Ei se vieläkään kovin iso ole..?Anghorn kirjoitti:Nyt o homma reilassa.EvilPet kirjoitti:^aika julman kokoinen kuva
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Ei se vieläkään kovin iso ole..?Anghorn kirjoitti:Nyt o homma reilassa.EvilPet kirjoitti:^aika julman kokoinen kuva
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Siinä oli ihan ensimmäiseksi sellainen liki 4 megainen pläjäysPikkuroope kirjoitti:Ei se vieläkään kovin iso ole..?Anghorn kirjoitti:Nyt o homma reilassa.EvilPet kirjoitti:^aika julman kokoinen kuva
Viesti Kirjoittaja jugih »
Voi vaihtaa ja helposti.
Ei voi vaihtaa ikonia jos Windows-osio on NTFS-muodossa; OS X kun osaa vain lukea NTFS-osioita, ei kirjoittaa. Lisäpalikoita toki on mutta niiden käyttöä en ainakaan itse suosittele.
Itse nyplätty. Ja sehän harmittaakin, kun esim. time machine ei osaa palauttaa kaikkia ikoneita järjestelmän palautuksen yhteydessäseptic kirjoitti: Onko tuota teemaa jossain jaossa ihan suoraan, vai onko kokonaan tai osin itse tehty?
Viesti Kirjoittaja zs6234i »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Nettisivuja värkkäillessä on kiva nähdä, miltä tuotokset näyttävät eri selaimilla..Pikkuroope kirjoitti:Internet eplorer
Safarin kehitys -valikon ominaisuuksilla hoituu sama. Käyttäjäagenttia saa vaihtaa millon tykkää nääszs6234i kirjoitti:Nettisivuja värkkäillessä on kiva nähdä, miltä tuotokset näyttävät eri selaimilla..Pikkuroope kirjoitti:Internet eplorer
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Tämä on kyllä eri asia. Se vaihtaa vain sen, minä selaimena safari tunnistetaan palvelimen päässä. Ei safariin ole sisäänrakennettuna vaikkapa explorerin rendausengineä.Pikkuroope kirjoitti: Safarin kehitys -valikon ominaisuuksilla hoituu sama. Käyttäjäagenttia saa vaihtaa millon tykkää nääs
Njoo tajusin kun olin kirjoittanut, mutta en jaksanut muokkia. Tottagramdel kirjoitti:Tämä on kyllä eri asia. Se vaihtaa vain sen, minä selaimena safari tunnistetaan palvelimen päässä. Ei safariin ole sisäänrakennettuna vaikkapa explorerin rendausengineä.Pikkuroope kirjoitti: Safarin kehitys -valikon ominaisuuksilla hoituu sama. Käyttäjäagenttia saa vaihtaa millon tykkää nääs
/---
ap
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Infeliz »
Viesti Kirjoittaja akak555 »
Viesti Kirjoittaja mindgame »
no mites tää ois: http://browsershots.org/Pikkuroope kirjoitti:Safarin kehitys -valikon ominaisuuksilla hoituu sama. Käyttäjäagenttia saa vaihtaa millon tykkää nääszs6234i kirjoitti:Nettisivuja värkkäillessä on kiva nähdä, miltä tuotokset näyttävät eri selaimilla..Pikkuroope kirjoitti:Internet eplorer
Viesti Kirjoittaja Keppi »
Wow! Siistiä, tuoltahan löyty mukavasti piristävän erilaisia kuviaInfeliz kirjoitti:täällä on pari muutakin
http://www.smashingmagazine.com/2008/02 ... wallpapers
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ei pahempi..no mites tää ois: http://browsershots.org/
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Mitenkäs toi V*tun_XP pysyy pystyssä?
Viesti Kirjoittaja Zaccheus »
Viesti Kirjoittaja DanielCK »
Onko tuo sen neuroottisen tiedenaisen näyttelijä Angel-sarjasta?
Viesti Kirjoittaja Zaccheus »
Kyllähän se on Winifred 'Fred' Burkle:n näytteliä, eli Amy Acker itse. Mukava nähdä, että täällä on muitakin "sivistyneitä" ihmisiä.DanielCK kirjoitti:Onko tuo sen neuroottisen tiedenaisen näyttelijä Angel-sarjasta?
Viesti Kirjoittaja Chazam »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
On sitten meinaan kaulimenkestävä asennusMasBe kirjoitti: Mitenkäs toi V*tun_XP pysyy pystyssä?
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”