Oikein hyvin mielestäni... joskaan ei paljoa ole vertailukohtia.EvilPet kirjoitti:Mites tarkentaa?

Nyt ymmärrän miksi kalliimmissa kameroissa on metallirunko.

Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Oikein hyvin mielestäni... joskaan ei paljoa ole vertailukohtia.EvilPet kirjoitti:Mites tarkentaa?
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Joo hinta oli kyl kohdallaan munkin mielestä.Pasteur kirjoitti:Oikein hyvin mielestäni... joskaan ei paljoa ole vertailukohtia.EvilPet kirjoitti:Mites tarkentaa?Manuaali toiminnallisuus on joko jämäkkä tai vähän kankea (jälleen en erota kumpaa, kun ei vrt kohtia) mutta kyllä sitäkin yhdellä nimettömällä pyörittelee.
Nyt ymmärrän miksi kalliimmissa kameroissa on metallirunko.En uskalla ihan jättää yksikseen roikkumaan kameraan, vaan yhdistelmää on melkein kannateltava linssistä! Mutta ei valittamista - mainio kunto eikä mikään ryöstö hinta.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kun maalla asuu, niin ainahan sitä materiaalia löytyy! Kun nyt tuon tason vain saa valmiiksi hiottuna, niin pääsee vähän helpommalla.Aries kirjoitti:Neljästä metristä ei vielä kovin ihmeellistä pöytää rakenneta, jos ei muita materiaaleja ole käytössä...
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Tuota ei taida saada itse poistettua, vai osaisitko neuvoa?Pasteur kirjoitti:Mä laitoin kuukausi sitten autoni tuonne myydään mitä vaan palstalle ja Gandalf sen sieltä salaman nopeasti poisti - kun ei liittynyt tietotekniikkaan. Taisi siellä säännöissä jotain tuohon liittyvää olla. Sinänsä harmi... ...olisi kiva olla ihan oikea myy mitä vaan palstakin. Voisiko tuollaista tehdä vaikka ketjuksi?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Kiitos. Eihän sinulle kuitenkaan koidu harmia, jos sallit ilmoituksen, kun tuossa on ihan päälauseessa ja koko viestin pääasianakin.Jamac kirjoitti:Kaipari lippua ny voi offtopikissa myydä, kun sivulauseessa ilmoottaa..
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Oletko vielä korkannut? Itse en ole nimittäin tuota 12 vuotiasta maistanut, 18 vuotiasta sen sijaan löytyy pullollinen, ja viimeksi lauantaina sitä maistelin.Aries kirjoitti:Perhana, unohtui vallan mainita:
Caol Ila 12yo
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Kaksi ylimmäistä olen todennut loistavaksi parivaljakoksi.Rewes kirjoitti:
8)
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Oma telkku on vasta tulossa, noissa kun näyttää olevan vähän jonoa. Siitä johtuen pleikkaakaan ei ole tullut vielä testattua. Himottais jo päästä noitten pelien kimppuun.The raconteur kirjoitti: Kaksi ylimmäistä olen todennut loistavaksi parivaljakoksi.
Viesti Kirjoittaja mercury »