Kahvissa on pelkästään hyväätekeviä aineksia. Se poistaa ärtymyksen ja antaa rauhallisen mielen.J4n1 kirjoitti:.. kofeiini (tai joku muu sydeemi kahvissa) ehkäisee käsittääkseni dementiaa ainakin naisilla.
Aamukaffella/teellä/kaakaolla...ja kaffella muuten vaan...
-
Re: Aamukaffella...ja kaffella muuten vaan...
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Siis jos kahvi auttais naisilla, niin miehet on ilmeisesti edelleen siinä luulossa, että kalja auttaisi heitä paremmin?Maza kirjoitti:Kahvissa on pelkästään hyväätekeviä aineksia. Se poistaa ärtymyksen ja antaa rauhallisen mielen.J4n1 kirjoitti:.. kofeiini (tai joku muu sydeemi kahvissa) ehkäisee käsittääkseni dementiaa ainakin naisilla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Myönnetään..musta on tullut kyllä kahvinisti, päänsärkyä ja ärtyisyyttä tiedossa, jos en tuota ainetta riittävästi saa.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
darthmother kirjoitti:Minä juon nyt kahvia.
Niimmäki!
MAzan mainostama Bodum Santos on nyt hankittu ja kahvittelu on entistä rikkaampi tapa viettää aikaa.
Siirryn pysyvästi tälle puolelle tuolta tuhansista turhista iPhone-ketjunn uusista palstalaisista. Siellä on kitkerää kahvia!
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Onnittelen onnistuneen valintasi puolesta! Tervetuloa!mylman kirjoitti:Siirryn pysyvästi tälle puolelle tuolta tuhansista turhista iPhone-ketjunn uusista palstalaisista. Siellä on kitkerää kahvia!
-
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
.. Kofeiinia vedän nyt energiajuoman avulla elimistööni koska ei jaksa keittää. Myönnän että minäkin olen ehkä vähän riippuvainen.
* iPod Nano 8 Gigaa
-

-
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
darthmother kirjoitti:Minä join (1h sitten) kahvia. (unohdin kuitata)(Poistakaa pliis) Logitech tuplakilkaa kohta joutuu maiharin alle
Go for it, tapa se!.
Mä olen tappanut yhden Microsoftin langattoman ja BT Mighty Mousen, niinkuin hyvin tiijätkin, pitäisköhän heitellä tämä Logintekki kanssa mattoon, niin olis suora valmis?
Ja vois veivata vaikka sumppia.
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
-
Laitan monon huomenna sen päälle, täytyy vielä tänään surffata (laitan kuvaa sitten)Rooivalk kirjoitti:darthmother kirjoitti:Minä join (1h sitten) kahvia. (unohdin kuitata)(Poistakaa pliis) Logitech tuplakilkaa kohta joutuu maiharin alle
Go for it, tapa se!.
Mä olen tappanut yhden Microsoftin langattoman ja BT Mighty Mousen, niinkuin hyvin tiijätkin, pitäisköhän heitellä tämä Logintekki kanssa mattoon, niin olis suora valmis?
Ja vois veivata vaikka sumppia.
Veivataan sumppia suivataan vemppia nam
-
Jäikös sulta sitä sumppia vielä?darthmother kirjoitti:Veivataan sumppia suivataan vemppia nam
-
Onpa täällä, juon muuten nyt kahvia.kuriton kirjoitti:Jäikös sulta sitä sumppia vielä?darthmother kirjoitti:Veivataan sumppia suivataan vemppia nam

-
Kiitos, pelastit tään yön. Onhan tää pressaa?darthmother kirjoitti:Onpa täällä, juon muuten nyt kahvia.kuriton kirjoitti: Jäikös sulta sitä sumppia vielä?
missä avatar???
Ai avatar
-
"Luota darthmotheriin niin sinä pelastut"
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Meniköhän avatar nukkumaan minun takia ? Kun ärripurrasin niiden lippujen takia. Täällä http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... &start=650kuriton kirjoitti:Kiitos, pelastit tään yön. Onhan tää pressaa?darthmother kirjoitti:Onpa täällä, juon muuten nyt kahvia.kuriton kirjoitti: Jäikös sulta sitä sumppia vielä?
missä avatar???
Ai avatar, se meni jo nukkumaan..edeltä.
Anteeksi.
Tuli niin paha mieli kun ymmärsin miten olin tyhmä ja lapsellinen ja ymmärtämätön niiden lippujeni kanssa ollut. Ja antanut ihan väärän käsityksen siitä mitä tarkoitin. Itkettää ihan.
------
Olen nyt ymmälläni kun tuossa ketjussa johon viittaan on editoitu kurittoman viimeistä tekstiä siten että kun aiemmin mainittiin vain minut, on nyt mukana myös Tulppu ja hatey. Ja minähän se harmistuin ja näytin mieltä.
-Eye-tv for DTT
-LACIE ethernet disk mini 500 gt,BUFFALO ministation 160 gt ja BUFFALO 1 teratavu
-iPhone 3G 16 gt,iPOD shuffle
-
Voiko täällä enää kehenkään luottaa, tuata..juovat kuitenkin jottain saludoa, vaikka muka ite jauhaavat kahvimyllyllänsä (huh, mikä sanadarthmother kirjoitti:Tresitenddiä toki on, muu ei kelpaa.
"Luota darthmotheriin niin sinä pelastut"

-
Älä sinä huoli tyttö nuori, paljonkos kyynelet hyödyttää. Eivät ne surut suremalla lopu, on laulu ja tanssi tärkeämpää. SIGTuli niin paha mieli kun ymmärsin miten olin tyhmä ja lapsellinen ja ymmärtämätön niiden lippujeni kanssa ollut. Ja antanut ihan väärän käsityksen siitä mitä tarkoitin. Itkettää
ja ota kaffetta, dartmother setä tarjoo
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

-
Ai niin tuata unohtukuriton kirjoitti:Voiko täällä enää kehenkään luottaa, tuata..juovat kuitenkin jottain saludoa, vaikka muka ite jauhaavat kahvimyllyllänsä (huh, mikä sanadarthmother kirjoitti:Tresitenddiä toki on, muu ei kelpaa.
"Luota darthmotheriin niin sinä pelastut") papunsakin?
-
Ni! Niinpä tuata unohtu.darthmother kirjoitti:Ai niin tuata unohtu
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Kiitos.darthmother kirjoitti:Älä sinä huoli tyttö nuori, paljonkos kyynelet hyödyttää. Eivät ne surut suremalla lopu, on laulu ja tanssi tärkeämpää. SIGTuli niin paha mieli kun ymmärsin miten olin tyhmä ja lapsellinen ja ymmärtämätön niiden lippujeni kanssa ollut. Ja antanut ihan väärän käsityksen siitä mitä tarkoitin. Itkettää
ja ota kaffetta, dartmother setä tarjoo
-Eye-tv for DTT
-LACIE ethernet disk mini 500 gt,BUFFALO ministation 160 gt ja BUFFALO 1 teratavu
-iPhone 3G 16 gt,iPOD shuffle
-
kun se reppulainen on ihan kamalan huono tietotekniikassa ja meni ostamaan tuata tuallasen koneen vaikka koetin sille sanoa että elä weli hyvä
mene tuata tuallaista rakkinetta ostamaan. Ja mikäänhän ei toiminnu niinkuin piti ja minä tuata olemattomilla windowstaidoillani säätelin kaikki
asetukset simmottistämmöttis, kun ne oli mimmottiskummottis. Mutta sainpahan vaan toimumaan Vitsan edes jotenkinpäin tuata. Ja welimiesi oli
ihan että wau, kun katteli hommaa kotonaan tuata ettätuata niinkun Harun el Pullahin sanoin "Minä olen hyvä"
Ja minä juan nyt tuata kahvia.
-
Tään jälkeen on pakko kuunnella tää ihan tämmötis!darthmother kirjoitti:Tänään muutenkin tuata noin nielin monta mukillista kahvia (sresitenddiä) kun joutuin ottamaan tuata etäyhteyden weljeni Vista läpyttimeen,
kun se reppulainen on ihan kamalan huono tietotekniikassa ja meni ostamaan tuata tuallasen koneen vaikka koetin sille sanoa että elä weli hyvä
mene tuata tuallaista rakkinetta ostamaan. Ja mikäänhän ei toiminnu niinkuin piti ja minä tuata olemattomilla windowstaidoillani säätelin kaikki
asetukset simmottistämmöttis, kun ne oli mimmottiskummottis. Mutta sainpahan vaan toimumaan Vitsan edes jotenkinpäin tuata. Ja welimiesi oli
ihan että wau, kun katteli hommaa kotonaan tuata ettätuata niinkun Harun el Pullahin sanoin "Minä olen hyvä"
Ja minä juan nyt tuata kahvia.
Ja nyt nukkumaan, että jaksan herätä aamukahville..Öitä!
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Öitä ja kiitoksia Lumperjakistakuriton kirjoitti:Tään jälkeen on pakko kuunnella tää ihan tämmötis!darthmother kirjoitti:Tänään muutenkin tuata noin nielin monta mukillista kahvia (sresitenddiä) kun joutuin ottamaan tuata etäyhteyden weljeni Vista läpyttimeen,
Ja minä juan nyt tuata kahvia.vai olisko sittenkin tuata simmotis, vai tuata miten se nyt meni, kummottis??
Ja nyt nukkumaan, että jaksan herätä aamukahville..Öitä!
-
Ihanaa.. aurinko paistaa ja on siis pouta, pääsen viimeinkin lähteen tuolle pitkälle kävelylle! 8)
Kunhan nyt juon nää kahvit ekaksi..
-
Viesti Kirjoittaja hrmh »
kaikki unta täällä kaukana,
kaiken lohdun tuolla puolen,
kauneuden rannoilta karkotettuna.
Töissä valmistaudun työpäivään kuunnellen vähän musiikkia

Niin ja sitä kahvia myös "hörps"
Galenos, rakastettuni
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka