kuriton kirjoitti:Pari mukillista mustaa kahvia ja sitten tuumailua, että mitäs vaatetta laitettais ylle kesäteatteriin.. jonne en sitten haluais ees mennä!
Ratkaisen sun molemmat pulmat:
1. Et laita vaatteita päälle ollenkaan.
2. Et pääse kesäteatteriin, kun ne ei sua sinne päästä.
Ei sitten pääsis kukkaan mukaan, oon nimittäin kuskina tänään..
Auto oli kylvyssä (pesu, hionta ja vahaus) koska sovin vaihtarista ko. yrittäjän kanssa ja hommassa meni parisen tuntia. Mitään pelkoja konepesuja vastaan ei ole ja itse minä pesen autoni, joten en siihen mitään miehiä tarvitse!
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Koiranpennun kasvatusoppaassa , jota olen lueskellut, neuvottiin menemään pentu kyydissä autopesuun. Selitettiin että äänet ja pimeys tai hämäryys ja huiskivat harjat karaisevat ja reipastavat pentua ja se on kuitenkin koko ajan hyvässä turvassa. Meillä tämä toimikin, kunnes 3-vuotiaana vähän ennen kuolemaansa toinen pelkäsi yllätäen niin että itseltäkin itku pääsi kun se vaikersi ja kieppui takakontissa eikä luokse mitenkään päässyt. Sillä varmaan oli tuolloin jo kipeä ja paha olo, jota kaikki tuo ulkoinen pahensi,ei vain sitä edes ymmärretty että oli sairas. Tuosta pitäen autopesuihin tuntunut vaikealta mennä.
Viimeksi muokannut sinitiainen, 9.7.2008 klo 6.15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-MB 13" /2,16ghz/4gt/120gt ja iMac 20"/2,0ghz/3gt/250gt, Leopardit 10.5.6
-Eye-tv for DTT
-LACIE ethernet disk mini 500 gt,BUFFALO ministation 160 gt ja BUFFALO 1 teratavu
-iPhone 3G 16 gt,iPOD shuffle
Paleltaa..kahvinkeitin päälle ja hesarin haku juosten postilaatikosta, jospa alkais edes vähän lämmittää. Hallaako lie yöllä ollut, kun näin kylmäksi huushollinkin vetää.
Ja neljän tunnin unilla pärjäiltävä ... kun ei sitten unta riitänyt pidempään.
Huomenia täältäkin. Nukuin ohi yösydämen, mutta heräilin sitten jo ennen viittä. Availen kohta Hesarin koneelta, paperisanomalehtiä ei ole tullut jokuseen vuoteen. Cappucinomurusia varten vedenkeitin jo purputtaakin.
-Eye-tv for DTT
-LACIE ethernet disk mini 500 gt,BUFFALO ministation 160 gt ja BUFFALO 1 teratavu
sinitiainen kirjoitti:Availen kohta Hesarin koneelta, paperisanomalehtiä ei ole tullut jokuseen vuoteen.
Huomenta Tintti!
Mulla taas pitää olla aina aito sanomalehti levittää ruokapöydälle, kahvimukin alle.
Vältän nesteiden nauttimista näitten hienojen värkkien lähellä..liian moni on jo kaatanut sumppinsa näppäimistöön.
Minä luin paperilehden aina polvillani lehti lattialla edessäni. Silloin kun oli koirat jompikumpi tai molemmatkin kävi usein makuullensa uutisten päälle, ihan uutisankkureiksi sananmukaisesti. Ja jokunen uutinen pissalammikkoonkin sumeni pentupäivinä.
-Eye-tv for DTT
sinitiainen kirjoitti: Silloin kun oli koirat jompikumpi tai molemmatkin kävi usein makuullensa uutisten päälle, ihan uutisankkureiksi sananmukaisesti.
Mun huomion kipee kattini aikoinaan tykkäs aina tulla pötkötteleen lehden päälle ja siihen kohtaan tietty, mitä juuri lueskelin. Kuuma kahvimuki oli hälle tietysti myös hyvä pusku kohde. Muutamat kahvit onnistu herra kippaamaan lehdellekin, kun en unissani osannut aina varautua tulevaan hyökkäykseen.
..ja nyt sitten hesaria lukemaan..
Aamukaffe taas partsulla, reissua pukkaa, olkaas kunnolla täällä, alkoholia ei kaffehuoneessa saa juoda poissa ollessanikaan!
Käväisen tarkistamassa tilanteen aina nettiin päästessäni.
Justiina toimi sijaisenani, olkaatten siis varuillanne, jotta ei kopsahtele!
MOE!
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Melko myöhäinen aamukahvi. Aloittelin Homputtelulla aamun. Nukuin uudestaan yhteen asti ja jatkoin harrastusta. Välissä suihku ja nyt viimeinkin saa taas juoda aamukahvin.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.