Olen taas hieman fiksumpi. Kiitos.jjari kirjoitti:Piti ihan kaivaa esiin tämä http://legacy.macnn.com/articles/08/06/ ... ..gps.nav/
Katsellaan miten tilanne kehittyy.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Olen taas hieman fiksumpi. Kiitos.jjari kirjoitti:Piti ihan kaivaa esiin tämä http://legacy.macnn.com/articles/08/06/ ... ..gps.nav/
Viesti Kirjoittaja jjari »
Ole hyvä:) Joo todellakin katsellaan, navigaatio on tärkein niistä (potentiaalisista) ominaisuuksista joka sai mut ostamaan 3G:n...TheKraken kirjoitti:Olen taas hieman fiksumpi. Kiitos.jjari kirjoitti:Piti ihan kaivaa esiin tämä http://legacy.macnn.com/articles/08/06/ ... ..gps.nav/
Katsellaan miten tilanne kehittyy.
Viesti Kirjoittaja skuutti »
Ei karsi.skuutti kirjoitti:Lisäksi Apple mitä luultavammin karsii sellaiset ohjelmat pois, jotka jollain tavalla muuttavat iPhonen käyttöä. Esimerkiksi Installerissa oli ladattavissa ohjelmia, joiden avulla pystyi muuttamaan iPhonen asetuksia. Tällaisia ohjelmia Apple tuskin laittaa levitykseen, vaikka ne teknisesti olisivatkin mahdollisia.
Viesti Kirjoittaja PowerBook_165c »
Viesti Kirjoittaja anabebe »
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Tarjoaa. Itse nostin datan vielä gigaseen, eli voi räätälöidä. Eikä lyödä lukkoon eli voit myöhemmin muuttaa Minun Sonera -pakettisi sisältöä.anabebe kirjoitti:Hieman on nyt epäselvää, eli tarjoaako Sonera (Veikon koneelta) iPhonea "minun Sonera" liittymällä seuraavanlaisesti:
Viesti Kirjoittaja welpe »
Sparta kirjoitti:Itse nostin datan vielä gigaseen...
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Tampereella on aika tykit yhteydet. Käyttävätkö näsinneulaa tukiasemana vai miten tuo on toteutettu. ROFLwelpe kirjoitti:Sparta kirjoitti:Itse nostin datan vielä gigaseen...
Gigaseen??
Viesti Kirjoittaja deep »
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Hoho, tais tulla vähän liioteltua.harri_tku kirjoitti:Tampereella on aika tykit yhteydet. Käyttävätkö näsinneulaa tukiasemana vai miten tuo on toteutettu. ROFLwelpe kirjoitti:Sparta kirjoitti:Itse nostin datan vielä gigaseen...
Gigaseen??
Viesti Kirjoittaja inf »
Noita paketteja ei siis saa muutettua kesken laskutuskauden. Tosin joku sanoi että isompaan saisi muutettua mutta ei alaspäin, mutta tämä ei ole virallinen tieto. Virallinen tieto oli että pakettien välillä ei poNpita.TheKraken kirjoitti:Joko on selvinnyt voiko noihin Small - Medium - Large -paketteihin ostaa lisäominaisuuksia halutessaan tai voiko niitä laajentaa?
Aika härskiä kyllä olisi, että joudut sitten 24 kk valvomaan omaa webbiselailua, jotta ei tule yllätyslaskuja, kun et osannut arvioida datankäyttöä oikein. Esim. gigankin saa helposti aktiivikäytössä menemään rikki. Tämän kun teet Small-paketilla, niin kotona odottaa 1500 euron lasku, sen normaalin lisäksi.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Tätä en kyllä purematta niele.. Mulle ainakin Tikkurilan SoneraPisteessä sanottiin, että voin sitä pakettia myöhemmin muuttaainf kirjoitti:Noita paketteja ei siis saa muutettua kesken laskutuskauden. Tosin joku sanoi että isompaan saisi muutettua mutta ei alaspäin, mutta tämä ei ole virallinen tieto. Virallinen tieto oli että pakettien välillä ei poNpita.TheKraken kirjoitti:Joko on selvinnyt voiko noihin Small - Medium - Large -paketteihin ostaa lisäominaisuuksia halutessaan tai voiko niitä laajentaa?
Aika härskiä kyllä olisi, että joudut sitten 24 kk valvomaan omaa webbiselailua, jotta ei tule yllätyslaskuja, kun et osannut arvioida datankäyttöä oikein. Esim. gigankin saa helposti aktiivikäytössä menemään rikki. Tämän kun teet Small-paketilla, niin kotona odottaa 1500 euron lasku, sen normaalin lisäksi.
Viesti Kirjoittaja tissot69 »
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Juurikin näin. Mutta tuokaan ei kerro, voiko valmis-pakettia muuttaa minun-soneraksi vaikka välirahalla tms.tissot69 kirjoitti:Voit muuttaa myöhemmin. Esimerkiksi, jos sinulla on nyt medium paketti ja halua muuttaa sen smaliksi, se maksaa 99 euroa. Jos haluat muuttaa mediumin largeksi, yllättäen se ei maksa mitään. Minun Sonera liittymään pystyt lisäämään tai poistamaan palveluja.
Lähde: Minun sonera sivut.
Viesti Kirjoittaja tissot69 »
Se on totta, sitä se ei kerro.MasBe kirjoitti:Juurikin näin. Mutta tuokaan ei kerro, voiko valmis-pakettia muuttaa minun-soneraksi vaikka välirahalla tms.tissot69 kirjoitti:Voit muuttaa myöhemmin. Esimerkiksi, jos sinulla on nyt medium paketti ja halua muuttaa sen smaliksi, se maksaa 99 euroa. Jos haluat muuttaa mediumin largeksi, yllättäen se ei maksa mitään. Minun Sonera liittymään pystyt lisäämään tai poistamaan palveluja.
Lähde: Minun sonera sivut.
Viesti Kirjoittaja veppis »
Ei voi vaihtaa kesken sopimuskauden.MasBe kirjoitti: Juurikin näin. Mutta tuokaan ei kerro, voiko valmis-pakettia muuttaa minun-soneraksi vaikka välirahalla tms.
Viesti Kirjoittaja veppis »
Erilaisia lisäpalveluita voi tietyin rajoituksin kytkeä, mutta sitä perushinnoittelumallia (puhelu, sms, data) ei voi muuttaa. Asiakaspalvelussa osaavat todennäköisesti kertoa tarkemmin.TheKraken kirjoitti:Mitenkäs voiko noihin paketteihin lisätä jotain ominaisuuksia? Vaikkapa isompaa dataa taikka jotain noita kaveripalveluita tai muuta vastaavaa?
Viesti Kirjoittaja sng »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Hiukka ristiriitaista; "En ymmärrä soneran liittymästä A mitään, mutta soneran liitymästä B ymmärrän"!!!sng kirjoitti:En ymmärrä mitään tuosta minun sonera liittymästä.
Itselläni on TeleFinland liittymä, mutta haluaisin iphonen.
Ei oo kauaa sitä firmaa, jos tuolla tavaalla "tappiolla" myy.sng kirjoitti:Tuttavallani on firma jonka kautta voisin saada puhelimen halvemmalla(ilman alveja), mutta minun sonera liittymä hieman arveluttaa.
Et - olet kiinni siinä vähintään sen 24kk. Sopimus kun on voimassa toistaiseksi, ja se pitää irtisanoa erikseen. Siinä on 14 päivän irtisanomisaika.sng kirjoitti:Tiedän, että puhelimesta pitää maksaa 2e per kuukausi kahden vuoden ajan, mutta jos maksan kaikki kerralla olenko sujut soneran kanssa?
Joudut, jos käytät sitä TF-liittymääsi - se kun on myös soneran.sng kirjoitti:Jos en käytä minun sonera liittymää ollenkaan, vaan pidän iphonessa tele finlandin liittymää, niin joudunko silti maksamaan vielä jotain Soneralle kuukausittain jne?
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”