Onko macillä oma taulukkolaskentaohjelma, en tarkoita MS:n tuotteita? Siis sellaisia hyviä jotka pitävät sisällään laajoja ominaisuuksia?
Kiitos.
Macillä taulukkolaskentaohjelma?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Macillä taulukkolaskentaohjelma?
Viesti Kirjoittaja venit »
Mini+23"+eyeTV+iPod Auto+kattot Vetok Ruohonl 2 risa mökillä Silppuri Fiskars sakset+pensasl (vm 05 mutta on 06) Harjoja Lapio Rautakanki ja 3 käsisahaa 1 lihasaha 2 Sukset ja liian lyhyet sauvat 2 pakkia Pumppu -72 pesuri ei katk 2 Moottoris Pyörä
-
Re: Macillä taulukkolaskentaohjelma?
Viesti Kirjoittaja pelkonen »
iMac 24" C2D 2,16Ghz/2Gt/250Gt/SD/BT/AP
iPhone 4G 16Gt
pelkonen dot ap at gmail dot COM
iPhone 4G 16Gt
pelkonen dot ap at gmail dot COM
-
Miten olin ollut noin unessa että tuota en huomannut, sehän pitää tietysti ottaa käyttöön. Kaikkea sitä näkeekin, vaikkei näe! Kiitos.
Mini+23"+eyeTV+iPod Auto+kattot Vetok Ruohonl 2 risa mökillä Silppuri Fiskars sakset+pensasl (vm 05 mutta on 06) Harjoja Lapio Rautakanki ja 3 käsisahaa 1 lihasaha 2 Sukset ja liian lyhyet sauvat 2 pakkia Pumppu -72 pesuri ei katk 2 Moottoris Pyörä
-
Viesti Kirjoittaja Fixx »
NeoOffice. Mariner Calc. Tables. BC Spreadsheet.
Viimeisessä nyt ainakaan ole mitään laajoja ominaisuuksia.
Viimeisessä nyt ainakaan ole mitään laajoja ominaisuuksia.
-
Viesti Kirjoittaja Compton »
Olen tässä kiroillut juuri vuorokauden verran, kun huomasin että Numbers ei sisällä suoraa mahdollisuutta histogrammien tekemiseen ja Office 2008 -paketin officesta on poistettu data analysis -paketin myötä histogrammi-työkalu.
Pitää tehdä tutkimusraportin ikäjakaumat parallelsin kautta windowsin office 2007:llä. Jo on vaikeaa.
Pitää tehdä tutkimusraportin ikäjakaumat parallelsin kautta windowsin office 2007:llä. Jo on vaikeaa.
"God made me an atheist. Who are you to question his wisdom?"
-
Hetkinen? Minulla iWork 05 mutta siinä ei ole taulukkolaskentaa. Onko niin että se on tullut mukaan vasta joitakin aikoja sitten? Siis se taulukkolaskenta? Ajattelin trialilla koittaa ja testata. Onko se muuten parempi kuin excel tai vastaavat, jos niitä nyt on? Tämmöinen ajatus hiipi näin suussa illan mieleeni.
-
Viesti Kirjoittaja tkt »
Numbers tuli mukaan iWork'08 -versiossa. Ohjelman on ihan ominaisuuksiltaan asiallinen, joskin jotkin päivitystoiminnot ovat hieman raskaita. Numbersia käytän lähes päivittäin, eli ei siinä liian suuria ongelmia esiinny. Applen sivuilta voi noutaa testiversion (http://www.apple.com/iwork/).venit kirjoitti:Hetkinen? Minulla iWork 05 mutta siinä ei ole taulukkolaskentaa. Onko niin että se on tullut mukaan vasta joitakin aikoja sitten? Siis se taulukkolaskenta? Ajattelin trialilla koittaa ja testata. Onko se muuten parempi kuin excel tai vastaavat, jos niitä nyt on? Tämmöinen ajatus hiipi näin suussa illan mieleeni.
--Ari
-
Viesti Kirjoittaja tkt »
Pylväsdiagrammi? Millaista graafia olet tekemässä? Minä olen saanut haluamani kuviot tehtyä Chart-työkalulla (toolbar tai Insert-valikko). Arvojen poiminnassa olen käyttänyt countif-funktiota. (Suomenkielisillä asetuksilla käytettäessä kannattaa muistaa, että parametrierottimena käytetään puolipistettä pilkun sijasta.)Compton kirjoitti:Olen tässä kiroillut juuri vuorokauden verran, kun huomasin että Numbers ei sisällä suoraa mahdollisuutta histogrammien tekemiseen ja Office 2008 -paketin officesta on poistettu data analysis -paketin myötä histogrammi-työkalu.
--Ari
-
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Mulla on vanha Appleworks 6, ja siinä on käsittääkseni suunnilleen excelliä vastaava taulukkolaskentaosio..
iMac 27' retina 5K i7Quad/4,2Ghz/40Gt/2Tb - MacBook Pro 13 M1 8-core/16Gt/250SSD - iPhone15 Pro/128Gt
-
Viesti Kirjoittaja Compton »
Pylväsdiagrammia olen tekemässä. Eli minulla on ihmisiä eri ikävuosilla ja eri ikävuodet pitäisi luokitella luokittain tyyliin: 1-3v, 3-6v, 6-9v jne. Countif sopii pienelle määrälle luokkia, mutta entä jos luokkia on esimerkiksi 100? En heti lähtisi kirjoittamaan ehtoja... Office 2004 hoitaa asian automatisoidusti, kun histogrammi-työkalulle kertoo haluttujen luokkien määrän.tkt kirjoitti:Pylväsdiagrammi? Millaista graafia olet tekemässä? Minä olen saanut haluamani kuviot tehtyä Chart-työkalulla (toolbar tai Insert-valikko). Arvojen poiminnassa olen käyttänyt countif-funktiota. (Suomenkielisillä asetuksilla käytettäessä kannattaa muistaa, että parametrierottimena käytetään puolipistettä pilkun sijasta.)Compton kirjoitti:Olen tässä kiroillut juuri vuorokauden verran, kun huomasin että Numbers ei sisällä suoraa mahdollisuutta histogrammien tekemiseen ja Office 2008 -paketin officesta on poistettu data analysis -paketin myötä histogrammi-työkalu.
--Ari
"God made me an atheist. Who are you to question his wisdom?"
10 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka