Jep. n. klo 6.30 alkoi toimia kans mulla. Illalla ja aiemmin tänä aamuna ei.Eqi kirjoitti:Nyt näyttää ainakin allekirjoittaneella MobileMe:n maili alkaneen toimia.
-Harri
Viesti Kirjoittaja harri »
Jep. n. klo 6.30 alkoi toimia kans mulla. Illalla ja aiemmin tänä aamuna ei.Eqi kirjoitti:Nyt näyttää ainakin allekirjoittaneella MobileMe:n maili alkaneen toimia.
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Juuri näin. Tarkempisilmäiset olisivat saattaneet päätellä jo albumin nimestä, että kuvat eivät oo iPhonella otettu.Muffe kirjoitti:Tietojen mukaan olisi kuvattu vuonna 2006 ja Canonin IXUS 400-kameralla.yamaan kirjoitti:Onko noi kuvat otettu iphonella? Hienoja kuvia kylCrimson kirjoitti:Tulipa laitettua kalenterien ja osoitekirjan synkkaus päälle. Testasin myös tuota kuvagalleriaa. Ihan asialliselta vaikuttaa. Kummastuttaa vaan, että osa galleria teksteistä on suomeksi ja osa englanniksi.
http://www.me.com 8)venit kirjoitti:Mikä on mailin osoite? Sinne ei pääse mitenkään macin sivuilta enää, en ole ainakaan huomannut miten? Tämä "me" ilmeisesti korvaa .macin?
Viesti Kirjoittaja Ninja Turtle »
Ei vieläkään toimi osoitekirjan tai kalenterin muokkaukset.Crimson kirjoitti:Saako joku muuten lisäiltyä kalenterimerkintöjä tuolta Me.com:ista? Mulla Safari lataa sivun heti uudelleen ja merkintä katoaa. Sama homma osoitekirjan kanssa. Ei anna tehdä mitään muutoksia.
Viesti Kirjoittaja REaction »
Nyt toimii myös täällä! Yön aikana saanet korjattua tuon koska illalla ei toiminut. Hyvä näinEqi kirjoitti:Nyt näyttää ainakin allekirjoittaneella MobileMe:n maili alkaneen toimia.
Ensin testasin Firefoxilla ja kas kummaa se pelasi joten perään sitten Safari ja joo kyllä se toimii.
Oli jo aikain.
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
Viesti Kirjoittaja PowerBook_165c »
Kumma, miten nuo termit inflatoituvat... Push:han tarkoittaa sitä, että palvelin 'työntää' emailit, kalenterimerkinnät, tms. päätelaiteelle, eikä päätelaite käy niitä hakemassa. Ainoa järkevä tapa tälle toiminnolle (jolla se tuottaa todellista lisäarvoa) on, että palvelin työntää uuden tapahtuman päätelaitteelle välittömästi, kun se on palvelimelle kirjattu, aikasäätö on siis tällaisen toiminnallisuuden kannalta täysin epärelevantti käsite. Ilmeisesti Mobile Me ei ole oikea push-järjestelmä...?Jari-eripari kirjoitti:Mulla toi MobileMe on toiminut alusta (14. päivä) lähtien aivan moitteetta. Synkattuna on kolme konetta ja iPhone.
Tuota "push"-tiheyttähän voi muokata oletuksesta (15min) räpläämällä asetustiedostoa. Toimii vaikka laittaisi 1 min välein.
http://www.macosxhints.com/article.php? ... 3174705717
Viesti Kirjoittaja inf »
Onhan se ihan Push järjestelmä mutta se on vain puhelin <--> me.com, eli OS X <--> me.com ei ole push:lla toteutettu. tosin noilla ohjeilla senkin saa toimimaan esim. 1minuutin cyklillä.PowerBook_165c kirjoitti:Kumma, miten nuo termit inflatoituvat... Push:han tarkoittaa sitä, että palvelin 'työntää' emailit, kalenterimerkinnät, tms. päätelaiteelle, eikä päätelaite käy niitä hakemassa. Ainoa järkevä tapa tälle toiminnolle (jolla se tuottaa todellista lisäarvoa) on, että palvelin työntää uuden tapahtuman päätelaitteelle välittömästi, kun se on palvelimelle kirjattu, aikasäätö on siis tällaisen toiminnallisuuden kannalta täysin epärelevantti käsite. Ilmeisesti Mobile Me ei ole oikea push-järjestelmä...?Jari-eripari kirjoitti:Mulla toi MobileMe on toiminut alusta (14. päivä) lähtien aivan moitteetta. Synkattuna on kolme konetta ja iPhone.
Tuota "push"-tiheyttähän voi muokata oletuksesta (15min) räpläämällä asetustiedostoa. Toimii vaikka laittaisi 1 min välein.
http://www.macosxhints.com/article.php? ... 3174705717
Voi olla, mutta ei se ainakaan minulla toimi. Ei kumpaankaan suuntaan.inf kirjoitti:Onhan se ihan Push järjestelmä mutta se on vain puhelin <--> me.com
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
MacFinn kirjoitti:Apple on alkanut lähetellä asiakkaille anteeksipyyntöjä ja vakuutuksia, että nyt toimii. Ja jokainen saa 30 päivää lisäaikaa tilaukseensa.
edit: juuri sain sellaisen.
Mulle ei oo tullu lisäaikaa eikä edelleenkään Me.com:issa pysty muokkaamaan osoitekirjaa tai kalenteria. No eipä tuo mikään elämän ja kuoleman juttu ole, mutta toivottavasti saavat lähiaikoina kuntoon.MacFinn kirjoitti:Apple on alkanut lähetellä asiakkaille anteeksipyyntöjä ja vakuutuksia, että nyt toimii. Ja jokainen saa 30 päivää lisäaikaa tilaukseensa.
edit: juuri sain sellaisen.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Sentään näin. Oli nimittäin melkoista kuraa toi siirtymä .Mac-asiakkaan näkövinkkelistä.MacFinn kirjoitti:Ja jokainen saa 30 päivää lisäaikaa tilaukseensa.
Viesti Kirjoittaja prisoner »
Siis vainko sellaisille, joilla oli jo .Mac, vai kaikille, myös uusille Mobile Me:n tilaajille? Entä koeajaksi ottaneille? Kun mulle ei ainakaan ole vielä tullut. Olen siis tuollainen uusi koeaikalainen.MacFinn kirjoitti:Apple on alkanut lähetellä asiakkaille anteeksipyyntöjä ja vakuutuksia, että nyt toimii. Ja jokainen saa 30 päivää lisäaikaa tilaukseensa.
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Applen pahoitteluviestissä mainitaan myös tuosta push-termin käytöstä, joka on vedetty nyt markkinoinnista pois. Jatkossa termiä taas käytetään, kun tietokoneen suunnasta saadaan synkkaus reaaliaikaiseksi.PowerBook_165c kirjoitti:Ilmeisesti Mobile Me ei ole oikea push-järjestelmä...?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Myös koeaikalaisille. Tässä sähköpostissa ollut linkki Applen lisätietodokuun: http://support.apple.com/kb/HT2408harri kirjoitti:Siis vainko sellaisille, joilla oli jo .Mac, vai kaikille, myös uusille Mobile Me:n tilaajille? Entä koeajaksi ottaneille? Kun mulle ei ainakaan ole vielä tullut. Olen siis tuollainen uusi koeaikalainen.
Safari ei voi avata sivua.mercury kirjoitti: Tässä sähköpostissa ollut linkki Applen lisätietodokuun: http://support.apple.com/kb/HT2408
Viesti Kirjoittaja ejm »
Miten tuo perhelisenssiksi laajennus oikein pitää tehdä, jossain vaiheessa sanottiin että kun maksaa erotuksen niin pitäis toimia, mutta mistä linkistä pääsee maksamaan? Löytyykö jostain ymmärrettävät ohjeet esim. kahden iPhonen ja yhden tietokoneen iCal-synkkauksesta? Koko iPhone/Sonera prosessi on ollut kyllä aika hankala ja päälle tämä MobileMe. Ei ole touhu enää applemaisen helppoa, vaikka itse puhelin kyllä on erittäin helppo oppia. Koko touhussa on kuitenkin se ristiriita, että itse puhelinta voisi jopa suositella 80v isälleni, mutta hän ei kyllä ikinä saisi aktivointi ym. hommia itse hoidettua, vaikka käyttääkin pc-konetta ihan sujuvasti arkipäivän asioihinsa.masa kirjoitti:Olen tänään 3 kertaa yrittänyt laajentaa entistä .mac systeemiäni perhelisenssiksi- ei onnistu millään. Tulee vain ilmoitus koita myöhemmin...
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja ejm »
Voisiko joku ystävällisesti suomentaa tuon sivistymättömälle?You are eligible if one of these applies to you:
you were a .Mac member whose account was active as of July 9, 2008
you are a new MobileMe member who created your account on or before July 15, 2008 at 7:00 PM Pacific Daylight Time
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”