Virossa on hyvät vihannekset kiitos perinteiden (neukkuaikaisten lannoitteiden ja tuholaismyrkkyjen
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mites hatey tai Tulppu, kiinnostaisko lähtee Tintin kanssa konserttiin?sinitiainen kirjoitti:Täällä aiemmin kahdessa kohtaa olen kysellyt tarvitsisiko joku lippua Santanan konserttiin. Nyt olisi vapaana enää yksi kun lastenhoitaja järjestyi ja voin itse käyttää toisen.
En ollenkaan tarkoittanut että minun kanssa lähteä. Yksin kyllä menen, mutta lipun voin luovuttaa portilla tai missävain sovitaan. Yksin olen tosiaan asennoitunut menemään, kolme kertaa yksin ollut aiemminkinkuriton kirjoitti:Mites hatey tai Tulppu, kiinnostaisko lähtee Tintin kanssa konserttiin?sinitiainen kirjoitti:Täällä aiemmin kahdessa kohtaa olen kysellyt tarvitsisiko joku lippua Santanan konserttiin. Nyt olisi vapaana enää yksi kun lastenhoitaja järjestyi ja voin itse käyttää toisen.Siinä tulis samallla tajunnantasokin testattua..
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Mielelläni lähtisin, Tintti kun vaikuttaa sangen sympaattiselta homppulaiselta. Valitettavasti pohjoinen kutsuu, joten luovutan kunnian jollekulle toiselle herrasmiehelle.kuriton kirjoitti:Mites hatey tai Tulppu, kiinnostaisko lähtee Tintin kanssa konserttiin?sinitiainen kirjoitti:Täällä aiemmin kahdessa kohtaa olen kysellyt tarvitsisiko joku lippua Santanan konserttiin. Nyt olisi vapaana enää yksi kun lastenhoitaja järjestyi ja voin itse käyttää toisen.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Et sitten ostanutkaan kelloa?Aries kirjoitti:Yamahan ministereot. Mustasta Pörssistä 499 tarjouksessa. Taas kelpaa makkarissa kuunnella..
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Mac Pro? 8)Erño kirjoitti:Hopeinen omena
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kyl 8)The raconteur kirjoitti:Mac Pro? 8)Erño kirjoitti:Hopeinen omena
Viesti Kirjoittaja Macco »
Huh, pelkäsin jo, että se on saanut ensimmäiset päivärahat ja ostanut niillä meidät kaikkiErño kirjoitti:Kyl 8)The raconteur kirjoitti:Mac Pro? 8)Erño kirjoitti:Hopeinen omena
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Valtion hommissa on varma tulo.Macco kirjoitti:Huh, pelkäsin jo, että se on saanut ensimmäiset päivärahat ja ostanut niillä meidät kaikkiErño kirjoitti:Kyl 8)The raconteur kirjoitti:Mac Pro? 8)
Minä pelkäsin jo, että iPhonehan sillä on ja kohta kyselis jottain mukavata.Macco kirjoitti:Huh, pelkäsin jo, että se on saanut ensimmäiset päivärahat ja ostanut niillä meidät kaikkiErño kirjoitti:Kyl 8)The raconteur kirjoitti: Mac Pro? 8)
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tuskinpa. Vuodatukseen ehkä postais notta: eläin p*kele ominut luurin. Millä tahnalla saa kissanaarmut näytöstä.kuriton kirjoitti:Minä pelkäsin jo, että iPhonehan sillä on ja kohta kyselis jottain mukavata.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Onnea Erño, hieno hankinta.Erño kirjoitti:Kyl 8)The raconteur kirjoitti:Mac Pro? 8)Erño kirjoitti:Hopeinen omena