Se peti on jo pedattu ja siinä on (ilmeisesti) pakko nukkuawanders kirjoitti:Otat sitten pisimmän tarjoilun mukaan, että 12 kk...Erño kirjoitti: Minoon ny melkein 21
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Se peti on jo pedattu ja siinä on (ilmeisesti) pakko nukkuawanders kirjoitti:Otat sitten pisimmän tarjoilun mukaan, että 12 kk...Erño kirjoitti: Minoon ny melkein 21
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Minä voin kyllä aina ohimennen muistuttaa - öitä vaan!Aperture kirjoitti:Koetan muistaa Kurittoman kysymät eteläiset maisemakuvat kun olen taas "pelipaikalla" - nyt vain öitä
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Toivottavasti ei ollut sinitiainen.kuriton kirjoitti:Eilen mulla lensi pikkulintu auton tuulilasiin, toivottavasti kuolema tuli hälle heti.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Tämä yksi yksilö on täällä ainakin hyvissä hengissä. Toivottavasti ei ollut sukulainenkaan, eikä ollenkaan lintu, vaan vaikka joku isompi pörriäinenTeppo Tulppu kirjoitti:Toivottavasti ei ollut sinitiainen.kuriton kirjoitti:Eilen mulla lensi pikkulintu auton tuulilasiin, toivottavasti kuolema tuli hälle heti.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Näytti kyllä ihan humalikkaalle punatulpulle koivista päätellen!Teppo Tulppu kirjoitti:Toivottavasti ei ollut sinitiainen.kuriton kirjoitti:Eilen mulla lensi pikkulintu auton tuulilasiin, toivottavasti kuolema tuli hälle heti.
Viesti Kirjoittaja Mursu_ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja pullis »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kävit sitten Maccon kanssa saunomassa?kuriton kirjoitti:Olen saunalämmin ja suihkunraikas 8)
Eihän Macco saunaan uskaltanut tulla, ammeessa polski laivoineen. Hmmm.. yks muuten olikin ihan kuin tuo teitin paatti.hatey kirjoitti:Kävit sitten Maccon kanssa saunomassa?kuriton kirjoitti:Olen saunalämmin ja suihkunraikas 8)![]()
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Teitin julkaisu on vähän myöhässä. Blizzardolta on tulossa jo kolmos-versioRooivalk kirjoitti:Diablo 2 työn alla. 8)
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Erño kirjoitti:Teitin julkaisu on vähän myöhässä. Blizzardolta on tulossa jo kolmos-versioRooivalk kirjoitti:Diablo 2 työn alla. 8)