Koirille annetaan vapautus eskarista. Tulppu menee mieluummin muskariin.sinitiainen kirjoitti:Eli nyt varmaan jo syksyinen eskarin alotus jännittää
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Koirille annetaan vapautus eskarista. Tulppu menee mieluummin muskariin.sinitiainen kirjoitti:Eli nyt varmaan jo syksyinen eskarin alotus jännittää
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Teppo Tulppu kirjoitti:Koirille annetaan vapautus eskarista. Tulppu menee mieluummin muskariin.sinitiainen kirjoitti:Eli nyt varmaan jo syksyinen eskarin alotus jännittää
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Ei kannata mainita Tulpun kuullen. Se pian nousee siivilleenMrEre kirjoitti:Tässä ketjussahan on suhinaa...
Mä istun autotallissa ja rakennan... lentokonetta.
No, me ollaan Tulpun kanssa sitten ihan eri sarjassa, mulla aloittelijana on lähinnä noita lentämyslaitteita alkaen vasta WWII-ajalta. Lentäjänlasitkin mulla on Lennon-malliset ja keltaiset.sinitiainen kirjoitti:Ei kannata mainita Tulpun kuullen. Se pian nousee siivilleen.
Ihailee I maailmansodan taistelulentäjää ja sen lentolakkia. Koirankoppilentsikasta puhumattakaan. Sekä vallankaan lentolaseista.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Ressu ja Punainen paroni seikkailivat ensimmäisessä maailmanpalossa. Olisit kysynyt, kävit ihan turhaan sotkemassa maton ja aiheuttamassa hampsterille liikagrammoja rikkomalla jumppalaitteen.sinitiainen kirjoitti:oliko Ressun maailmansota 1. vai 2.
Hampsteri linjoilla vedetään, isoimmat kyllä jo opossumi skaalaa. Se 1:1 kone on vielä haaveena. Edellisessä paino sanalla vielä.sinitiainen kirjoitti:Onkohan muuten se lentokoneesi hamsterin kokisille piloteille, vai ihan ihmisille ?
Voi ei, nyt sä olet erehtynyt! Mulla on illan saavutukset minulle kelpaavassa muodossa tässä silmieni alla ja katselen liiman kuivumista (vrt. ruohon kasvaminen). Tämä homma ei enää tässä vaiheessa iltaa edellytä kovinkaan suurta keskittymistä. Kommunikoin siis ihan mielelläni ja hyvällä omatunnolla.sinitiainen kirjoitti:Liimailusta ei taida tulla mitään kun koko ajan häiritään ? Komenna vain pois jos tuntuu siltä
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Meillä on tänään saatu elisan kortti, edellinen oli muutaman kuukauden käytössä vuosi sitten. Se Conaxin kappale, lukijahan se kai on, on ollut irti telkkarista tämän kohta vuoden ajan. Oli varmaan vähän pölyinenkin. Mutta koetan aamulla uudelleen tuolla tavoin kuin neuvoit. KiitosMrEre kirjoitti:Nyt heitit kyllä pahan. Mun Canal+ systeemi on toiminut kuin se kuuluisa raiteilla seikkaileva pikkula. Ainoa tuttu ongelma on se, että kortti ei ole saanut valtuuksia pitkän katselemattoman kauden jälkeen. Tämäkin on korjautunut jättämällä joku canalin kanava päälle n. tunniksi tai jotain, jolloin kortti on saanut vastaanotettua uudet valtuutukset ja homma on toiminut taas. Toisaalta, en ole pro, tai edes varteenotettava harrastaja kyselemmälläsi aihealueella, kunhan kohisen.
Fiksusti lausuttu tähän aikaan vuorokaudesta, seuraan esimerkkiä.sinitiainen kirjoitti:Ja nyt sanon hyvää yötä
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja micho »
Vähän samoja aatoksia on myös täällä päin..kuriton kirjoitti:Mietinpä vaan, että ...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hatey »