Lukeehan tuolla system status kohdassa että 1% Me käyttäjistä on tällä hetkellä ongelmia mailin kanssa....

Viesti Kirjoittaja hego »
Viesti Kirjoittaja soundproof »
Jep sama täällä.hego kirjoitti:Nyt lakkas mulla sitten MobileMe maili toimimasta. Maili hakee posteja muutaman minuutin kunnes tulee errori että salasana ei kelpaa. Siten kun laittaa siihen oikean salasanan, hakee taas muutaman minuutin ja väittää että salasana ei kelpaa. Samoilla tunnareilla kuitenkin pystyy kirjautumaan me.com:iin, tosin sielläkään ei maili näkymässä ole kuin tyhjää....![]()
Lukeehan tuolla system status kohdassa että 1% Me käyttäjistä on tällä hetkellä ongelmia mailin kanssa....
Viesti Kirjoittaja REaction »
Sama ongelma täälläkin... Trial account näytti olevan voimassa 8.11 asti jos oikein muistan mutta maksamisen jälkeen sanoo että palvelu on voimassa heinäkuuhun 2009sounddesignfinland kirjoitti:Moi.
-Maksoin vuoden jäsenyyden samantien, ja nyt sivu näyttää palvelun olevan voimassa vain heinäkuuhun 2009! Mihin katosi ilmaiset 60vrk+30vrk?
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Minäkin erehdyin ostamaan palvelun heti ilman tuota 60 päivän ilmaista koejaksoa. Enkä ole saanut ylimääräistä 30 päivää vaikka laskelmieni mukaan mulle olis pitäny semmonen tulla.sounddesignfinland kirjoitti: -Maksoin vuoden jäsenyyden samantien, ja nyt sivu näyttää palvelun olevan voimassa vain heinäkuuhun 2009! Mihin katosi ilmaiset 60vrk+30vrk?
sounddesignfinland kirjoitti: -Esittelyvideossa esiintynyttä palvelua, jossa voi ladata iDiskille filejä ja lähettää kaverille mailitse linkin josta ne on ladattavissa, ei MobileMe:ssä sitten olekaan. Mitä ihmettä!?!?!?!?!?!?
Toki nyt voit viedä kamaa Public-hakemistoon (http://public.me.com/tunnus) ja lähettää tuo linkki kaverille. Ei ihan maccimaisen näppärää tosin.Apple.com kirjoitti:Coming soon: Email large files.
Soon a new feature in iDisk will make it simple to share files too big for email. iDisk will automatically send a message with a simple link. The recipient will just click the link to download the file.
Kyllä se noin menee edelleen.sounddesignfinland kirjoitti: Ymmärsin, että palvelu sisältää myös domainin, tyyliin "www.me.com/omakäyttäjänimi", mutta tämä taisi olla harhakuvitelma? Eikö .Mac:issä ollut näin?
En ole testannut, mutta pitäisi onnistua nappia painamalla. Viisaammat kertokoon lisää.sounddesignfinland kirjoitti: Osaisiko joku auttaa, kuinka saada iWebissä tehdyt kotisivut julkaistua?
Ei tarvitse mutta toki oma domain näyttää kivemmalta.sounddesignfinland kirjoitti: Pitääkö ensin ostaa esim. louhi.net:istä oma domain, ja linkittää se sitten jotenkin MobileMe:hen, vai mitenkä?
Oma domain kytketään käyttöön Me.comin asetuksista.sounddesignfinland kirjoitti: Onko tämä monimutkainen prosessi?
Jep. Kannattaa ostaa eBaysta.sounddesignfinland kirjoitti: p.s.
€65,29 on alviton hinta. Visalta lähtee siis 79€.
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Viesti Kirjoittaja harri »
Mulla on porttina 993 ja sitä ei saa muutettua (harmaana).Jari-eripari kirjoitti: Katsos tuolta sun lähtevänpostin asetuksista (alasvetolistasta muokkaa...) että ovat seuraavat:
smtp.me.com
sll: on
autentikointi: salasana
portti: 587
ja tietysti ne sun tunnukset ja salasanat oikein paikoilleen
Viesti Kirjoittaja lau »
Viesti Kirjoittaja piippu »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Jep, niin se on. Ei tarvitse tehdä mitään.piippu kirjoitti:Onhan se nyt niin, että kun minulla on tuo .mac ollut olemassa jo pidemmän aikaa, niin se nyt vain muuttui tuoksi uudeksi MobileMe:ksi ilman että minun tarvitsee tehdä mitään??
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
Taitaa olla kaikilta toimimattomana nyt. Siis kaikilta jotka kuuluu tuohon 1%:iinlau kirjoitti:Mail alhaalla myös täällä.
Toimiiko jollain Mobile Me mail tällä hetkellä? Applen foorumissa povailtiin että koko palvelu olisi kaatunut...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja leohome »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja lau »
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Viesti Kirjoittaja Sälli »
Jari-eripari kirjoitti: Katsos tuolta sun lähtevänpostin asetuksista (alasvetolistasta muokkaa...) että ovat seuraavat:
smtp.me.com
sll: on
autentikointi: salasana
portti: 587
ja tietysti ne sun tunnukset ja salasanat oikein paikoilleen
Taidat katella saapuvan postin porttia. Salauksen kanssa saapuva käyttää 993:a ja lähtevä 587:a.harri kirjoitti:Mulla on porttina 993 ja sitä ei saa muutettua (harmaana).
Mistähän tuo johtuu?
Olen koeaikainen.
Viesti Kirjoittaja harri »
Ups, niinpä juuri.Sälli kirjoitti:Taidat katella saapuvan postin porttia. Salauksen kanssa saapuva käyttää 993:a ja lähtevä 587:a.
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Viesti Kirjoittaja Ninja Turtle »
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Hupsista! Ei ihme, ettei lähtenyt menemään. Vaan nyt koitan töistä (XP & Safari) lisätä tuonne Me.com:in kautta 6 megan zippifilua eikä tule hommasta mitään! Puoli tuntia on jo lukenut "finishing upload", mutta mitään ei tapahdu!DigiMon kirjoitti:Olikohan se 1 giga se yhden tiedoston suurin kokorajoitus.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”