Jospa ne tulee postitse.Erño kirjoitti:Posti ei ole vieläkään maksanut velkojaan![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Jospa ne tulee postitse.Erño kirjoitti:Posti ei ole vieläkään maksanut velkojaan![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Posti on tietty aina hidas, mutta 2 viikkoa on jo liian pitkä aika ja matkaManiMicci kirjoitti:Jospa ne tulee postitse.Erño kirjoitti:Posti ei ole vieläkään maksanut velkojaan![]()
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Mitäs hoitelet raha-asioitas niiden kanssa. Tota Samppu-hommaahan on toitotettu koko kansalle jo kuukausia kaikissa mahdollisissa tiedotusvälineissä. Oma vikas. Älä valta!Erño kirjoitti:Posti ei ole vieläkään maksanut velkojaan![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Muuta helsinkiin. Ei koskaan katutöitä, ja takuulla vähemmän turisteja kuin hämeenlinnassa.Anniel kirjoitti:Minkä hemmetin takia Hämeenlinnassa pitää joka kesä repiä kadut auki?! Nytkin nurkilla jyristelee asfalttikone, pari kaivinkonetta ja joku Soneran huippunopean valokaistan asennusmiehet. Ovat sitten siinä tehokkaasti sekoittaneet koko kaupungin keskustan liikennejärjestelyt sekä poistaneet käytöstä lähes kaikki lähiparkkipaikat katujen varsilta. Ihan kun ne parkkipaikat ei muutenkin olis kortilla näin kesäaikaan kun kaikenmaailman turistia lappaa kylään ja tunkee autojaan ihan tohon linnan kylkeen eli käytännössä tähän mun kadulle
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Ei, ei, ei! Muuta Espooseen, ja kulje sieltä Hkiin duuniin.EvilPet kirjoitti:Muuta helsinkiin. Ei koskaan katutöitä, ja takuulla vähemmän turisteja kuin hämeenlinnassa.Anniel kirjoitti:Minkä hemmetin takia Hämeenlinnassa pitää joka kesä repiä kadut auki?! Nytkin nurkilla jyristelee asfalttikone, pari kaivinkonetta ja joku Soneran huippunopean valokaistan asennusmiehet. Ovat sitten siinä tehokkaasti sekoittaneet koko kaupungin keskustan liikennejärjestelyt sekä poistaneet käytöstä lähes kaikki lähiparkkipaikat katujen varsilta. Ihan kun ne parkkipaikat ei muutenkin olis kortilla näin kesäaikaan kun kaikenmaailman turistia lappaa kylään ja tunkee autojaan ihan tohon linnan kylkeen eli käytännössä tähän mun kadulle
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kuka tarvitsee autoja kun kerran voi mennä internetillä?Anniel kirjoitti:Nytkin nurkilla jyristelee asfalttikone, pari kaivinkonetta ja joku Soneran huippunopean valokaistan asennusmiehet. Ovat sitten siinä tehokkaasti sekoittaneet koko kaupungin keskustan liikennejärjestelyt sekä poistaneet käytöstä lähes kaikki lähiparkkipaikat katujen varsilta.
Viesti Kirjoittaja Riq »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Joo todellakin. Mä en tajua miksi mä itseäni kidutan tuolla iphone-lätinällä. Jotenkin sinne vaan ajautuu uudestaan ja uudestaan...Pasteur kirjoitti:Voi Mithra!
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=73&t=111112
Viesti Kirjoittaja jmattila »
Älä hemmetissä tänne nyt muuta! Nytkin rakentavat jotain uutta ostaria tohon viereen ja mekkala myös sen mukainen.Kamu kirjoitti:Ei, ei, ei! Muuta Espooseen, ja kulje sieltä Hkiin duuniin.EvilPet kirjoitti:Muuta helsinkiin. Ei koskaan katutöitä, ja takuulla vähemmän turisteja kuin hämeenlinnassa.Anniel kirjoitti:Minkä hemmetin takia Hämeenlinnassa pitää joka kesä repiä kadut auki?! Nytkin nurkilla jyristelee asfalttikone, pari kaivinkonetta ja joku Soneran huippunopean valokaistan asennusmiehet. Ovat sitten siinä tehokkaasti sekoittaneet koko kaupungin keskustan liikennejärjestelyt sekä poistaneet käytöstä lähes kaikki lähiparkkipaikat katujen varsilta. Ihan kun ne parkkipaikat ei muutenkin olis kortilla näin kesäaikaan kun kaikenmaailman turistia lappaa kylään ja tunkee autojaan ihan tohon linnan kylkeen eli käytännössä tähän mun kadulle
Nyt missasit ironianjmattila kirjoitti: Älä hemmetissä tänne nyt muuta! Nytkin rakentavat jotain uutta ostaria tohon viereen ja mekkala myös sen mukainen.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Ja minä masokistina seuraan tuota kyseistä keskusteluaEvilPet kirjoitti:Parhaillaankin kinastelen jonkun kanssa sonerasta
Eli: Kumpi meistä on pahemmin avun tarpeessa?Pasteur kirjoitti:Ja minä masokistina seuraan tuota kyseistä keskusteluaEvilPet kirjoitti:Parhaillaankin kinastelen jonkun kanssa sonerasta
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tunnustettava se on, minäkin seuraan tuota aluetta. Jollain tavalla hauskaa katsoa, kun hullut teutaroi. Olen tainnut onnistua pysymään poissa kehästä, vaikka joskus on tehnyt mieli huutaa jotain ja paeta paikalta.Pasteur kirjoitti:Ja minä masokistina seuraan tuota kyseistä keskusteluaEvilPet kirjoitti:Parhaillaankin kinastelen jonkun kanssa sonerasta
No niinpä tein. Joo ei kuulkaa, kaikki tänne vaan. Junissa on tilaa vaikka muille jakaa (varsinkin aamuisin ja neljältä iltapäivällä). Kaikki nukkuu yönsä rauhassa eikä ketään dorka huutele vaimonsa kanssa aamu viideltä bussi pysäkillä. Espoohan on todellinen paratiisiEvilPet kirjoitti:Nyt missasit ironianjmattila kirjoitti: Älä hemmetissä tänne nyt muuta! Nytkin rakentavat jotain uutta ostaria tohon viereen ja mekkala myös sen mukainen.
Juu mä luulen että Hämeenlinna on aikamoinen maaseutuparatiisi verrattuna kaikkiin pks:n kaupunkeihinjmattila kirjoitti: No niinpä tein. Joo ei kuulkaa, kaikki tänne vaan. Junissa on tilaa vaikka muille jakaa (varsinkin aamuisin ja neljältä iltapäivällä). Kaikki nukkuu yönsä rauhassa eikä ketään dorka huutele vaimonsa kanssa aamu viideltä bussi pysäkillä. Espoohan on todellinen paratiisi
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aijaijaijai!!!! Hui! EI SAA käyttää tuota sijamuotoa noin !! Siis ......KUKAAN dorka jne...jmattila kirjoitti: No niinpä tein. Joo ei kuulkaa, kaikki tänne vaan. Junissa on tilaa vaikka muille jakaa (varsinkin aamuisin ja neljältä iltapäivällä). Kaikki nukkuu yönsä rauhassa eikä ketään dorka huutele vaimonsa kanssa aamu viideltä bussi pysäkillä. Espoohan on todellinen paratiisi
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kyse ei suinkaan ole väärästä sijamuodosta, vaan väärästä pronominista.amanita kirjoitti:Aijaijaijai!!!! Hui! EI SAA käyttää tuota sijamuotoa noin !! Siis ......KUKAAN dorka jne...jmattila kirjoitti: No niinpä tein. Joo ei kuulkaa, kaikki tänne vaan. Junissa on tilaa vaikka muille jakaa (varsinkin aamuisin ja neljältä iltapäivällä). Kaikki nukkuu yönsä rauhassa eikä ketään dorka huutele vaimonsa kanssa aamu viideltä bussi pysäkillä. Espoohan on todellinen paratiisi
.....täähän ON vuodatusketju...![]()
T. Oikeinkirjoitusketjun päivystävä pilkusta natisija....
Viesti Kirjoittaja amanita »
Okke, totta haastat kuomaseni. Foorumi kihisee ja kuhisee iPhonea, muutenkin vilkasta näin hellepäiväksi, täytynee vaihtaa päivystävää oikeinkirjoituksen vahtijaa.....Maza, kuis olis?Maza kirjoitti: Kyse ei suinkaan ole väärästä sijamuodosta, vaan väärästä pronominista.![]()
Hui kamalaamanita kirjoitti:Aijaijaijai!!!! Hui! EI SAA käyttää tuota sijamuotoa noin !! Siis ......KUKAAN dorka jne...jmattila kirjoitti: No niinpä tein. Joo ei kuulkaa, kaikki tänne vaan. Junissa on tilaa vaikka muille jakaa (varsinkin aamuisin ja neljältä iltapäivällä). Kaikki nukkuu yönsä rauhassa eikä ketään dorka huutele vaimonsa kanssa aamu viideltä bussi pysäkillä. Espoohan on todellinen paratiisi
.....täähän ON vuodatusketju...![]()
T. Oikeinkirjoitusketjun päivystävä pilkusta natisija....
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »