Langaton tukiasema on linksyssin wrt150N, jonka kanssa ei ole yhdelläkään muulla laitteella ollut mitään ongelmia, samaa kuitenkin käyttää ps3,xbox360, wii, PSP ja kolme muuta läppäriä käyttöjärjestelminä linux ja windows versioita. Olen kuitenkin varmuudeksi yrittänyt viritellä eri asetuksia mm. N G B moodeja, channeleita jne. Salausta en ole muuten kokeillut muuttaa, käytössä on WPA personal/TKIP 3600 sekunnin key renewal ajalla. Joskus on ollut linuxin kanssa tappelemista WPA:n kanssa, tuli vaan mieleen.
Iskin muuten varmudeksi vielä verkkopiuhan tuon laitteen perään, kun epäilin välillä vikaa olevan verkon reitityksissa, mutta eipä ollut siinäkään ongelmaa.
E: Mitä nyt olen foorumeita lukenut, tämä pahasti vaikuttaa siltä, että ***** mikä *****. Korjauksena toimisi Applen oma tukiasema, just joo. Huono softa korjataan ostamalla kalliita laitteita, täytyykin heti kaikille asiakkailleni soittaa, että nyt hankitte applen tukiaseman 8)
Tietääkö kukaan langatonta usb adapteria, joka toimisi os x:ssä? Voisi kokeilla kiertää asiaa sillä.
Asensin muuten kerran jo käyttiksen uudestaankin, valitettavasti imaisin sisään 10.5.x -> 10.5.4 päivityksen ennenkuin tajusin tutkia, onko tuo syypää ongelmaan.
Ainoa keino, millä saan langatoman verkon toimimaan luotettavasti, tämä muuten on kaikista eniten asiassa ketutusta

Auttakee nyt miestä mäessä. Olen tehnyt n. 20 tunnin rupeaman jo tämän koneen kanssa kaikkine asennuksineen ja kokeiluineen, eikä yksikään muu kannettava ole ikinä aiheuttanut minkään käyttiksen kanssa tällaista hermojen menetystä ennen. OS X ei ole tuttu, mutta *nix pohjaisena ei tuottane vaikeuksia vaikka vähän monimutkaisempia neuvojakin tulis. Jos ongelma ei kohta ratkea, os x lähtee tästä koneesta tai sitten käyn häiritsemässä kuukkelien pesintää heittelemällä niitä tällä rakkineella.