20 steps kirjoitti:
Tuosta fonttiongelmasta - kun olen itse noiden EyeTV2DVD -skriptin kutsumien ohjelmien kanssa askarrellut, niin minä ainakin sain samankaltaisen virheilmoituksen kun yritin ajaa niitä ns "normaalikäyttäjänä".
Joo, olen aina silloin tällöin kokeillut tätä softaa, mutten ole koskaan saanut sillä mitään valmista aikaiseksi, mikäli olen yrittänyt tekstejä saada mukaan.
Tutkin tuota fonttiasiaani, johon se taas tänään pysähtyi:
Ainakin minulla Arial on Font Suitcasena, ja käsittääkseni se on jonkinlainen paketti, joka sisältää kaikki Arial-leikkaukset. Näin minulla ei ole Arial.ttf-tiedostoa.
Jos joku kysyy miksi minulla näin, en osaa vastata. Kaupasta olen Appleni ostanut ja tällaisena se on minulle annettu. Muita fontteja olen asentanut, mutta Arialin olen antanut olla sellaisena kuin se paketista ottaessa oli. Ja koneella on ikää kaksi kuukautta.
Pitääkö mun nyt tuo Suitcase heittää hempsukkaan ja ladata Arial.ttf jotta videoon tulee tekstit? Niinkö kaikki muutkin on tehneet?
(Tämä ei ole pahanilkeisyyttä vaan ainoastaan harmistusta, miksi homma ei toimi mulla kun muilla tuntuu toimivan.)