Foukus kirjoitti:Oma invisibleSHIELD tuli tänään. Samaa kamaa kuin vanhoillekki vehkeille tarkotetut, eli pop. Alle viikko maksusta meni, että tuli suojus.
Sama täällä. Asennuksen aikana huudettuja sanoja: "VOI V***U! VOI V***US*****A!! PER***E!!". Tunnin suunnilleen tuskailin ton kanssa. Nyt joutuu vielä odottelemaan päivän ennen iPhonen hypistelemistä.
Mikä asennuksessa mättää?
Tänään saapui tännekin suoja. Suht helppo asennus mutta kulmien kanssa oli tuskaista.Itseltäkin pääsi muutamia voimasanoja asettelun kanssa. Nyt on vaan odottelemaan että tuo asettuu ja kuivuu!
Ode90 kirjoitti:Tämmösen Tilasin viime viikolla ja asensin eilen. Nuo on käsittääkseni lähes samaa tavaraa kuin nuo invisibleShieldit, mutta aika tuntuvasti halvempia. Asennuksessa kesti vähän aikaa, mutta tulos on omasta mielestäni todella hyvä. Ainakaan vielä ei ole mitään valittamista.
iPhone 3G:lle kannattaa tilata kuitenkin ihan oma mallinsa. Samaa tavaraa tuo näyttäisi olevan, tuossa vaan ei ole elinikäistä takuuta.
Niinhän se kannattaa juu, näyttää tuolta sivuilta semmoinenkin löytyvän. Itseltä kuitenkin löytyy tuo vanha 2g malli.
Ja eipä sillä takuulla niin paljon väliä, noita saa samalla hinnalla 4.
Toihan on esteettisesti miellyttävä, eikä raiskaa luurin designia (ei sitä pussissa pidetä kuin taskussa). Kuinka nopeasti tilauksesta tollainen pärähti kotiovelle?
Edit: köh, omppukaupasta niitä näyttää saavan, enpä siis tilaa suoraan tuolta valmistajan sivuilta. My bad.
Toihan on esteettisesti miellyttävä, eikä raiskaa luurin designia (ei sitä pussissa pidetä kuin taskussa). Kuinka nopeasti tilauksesta tollainen pärähti kotiovelle?
Edit: köh, omppukaupasta niitä näyttää saavan, enpä siis tilaa suoraan tuolta valmistajan sivuilta. My bad.
Mulle tuo tulossa tuolta valmistajan sivuilta, UPS:llä tulee ja pitäis olla torstaina perillä. Viime perjantaina tilattu. 8)
Sori, tarkoitetaanko tässä Moshin iPouchia?
Jos niin mikä on Omppukauppa? En löytänyt kyseistä tuotetta AppleStoresta enkä Humacista...
wanders kirjoitti:Sori, tarkoitetaanko tässä Moshin iPouchia?
Jos niin mikä on Omppukauppa? En löytänyt kyseistä tuotetta AppleStoresta enkä Humacista...
Pakko myöntää, että huomasin vasta kommenttini jälkeen, että niitä ei tosiaan ole Applestoressa eikä Humacissa. Tätä siis pitänee kysyä ensimmäisen maininnan iPouchista laittaneelta henkilöltä. Samalla lienee vastasin kysymykseesi - kyllä, Moshin iPouchista on kyse.
hego kirjoitti:Mulle tuo tulossa tuolta valmistajan sivuilta, UPS:llä tulee ja pitäis olla torstaina perillä. Viime perjantaina tilattu. 8)
Kohtuu mukava toimitusaika. Veditkö rakkauden pitkävedon ja otit hitaammalla metodilla? Kokonaishintahan jäänee niin alas, että tulli ei rankaise.
Foukus kirjoitti:Oma invisibleSHIELD tuli tänään. Samaa kamaa kuin vanhoillekki vehkeille tarkotetut, eli pop. Alle viikko maksusta meni, että tuli suojus.
Sama täällä. Asennuksen aikana huudettuja sanoja: "VOI V***U! VOI V***US*****A!! PER***E!!". Tunnin suunnilleen tuskailin ton kanssa. Nyt joutuu vielä odottelemaan päivän ennen iPhonen hypistelemistä.
Mulle tuli Shipping Confirmation 8.7. eikä vieläkään oo pakettia näkyny
14.7. shipping confirmation ja pakettia odottelen
| MacBook Pro 13" | 2.26 GHz | 8 GB | iPhone 4 | iPad 1st gen
wanders kirjoitti:Sori, tarkoitetaanko tässä Moshin iPouchia?
Pakko myöntää, että huomasin vasta kommenttini jälkeen, että niitä ei tosiaan ole Applestoressa eikä Humacissa. Tätä siis pitänee kysyä ensimmäisen maininnan iPouchista laittaneelta henkilöltä. Samalla lienee vastasin kysymykseesi - kyllä, Moshin iPouchista on kyse.
hego kirjoitti:Mulle tuo tulossa tuolta valmistajan sivuilta, UPS:llä tulee ja pitäis olla torstaina perillä. Viime perjantaina tilattu. 8)
Kohtuu mukava toimitusaika. Veditkö rakkauden pitkävedon ja otit hitaammalla metodilla? Kokonaishintahan jäänee niin alas, että tulli ei rankaise.
Toivottavasti löytyisi näitä iPoucheja jostain lähempää kuin valmistajan kaupasta. Tuppaa vaan tuo hinta nousemaan kohtuullisen korkeaksi sieltä tilatessa, kun ei jaksa sillä hitaammalla postituksellakaan. Monesta paikasta myyvät ei-oo:ta. Olisi vaan sopivantyylinen meikäläisen tarpeeseen.
Applestoren myymä Belkinin silikoni-skin sopii hyvin iPhoneen, mutta huokeampi Macallyn kovamuovinen suojus on aivan vastaava vaikkei yhtä tyylikäs. Molemmissa on näytönsuoja.
Kannattaako tilata Applestoresta? Noin 100 euron yht. hintaiset tuotteet saa ostettua ilman postikuluja. Omalta osaltani halusin vihdoinkin toimivan autolaturin eikä tilausvaiheessa Griffinin tuotetta löytynyt Hgistä. Lisäksi oli mielenkiintoista testata onnistuuko tuotteiden tilaaminen Applestoresta perifeeriseen kesämökkiosoitteeseen. Onnistuihan tuo tilaaminen, tosin Applestore sähläsi puhelinnumeroni ilmoittamisen TNT:lle, mistä hieman viivettä.
Toivottavasti löytyisi näitä iPoucheja jostain lähempää kuin valmistajan kaupasta. Tuppaa vaan tuo hinta nousemaan kohtuullisen korkeaksi sieltä tilatessa, kun ei jaksa sillä hitaammalla postituksellakaan. Monesta paikasta myyvät ei-oo:ta. Olisi vaan sopivantyylinen meikäläisen tarpeeseen.
Tilasin ihan express kuljetuksella, kokonaishinnaksi tuli n. 23€. Soittivat tänään upsilta et olis paketti perillä. Olen mökillä joten haen paketin huomenna. Tämä viesti siis kirjoitettu iPhonella
strong kirjoitti:Applestoren myymä Belkinin silikoni-skin sopii hyvin iPhoneen, mutta huokeampi Macallyn kovamuovinen suojus on aivan vastaava vaikkei yhtä tyylikäs. Molemmissa on näytönsuoja. Kannattaako tilata Applestoresta?
Mä tilasin AppleStoresta tuon Belkinin ja se on hyvä. Ei enää lipsu iPhone vahingossa näpeistä. Kerran sen jo pudotin ennen suojan ostoa.
Kyllä on iLuurin raiskausta laittaa siihen päälle jotain silikonikuoria ym. Menee desing hukkaan. iLuuria pitää käyttää ihan sellaisena hyppysissä, mutta käytön jälkeen tyyliin sopiva pussukka voisi olla iPounch tai golla.
Itsekki heti aluksi ostin jotkut silikonisuojat luuriin, mutta voi takapuoli kun näytti paskalta. Ei tuota luuria voi millään peittää, ihailkaa sitä!
Reginan vanki kirjoitti:Kyllä on iLuurin raiskausta laittaa siihen päälle jotain silikonikuoria ym. Menee desing hukkaan.
Totta osittain. Mutta pidän silti mieluummin hieman rumempaa toimivaa puhelinta, kuin kaunista rikkinäistä :-)
Ja ei tuo Belkinin suoja minusta nyt NIIN ruma ole, makuasia.
Mä tilasin marwaren sport gripin tilanteisiin joissa tarvii suojata luuria ja power support kelmun näytön suojaksi.
Onko kellään tuota sport grippiä tai kokemusta siitä?
Tallaset olis parempi ostaa siten pääsis hypistelemään. Ei noista kuvista oikein saa hyvää käsitystä...
Sparta kirjoitti:Mä tilasin marwaren sport gripin tilanteisiin joissa tarvii suojata luuria ja power support kelmun näytön suojaksi.
Onko kellään tuota sport grippiä tai kokemusta siitä?
Tallaset olis parempi ostaa siten pääsis hypistelemään. Ei noista kuvista oikein saa hyvää käsitystä...
Sport Grip on ainakin saanut hyvät arvostelut, eli varmasti hyvä, täytyy varmaan itsekkin laittaa tuollainen tulemaan . Mistäs tilasit nuo molemmat, ja millanen oli hinta noilla?
wanders kirjoitti:Laitoin lopultakin sen iPouchin tilauksen menemään, suoraan valmistajalta. On se dollari onneksi niin halpa.
Hain oman iPouchin UPS:ta, hyvä pussukka, sormenjäljet lähtee kätevästi samalla kun kaivaa puhelimen pussista/laittaa pussiin. 8)
Muutenkin laadukkaan oloinen, olen siis tyytyväinen ostokseen. Älä sit ihmettele, se paketti tulee taiwanista eikä USA:sta...
Reginan vanki kirjoitti:Mistä kaupasta ootte ipouchin tilannu? Kuinka nopeaan on perillä?
Suoraan valmistajan webbi kaupasta, http://www.aevoe.com/shop/ toimitusaika express kuljetuksella n. 5 työpäivää. Mä tilasin omani viime perjantaina ja torstaina olisivat tuoneet kotiovelle sen, mutta olin mökillä, joten hain tänään UPS:n varastolta paketin.
inf kirjoitti:
Sport Grip on ainakin saanut hyvät arvostelut, eli varmasti hyvä, täytyy varmaan itsekkin laittaa tuollainen tulemaan . Mistäs tilasit nuo molemmat, ja millanen oli hinta noilla?
Tilasin apple storesta, hinnaks tais tulla rahdin kanssa 40€.
Mustassa gripissä vaan oli toimitusaika 2-3vkoa, valkosen/pinkin olis saanu heti.
iPouchista on ihmiset innostuneet. Pahoittelut että en o päivystänyt täältä. Omani ostin tosiaan tuolta Pattayan iStudio nimisestä apple-myymälästä.
Se on avenue-ostoskeskuksessa, siinä 2 tien varressa soi 13/1 kohdalla. Tien toisella puolella beer bar jossa punaset valot ja paljon horoja huutelemasssa, ostoskeskuksessa on myös jenkkihuijari california wow -punttis. Kyl te tiiätte..