Pizzaa tekis mieli...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Missähän on tuo piparitalo ? Nimim. pipari nyt maistuisi, vaikka pieni pala räystästä.Teppo Tulppu kirjoitti:Vähän pieni tuo pizza, mutta se sopisi mun piparkakkutaloni eteismatoksi.![]()
Kerttuko se siellä?sinitiainen kirjoitti:Missähän on tuo piparitalo ? Nimim. pipari nyt maistuisi, vaikka pieni pala räystästä.Teppo Tulppu kirjoitti:Vähän pieni tuo pizza, mutta se sopisi mun piparkakkutaloni eteismatoksi.![]()
Ei kun Kertun sisko, joka osaa olla varovainen. Mutta räystäälle ei osaa kiivetäTeppo Tulppu kirjoitti:Kerttuko se siellä?sinitiainen kirjoitti:Missähän on tuo piparitalo ? Nimim. pipari nyt maistuisi, vaikka pieni pala räystästä.Teppo Tulppu kirjoitti:Vähän pieni tuo pizza, mutta se sopisi mun piparkakkutaloni eteismatoksi.![]()
Hyvä niin. Pipariräystäät näet kestävät hiukan huononlaisesti sitä kun pikkulinnut käyvät, hmmm, niin, tuotas, kyllähän sinä tiedät mitä pikkulinnut tuppaavat käydä tekemässä.sinitiainen kirjoitti:Ei kun Kertun sisko, joka osaa olla varovainen. Mutta räystäälle ei osaa kiivetä
Taidanpa tietää mitä huonotapaiset saattavat tehdä. Oma kamuni Sinitiainen ei sellaiseen syyllisty, siksi en huomannut aiemmin ajatellaTeppo Tulppu kirjoitti:Hyvä niin. Pipariräystäät näet kestävät hiukan huononlaisesti sitä kun pikkulinnut käyvät, hmmm, niin, tuotas, kyllähän sinä tiedät mitä pikkulinnut tuppaavat käydä tekemässä.sinitiainen kirjoitti:Ei kun Kertun sisko, joka osaa olla varovainen. Mutta räystäälle ei osaa kiivetä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Tuommoinen taisi motarilla jonain päivänä tässä ohitse pyyhältää. Itse en valkoista autoa ottaisi... tuota voisin ehkä harkitaamanita kirjoitti:Se on nyt sitten Audi R8, saahan unelmia olla!
Viesti Kirjoittaja Maza »
Onhan se komea laite. Ihan hiljattain näin tuollaisen täällä Turussa. 8)amanita kirjoitti:Se on nyt sitten Audi R8, saahan unelmia olla!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Enkä minä tuommosta autoa, josta en tiijä ees mistä sinne sissään mennään! Saati ulos tullaan..Pasteur kirjoitti:Tuommoinen taisi motarilla jonain päivänä tässä ohitse pyyhältää. Itse en valkoista autoa ottaisi... tuota voisin ehkä harkitaamanita kirjoitti:Se on nyt sitten Audi R8, saahan unelmia olla!
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
En miekään tiedä, mutta ehkä ovesta lähtisin ensiksi kokeilemaan.kuriton kirjoitti:Enkä minä tuommosta autoa, josta en tiijä ees mistä sinne sissään mennään! Saati ulos tullaan..Pasteur kirjoitti:Tuommoinen taisi motarilla jonain päivänä tässä ohitse pyyhältää. Itse en valkoista autoa ottaisi... tuota voisin ehkä harkitaamanita kirjoitti:Se on nyt sitten Audi R8, saahan unelmia olla!![]()
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Toi on MOPO, kato vaikka http://uk.youtube.com/watch?v=BIHybyQ82 ... re=related.
Viesti Kirjoittaja Turzumi »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Heh...mikään mopo oo....kumpikaan....mut mää tykkään R8:n ulkonäöstä kaiken muun lisäksi, soom MAKEE!Kamu kirjoitti: Toi on MOPO, kato vaikka http://uk.youtube.com/watch?v=BIHybyQ82 ... re=related.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Veyronin ulkonäöstä en hirveästi tykkää, mutta sen ottaisin ihan vaan siksi, että siinä on raakaa voimaaamanita kirjoitti:Heh...mikään mopo oo....kumpikaan....mut mää tykkään R8:n ulkonäöstä kaiken muun lisäksi, soom MAKEE!Kamu kirjoitti: Toi on MOPO, kato vaikka http://uk.youtube.com/watch?v=BIHybyQ82 ... re=related.
Viesti Kirjoittaja Turzumi »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Haluaisin että "kesä"bloof kirjoitti:Eniten haluaisin että meneillään oleva talvi muuttuis kesäksi. Kesä, kesä on vaan niin parasta.
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja mylman »
sinitiainen kirjoitti:Missähän on tuo piparitalo ? Nimim. pipari nyt maistuisi, vaikka pieni pala räystästä.Teppo Tulppu kirjoitti:Vähän pieni tuo pizza, mutta se sopisi mun piparkakkutaloni eteismatoksi.![]()