuva siitä. Tässä avautuu kuitenkin samalla mahdollisuus armon ymmärtämiseen. Sen huikeus lyö aina ällikällä ja antaa mahdollisuuden elää vaikka tuntuisi miltä. Noh, nyt takaisin töihin.
Mikael K. kirjoitti:Tässä avautuu kuitenkin samalla mahdollisuus armon ymmärtämiseen.
Missä?
Repen kuvaamassa tilanteessa. Kyseessä lienee metafora; eli Marabu syö raatoja ja ihminen toimii vertauskuvallisesti samoin. Tästä huolimatta armo on voimassa. Osasinko sanoa ymmärrettävästi ajatukseni?
Tää päivä on ollut aika surullinen.. taas. Mutta, elämä on nyt tätä ja tiedän, että edessäkään enää kovin valoisaa ole. Mutta kaikkeen ilmeisesti tottuu tai sitten ei. Hankala ja vaativa omainen musta ainakin vähitellen on jo tullut.
Niin, että jos tuata kahvia kupponen..ei kun laitetaan sittenkin iso mukillinen ..
Tää päivä on ollut aika surullinen.. taas. Mutta, elämä on nyt tätä ja tiedän, että edessäkään enää kovin valoisaa ole. Mutta kaikkeen ilmeisesti tottuu tai sitten ei. Hankala ja vaativa omainen musta ainakin vähitellen on jo tullut.
Niin, että jos tuata kahvia kupponen..ei kun laitetaan sittenkin iso mukillinen ..
Kuulostaa siltä, että joku läheisesi on kuolemaisillaan. Tulkitsenko väärin? Mikäli näin on niin anna surun tulla rauhassa omia aikojaan ja sure se rauhassa läpi.
Alkoi otsassa jyskyttää, ilmseisesti kofeiinilla kovettamani verisuonet alkoivat kutistua, kun veranpaine alkoi laskea vaarallisen alas. Onneksi tiedän oivallisen tavan nostaa verenpainetta.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)