nimenion kirjoitti:Naapurin Tiina.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja maxima »
nimenion kirjoitti:Naapurin Tiina.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Eiko naapurin lentoemomaxima kirjoitti:nimenion kirjoitti:Naapurin Tiina.Itse komppaan mutta Tiinan tilalle voisin liittää Sofia.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Molempi parempi. 8)maxima kirjoitti:nimenion kirjoitti:Naapurin Tiina.Itse komppaan mutta Tiinan tilalle voisin liittää Sofia.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mutta ei sitten vielä antanut sun katsoa saati hiplata tuata värkkiään..siis tuata iPhoneaan?Repe Ruutikallo kirjoitti:Tänään Hän ilmoitti omistavansa iPhonen... Luulen — ainakin tällä hetkellä — että aion mennä tämän Taivaallisen Olennon kanssa naimisiin ja elää onnellisena elämäni loppuun saakka.![]()
Viesti Kirjoittaja pullis »
Voiko tämän ymmärtää niin, että nainen on täydellinen vain, jos käsilaukussa on iPhone? Kuinka paljon tuollainen ihmeluuri parantaa naisen asemaa avioliittomarkkinoilla?Repe Ruutikallo kirjoitti: Tänään Hän ilmoitti omistavansa iPhonen... Luulen — ainakin tällä hetkellä — että aion mennä tämän Taivaallisen Olennon kanssa naimisiin ja elää onnellisena elämäni loppuun saakka.![]()
Eheh, emmää oo tätä Olentoa viä ehtinny nährä ihan ilmielävänä eli kuvilla painitaan. Mutta mulle naiset jostakin syystä ei koskaan pahemmin valehtele, itse asiassa puhuvat niin totta kuin osaavat, joten kyllä se tästä.kuriton kirjoitti:Mutta ei sitten vielä antanut sun katsoa saati hiplata tuata värkkiään..siis tuata iPhoneaan?Repe Ruutikallo kirjoitti:Tänään Hän ilmoitti omistavansa iPhonen... Luulen — ainakin tällä hetkellä — että aion mennä tämän Taivaallisen Olennon kanssa naimisiin ja elää onnellisena elämäni loppuun saakka.![]()
Kaikkea ei kannata ottaa haudanvakavasti... iPhone on tässä tapauksessa vain piste iin päällä, Nokia olisi kyllä kelvannut.pullis kirjoitti:Voiko tämän ymmärtää niin, että nainen on täydellinen vain, jos käsilaukussa on iPhone? Kuinka paljon tuollainen ihmeluuri parantaa naisen asemaa avioliittomarkkinoilla?Repe Ruutikallo kirjoitti: Tänään Hän ilmoitti omistavansa iPhonen... Luulen — ainakin tällä hetkellä — että aion mennä tämän Taivaallisen Olennon kanssa naimisiin ja elää onnellisena elämäni loppuun saakka.![]()
Tuata, tuata.. saattaapi käydä niin, että omassa näytössäs saattais olla vielä enempi sormenjälkiä tuon iskurepliikin jälkeen! Ja mun värkkiin et sitten varmaan koskis muutenkaan..se on näet Noksu!!Repe Ruutikallo kirjoitti:Tuata, sanos nyn naisena, että oliskos toi sitten hyvä repliikki niinku tavatessa että "saisinko muuten hiukan hiplata värkkiäsi?"
Oot sää sevverta tota värkkiäs mainostanu että joka jätkä täällä jo tiätää mimmonen se on, tuata.kuriton kirjoitti:Ja mun värkkiin et sitten varmaan koskis muutenkaan..se on näet Noksu!!
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mä olen jo luvannut vaimolle iPhonen joululahjaksi (joululahjaksi saatu Nokia on nyt). Joten tulee se piste iin päälle meillekin, viimeistään ens Jouluna. Ellei tässä lähes 35 yhteisen vuoden aikana olis ehtinyt tulla montakin pistettä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kaikkea ei kannata ottaa haudanvakavasti... iPhone on tässä tapauksessa vain piste iin päällä, Nokia olisi kyllä kelvannut.
Niin se vaan on, tuata.. että sana leviää, kun väline on oikee..8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Oot sää sevverta tota värkkiäs mainostanu että joka jätkä täällä jo tiätää mimmonen se on, tuata.kuriton kirjoitti:Ja mun värkkiin et sitten varmaan koskis muutenkaan..se on näet Noksu!!
Viesti Kirjoittaja Jone »
Eikä vaan pelkkä sana..kuriton kirjoitti:Niin se vaan on, tuata.. että sana leviää, kun väline on oikee..8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Oot sää sevverta tota värkkiäs mainostanu että joka jätkä täällä jo tiätää mimmonen se on, tuata.kuriton kirjoitti:Ja mun värkkiin et sitten varmaan koskis muutenkaan..se on näet Noksu!!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mutta kuvaa ei mielestäni ole vielä näkynyt.Repe Ruutikallo kirjoitti:Oot sää sevverta tota värkkiäs mainostanu että joka jätkä täällä jo tiätää mimmonen se on, tuata.kuriton kirjoitti:Ja mun värkkiin et sitten varmaan koskis muutenkaan..se on näet Noksu!!
Pitäskö jo kohta ottaa setupista kuvaa, että näette mitä värkkejä täällä oikein on!Macco kirjoitti:Mutta kuvaa ei mielestäni ole vielä näkynyt.Semmoinen pitäisi tänne ehdottomasti saada. Sen voi laittaa vaikkapa tuonne "Näytä työpöytäsi"-ketjuun.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Arvotavara esille!kuriton kirjoitti:Pitäskö jo kohta ottaa setupista kuvaa, että näette mitä värkkejä täällä oikein on!Macco kirjoitti:Mutta kuvaa ei mielestäni ole vielä näkynyt.Semmoinen pitäisi tänne ehdottomasti saada. Sen voi laittaa vaikkapa tuonne "Näytä työpöytäsi"-ketjuun.
Jahka nyt saan mahtumaan kaikki arvoesineet samaan kuvaan..
Siinä se näkyis tietty tuo työpöytäkin, tosin on kyllä hyvin eri mallinen, mitä Macco sen kuvittelee olevan.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Onko tuo avatar keiju tai menninkäinen kun sen silmät on noin säihkyvänsiniset ?Jone kirjoitti:Arvotavara esille!kuriton kirjoitti:Pitäskö jo kohta ottaa setupista kuvaa, että näette mitä värkkejä täällä oikein on!Macco kirjoitti:Mutta kuvaa ei mielestäni ole vielä näkynyt.Semmoinen pitäisi tänne ehdottomasti saada. Sen voi laittaa vaikkapa tuonne "Näytä työpöytäsi"-ketjuun.
Jahka nyt saan mahtumaan kaikki arvoesineet samaan kuvaan..
Siinä se näkyis tietty tuo työpöytäkin, tosin on kyllä hyvin eri mallinen, mitä Macco sen kuvittelee olevan.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja ptkmit »
Ei pelkkä iPhone ole paras avu. Ota Repe ihmeessä selvää selvää Taivaallisen Olennon kiinteästä- ja käteisomaisuudesta ennen ratkaisevan askeleen ottamista.Repe Ruutikallo kirjoitti:Olen eilisillasta asti ollut jutuissa lähes täydellisen fiksulta ja mukavalta ihmiseltä tuntuvan upean kaunottaren kanssa. (Ei, hänen nimensä ei ole Galina.) Tänään Hän ilmoitti omistavansa iPhonen... Luulen — ainakin tällä hetkellä — että aion mennä tämän Taivaallisen Olennon kanssa naimisiin ja elää onnellisena elämäni loppuun saakka.![]()
Asiassa saattaa tietysti olla joitain mutkia, kuten hänen mielipiteensä kyseisestä pikkuseikasta ja kaikesta siihen liittyvästä... ovela manipulointihanke on siis meneillään, ja sitten katsotaan mihin se riittää.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Muista myös tarkastaa työpöytä.ptkmit kirjoitti:Ei pelkkä iPhone ole paras avu. Ota Repe ihmeessä selvää selvää Taivaallisen Olennon kiinteästä- ja käteisomaisuudesta ennen ratkaisevan askeleen ottamista.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Onkos Tulpustakin tullut muodonmuutoksien myötä yövalvoja ?Teppo Tulppu kirjoitti:Muista myös tarkastaa työpöytä.ptkmit kirjoitti:Ei pelkkä iPhone ole paras avu. Ota Repe ihmeessä selvää selvää Taivaallisen Olennon kiinteästä- ja käteisomaisuudesta ennen ratkaisevan askeleen ottamista.
Tässä on muuten mies, joka on varmaan koko hompussa olo aikansa himoinnut kelloja!Aries kirjoitti:Kaikki realistisia himon kohteita. Epärealistisia (ainakin tällä hetkellä) onkin sitten paljon suurempi liuta...
Toki... Nyt selvisi, että Hänellä on semmonen tietokone kuin Mac, mikä lieneekään...Teppo Tulppu kirjoitti:Muista myös tarkastaa työpöytä.ptkmit kirjoitti:Ei pelkkä iPhone ole paras avu. Ota Repe ihmeessä selvää selvää Taivaallisen Olennon kiinteästä- ja käteisomaisuudesta ennen ratkaisevan askeleen ottamista.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Kauhiata, oonko mä noin paljon ja pitkään höpissy kelloista?kuriton kirjoitti:Tässä on muuten mies, joka on varmaan koko hompussa olo aikansa himoinnut kelloja!Aries kirjoitti:Kaikki realistisia himon kohteita. Epärealistisia (ainakin tällä hetkellä) onkin sitten paljon suurempi liuta...![]()
Et sitten oo ajatellut ammattia, joka liittyis kelloihin, vai vieläkö ranteisiin noita klokkaneita mahtuu?