Yli vuosi sitten Mac-kuume alkoi kasvaa lähes hallitsemattomiin mittoihin. Teini-iän kokemukset linnunpöntöstä, ja opiskeluajan eka Portable kannettava olivat lämpimästi muistoissa, kun yli vuosikymmenen harha-askelten jälkeen oli polttava tarve saada omena-logo takaisin työpöydälle. Silloin löysin Hompun ja sen vankan, tiukan asiantuntijakaartin, joiden kommentteja lukiessa sain nopeasti kattavan ja realistisen kuvan nykyisestä omenamaailmasta. Hankinta venyi kuitenkin vuodella, kunnes duunivaihdon jälkeen sain itse valita työkoneen. MPB oli ainoa oikea vaihtoehto, luonnollisesti. Kertaakaan en ole katunut. Päinvastoin, saanut jopa monta työtoveria innostumaan, kun olen suvereenisti esitellyt ompun mahdollisuuksia. Mutta rehellisyyden nimessä täytyy todeta, että kaikki ei kuitenkaan ihan plug'n play hengessä ole sujunut. Onneksi on kuitenkin olemassa loistava sivusto, jonka avulla olen päässyt lähes kaikista ongelmista yli.
Eli syvä kumarrus ja kiitos kaikille teille, jotka jaksatte opastaa meitä rookieita ja tuotte asiantuntemuksenne meidän muidenkin käyttöön. Homppu on loistava sivusto, josta on paljon hyötyä ja jota on pakko seurata ihan huvikseenkin, sillä tajunnan virta on parhaimmillaan nautittavaa luettavaa
Oman työni puolesta voisin tarvittaessa järjestää homppulaisille kohtuullisen hyvät puitteet, jos usein esillä ollut tapaaminen jossain välissä toteutuu...käytössä 15 000 neliötä, ihan ok sijainnilla...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"Kova lukeen, laiska kirjautuun"
MBP,TC,Touch,S90ES,8020:t,Matrix 803D,Storm,50" ja Variant