Tuli kans Wii hommattua tuossa perjantaina – vihdoin. Äiti ramppaa mun huoneessa pelaamassa tennistä jatkuvasti.. Muita huonoja puolia? Ei.

Peleistä mulla on Wii Fit, Mario Kart Wii, tietty Wii Sports ja Spyro: The Eternal Night.
Tai no, itse asiassa en Mario Kartin ohjauspyörästä tykkää yhtään. Mun mielestä pelikonetta onkin tarkoitus pelata vällyjen välissä sohvalla mässyä ja kokista vuorotellen vetäen eikä mitenkään fyysisesti rattia väännellen ja käännellen istuma-asennossa.. Voi kun Kartia voisi pelata nuolinäppäimiä painellen! Sitten rakastaisin sitä yhtä paljon kuin PS:n Crash-autopelejä (Crash Team Racing, Nitro Kart, Tag Team Racing), joita niitäkin pelaan aina nuolinäppäimistä enkä ohjaimen tapista. Tappiin en ole tottunut PS:llä koskaan, tuskin tuohon rattiinkaan. Plääh.
Fitistä mulla taas ei ole yhtään moitteen sanaa. Loistava! Hassua vaan sinänsä, että kun oon sitä nyt 4 päivää pelannut muutaman tunnin päivässä, niin paino ja BMI sen kuin nousee.

Ekassa testissä oli vielä idealin alueella, mutta nyt on jo overweight. Aina tulee plussaa painoon, ja tavoite siirtyy yhä kauemmaksi.. Lupaavaa.
Spyroa en ole ehtinyt vielä kokeilemaan. Mun on pitänyt ikuisuus hankkia se pleikkarille, mutta en ole saanut aikaiseksi.. No, nytpä tuli sitten Wiille ostettua. Toivottavasti en ole jo liian vanha pelaamaan sitä, kun oon sen verran monta vuotta ostoa lykännyt.