Indeed!since86 kirjoitti:nimenomaa... odottelinkin jo petjan vastaustaLS boord
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Indeed!since86 kirjoitti:nimenomaa... odottelinkin jo petjan vastaustaLS boord
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mieluummin miten vain!pehvo kirjoitti:Pitäisikö tuo ymmärtää näin? http://youtube.com/watch?v=E7hQSk5q8moamanita kirjoitti:Kun kysytään Amanitan suhteesta, vastaus on suhteellinen. Pahoittelen ja kehotan tutustumaan tarkemmin kysyttyyn kohteeseen.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Minä en kiellä enkä myönnä vaan pikemminkin päin vastoin!amanita kirjoitti: Mieluummin miten vain!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Kun mamma vaatii mattoa, on joko huolestuttava tai polvistuttava korkeimman eteen nöyrässä kiitollisuudessa.Repe Ruutikallo kirjoitti:Valitettavasti viina teki yllättäen tehtävänsä ja kontribuutioni jäi sitten aiottua vaatimatto
mammaksi.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Onnittelut hienosta suorituksestaRooivalk kirjoitti:Ajoin tänään puhallusratsiaan. Onneksi en ollut kännissä tuolloin, vaan puhalsin nollan niin kuin pitääkin. Nyt juon taas kaliaa.
Viesti Kirjoittaja Blackcape »
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Nopealla empiirisellä Hankkija-lippisvakiolla arvioituna n. 0,003kg/litra*, eli ei se pari(sataa) pulloa vielä ydintalvea tee.Machist kirjoitti:Olut turvottaa.. voiku olis viskiä
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Minä olem juoninut kono päivän olutta.<pisteMacco kirjoitti:Minä juon nyt olutta.
Viesti Kirjoittaja pehvo »
Äläpäs viitsi, minulla tölkin kyljessä lukee 33 senttilitraa ja 4,6 %. Ei siinä kiloista puhuta mitään. (ei ollut vitsi)Lihapipo kirjoitti:[Nopealla empiirisellä Hankkija-lippisvakiolla arvioituna n. 0,003kg/litra*, eli ei se pari(sataa) pulloa vielä ydintalvea tee.
*Yksilöllisen aineenvaihdunnan vaihtelut otettava huomioon.
Näyttää hyvältä
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja coolmeester »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Lähdettiin äskettäin häistä niin hyppäsin luonnollisesti rattiin ja lähdettiin ajamaan. Onneksi ennen yleistä tietä eukolla välähti: "Mitä maanalainen paikka sä ratissa teet?" -> Repesin totaalisesti ja kuski meni vaihtoon heti yleisen tien risteyksessä.Rooivalk kirjoitti:Ajoin tänään puhallusratsiaan. Onneksi en ollut kännissä tuolloin, vaan puhalsin nollan niin kuin pitääkin. Nyt juon taas kaliaa.
Viesti Kirjoittaja Mai »
Viesti Kirjoittaja Infant »
Tuo ON hyvää, erinomainen maku naisihmisellä, hienoa että hamehelmatkin osaavat arvostaa laatunautintoaineita.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Huoh, kai tuota on sitten ostetava. Alkosta löytynee, hyllystä?Infant kirjoitti:Tuo ON hyvää