Hmm, soitin aspaan tänään ja siellä sanottiin että jos/kun maksaa vaikka heti perjantaina koko 24kk summan (esim iphulein + Minun Sonera 2€/kk*24=48€), niin voi vapaasti valita minkä vaan liittymän - kunhan se on Soneran. Sen lisäks puhelin on lukittu Soneralle vielä sen 24kk. Noh, se oli ihan ok uutinen, mutta sitten kun kysyin miten edetä kun mulla on firman liittymä (ei oma firma) ja haluisin käyttää sitä niin siitä sain sit sopan aikaseks. Aspassa oltiin ihan hååmåilasena ko. ajatuksesta, ja se ehdotti että "osta puhelin, maksa se 48€ siihen päälle, ja kokeile toimiiks sun vanha simmi!". Kun kysyin että entäs sit jos ei toimi, saanko rahat takas ja palautan puhelimen niin se vastas "no se ei sit onnistu. sit ei voi mitään".

Hassua tavallaan että jos maksaa koko summan heti, niin saa minkä tahansa Soneran liittymän, mutta SIM:iä ei voi vaihtaa.

Niin, ja mun duuniliittymää ei voi siirtää siis mun nykysestä SIM:istä siihen uuteen. Sekin oli iso ongelma.. Yh. Ehkä luovutan ja myyn mun vanhan iPhonen ja en osta uutta. Nokia <3.
Pakko mennä huomenna sinne Sonerapisteeseen kiusii niit myyjii tolla. Joko se puhelin on lukittu siihen SIMiin, tai ei. Uittu.
--
s