Kyllä mulle ilmoitettiin heti silloin päivämäärä, jolloin siirretty numero on auki. Tilasin siirron 3.7. ja 15.7. aukesi.nikupiku kirjoitti:Kuinka kauan teillä on kestänyt, että liittymä alkaa toimia?
Itse vaihdoin DNA:sta soneraan saadakseni Iphonen ja myyjä
sanoi numeronsiirron kestävän viitisen päivää!
Tänään on mennyt tuo maaginen viisi päivää, eikä ainakaan vielä toimi?!
”Tyhmät kysymykset” iPhone-, iPad- ja iPod-laitteista
-
Re: Tyhmät iPhone 3G-kysymykset
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja Sparta »
Sama täällä. Ja siis sehän on vähintään 5 ARKIpäivää, itelläni meni 11. -> 22. pvä.MacFinn kirjoitti:Kyllä mulle ilmoitettiin heti silloin päivämäärä, jolloin siirretty numero on auki. Tilasin siirron 3.7. ja 15.7. aukesi.nikupiku kirjoitti:Kuinka kauan teillä on kestänyt, että liittymä alkaa toimia?
Itse vaihdoin DNA:sta soneraan saadakseni Iphonen ja myyjä
sanoi numeronsiirron kestävän viitisen päivää!
Tänään on mennyt tuo maaginen viisi päivää, eikä ainakaan vielä toimi?!
Viesti pitäis tulla jossa tarkka aika ilmoitetaan.
-
Viesti Kirjoittaja haatanen »
iPhone 5 32 GB, Time Capsule 2T, Apple TV 3rd gen.
-
Viesti Kirjoittaja Molto bene »
Tarkkaa paikkaa en tiedä, mutta onko se edes tarpeellista.haatanen kirjoitti:Tämä kuuluu varmasti typeriin kysymyksiin, mutta minne iTunes (ja käyttis) heittelee noita iPhonen asetuksia, kalentereita, soittoääniä ja etenkin varmuuskopioita...? Etsiskelin koneelta iPhone-tiedostoja ja kansioita, mutta kumma kyllä en törmännyt kansioihin, apuohjelmiin tms. Kuvia ja musiikkia oli ilmeisesti tagattu iPhonen mukaan, mutta juuri muuta en löytänyt.
iTunesin kautta hoituu näiden hallinta, lisäykset ja poistot.
-
Viesti Kirjoittaja discostas »
-
Viesti Kirjoittaja ossy »
Kyllä, 1.1.4 ja aiemmat softat tosin eivät toimi vielä.discostas kirjoitti:Eli.. jos ostan Italiasta lukitsemattoman iPhonen niin siihen onnistuu jailbreak ja omat softat ihan kuten vanhassa iPhonessa?
Ei toimi modeemina, eikä taida videokuvaustakaan olla vielä 2.0 versiolle, mutta eiköhän sellainenkin tule jossain vaiheessa.Pystyy käyttää läppärin modeemina ja löytyy videokuvaus..?
-
1) Eikö ketään muuta ole jäänyt raivostuttamaan se, että kytkettäessä iPhone koneeseen iTunes jää pyörittelemään rantapalloa hyvinkin pitkään ennen kuin puhelin löytyy? Lisäksi Macci kohtelee puhelinta ensisijaisesti kamerana, minkä voi kytkeä pois Kunvansiirtäjä-ohjelmalla. Niin, ja tiedoksi iPod Touchin käyttäjille: uusi ohjelmistopäivitys, joka vastaa 2.0:aa iPhonen puolella, tekee saman efektin: entinen nopea synkronointi muuttuu odotteluksi ja rantapalloksi.
Yleensä näillä foorumeilla rähjätään vaikka mistä pikkuseikasta, mutta minua ihmetyttää, koskeeko tuo todella hidas synkronointi/laitteen tunnistus vain minua tai sellaisia ihmisiä, joilla on paljon musiikkia luurissa. Kertokaa ihmeessä.
2) Minne iPhonen varmuuskopiot ja muut iPhone-tiedot Macissa menevät? Ainakaan Spotlight-haulla ei tule juuri mitään puhelimeen liittyvää näkyviin. Mitään vikaa ei ole tullut vastaan, mutta seikka ihmetyttää kummasti, utelias kun olen.
-
Viesti Kirjoittaja Kcrimso »
Mulla iTunes löytää iPhonen varsin nopeasti. iTunesin 7.7. version myötä iPodin löytymisessä sen sijaan kestää nykyisin jopa muutamia minuutteja.haatanen kirjoitti:Uusi luuri on nyt ollut heti lanseerauspäivästä käytössä, ja olen todella, todella tyytyväinen. Kaksi seikkaa on jäänyt häiritsemään:
1) Eikö ketään muuta ole jäänyt raivostuttamaan se, että kytkettäessä iPhone koneeseen iTunes jää pyörittelemään rantapalloa hyvinkin pitkään ennen kuin puhelin löytyy? Lisäksi Macci kohtelee puhelinta ensisijaisesti kamerana, minkä voi kytkeä pois Kunvansiirtäjä-ohjelmalla. Niin, ja tiedoksi iPod Touchin käyttäjille: uusi ohjelmistopäivitys, joka vastaa 2.0:aa iPhonen puolella, tekee saman efektin: entinen nopea synkronointi muuttuu odotteluksi ja rantapalloksi.
Yleensä näillä foorumeilla rähjätään vaikka mistä pikkuseikasta, mutta minua ihmetyttää, koskeeko tuo todella hidas synkronointi/laitteen tunnistus vain minua tai sellaisia ihmisiä, joilla on paljon musiikkia luurissa. Kertokaa ihmeessä.
iPod Classic 80GB
iPhone 3G, 8GB
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Gmailia käytän iPhonella ja pöytäkoneella ja joitain posteja haluaisi säästää talteen iPhoneen.
-
No niin: tätä ehdin jo odottaa ja toivoa. Juuri ilmestyi iTunes 7.7.1 Ei enää pyöri rantapallo...Kcrimso kirjoitti:Mulla iTunes löytää iPhonen varsin nopeasti. iTunesin 7.7. version myötä iPodin löytymisessä sen sijaan kestää nykyisin jopa muutamia minuutteja.haatanen kirjoitti:Uusi luuri on nyt ollut heti lanseerauspäivästä käytössä, ja olen todella, todella tyytyväinen. Kaksi seikkaa on jäänyt häiritsemään:
-
Viesti Kirjoittaja Coheed »
Edit: TomTomin softaa odotellessa sitten. Pahoitteluni foorumin ruuhkauttamisesta.
-
Viesti Kirjoittaja MacNewbie »
Kyllä tarvitsee. Tämäkin on mainittu niin moneen kertaan, että hakutoimintoa käyttämällä olisi löytynyt.Coheed kirjoitti:Kiinnostaisi tietää tuon Iphonen gps:n käytöstä, että tarviiko sen käyttämiseen siirtää dataa? Suomessa tää ei sinänsä ois ongelma, kun ajattelin hommata rajattoman datasiirron liittymän mukaan, mutta harvemmin olen täällä eksyksissä. Oon kuitenkin nyt lähiaikoina menossa ulkomaille, ja siellä laite tulisi kovaan käyttöön gps:n puolesta, mutta hirvittää jos sitä varten pitää antautua ulkomaisten operaattorien datasiirtomaksuille, kun kerran rajattoman datan paketti ei siellä päde. Ja jos tarvitsee, niin kuinka suurista määrista puhutaan?
-
Viesti Kirjoittaja Tupu »
-
Viesti Kirjoittaja jko134 »
Puhelimen (3g) hankittuani muutaman kerran sain vastaajaani viestin jotka näkyivät kuuntelemattomina/numeroina puheposti painikkeen päällä. Sen jälkeen tämä toiminto on kadonnut ja nykyään tulee vain jokseenkin ärsyttävä tekstiviesti että sinulla on x kpl kuuntelemattomia viestejä, soita numeroon...
-
Viesti Kirjoittaja kronos »
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa siitä aikooko Sonera yleensäkään toteuttaa tuon palvelun vai jäämmekö kokonaan ilman sitä, mikä on viimeisin tieto?
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Soita/mailaa Soneralle ja valita. Se on se paras tapa itseään ilmaista.kronos kirjoitti:Onko kenelläkään tarkempaa tietoa siitä aikooko Sonera yleensäkään toteuttaa tuon palvelun vai jäämmekö kokonaan ilman sitä, mikä on viimeisin tieto?
Eivät ole aiheesta hiiskuneetkaan.
-
Joo ei se visual juttu toimi mutta se on toiminut muutamann kerran että sitä tekstiviestiä ei tule vaan ruudulle tulee viestien lukumäärä numeroina siihen puhepostin kulmaan. No kyllä kai se sitten aikanaan.kronos kirjoitti:Visual Voicemailista ja Soneran palveluista keskusteltiin paljon ennen ja jälkeen iPhonen myyntiintuloa ja tilannehan on nyt se, ettei tuo ominaisuus toimi.
Onko kenelläkään tarkempaa tietoa siitä aikooko Sonera yleensäkään toteuttaa tuon palvelun vai jäämmekö kokonaan ilman sitä, mikä on viimeisin tieto?
-
-
Viesti Kirjoittaja piippu »

-
Viesti Kirjoittaja jarski78 »
Appstore>vecka. Nyt ensin itellä käytössä.piippu kirjoitti:Eikö tosiaan missään Applen tuotteessa jotka sisältää jonkinsortin kalenterin, ole nähtävissä viikkojen numeroita? Olen vältellyt ongelmaa PowerBookin kanssa muutaman vuoden käyttämällä nokialaista kalenterina.....mutta nyt, siirryttyä iPhone-aikaan, alan olla nesteessäSiis meitin firmassa keskustellaan/toimitetaan kaikki lähetykset toimitus viikoilla, mutta nyt olen ihan ulalla, kun asiakas soittaa toimitustoivomuksen esim. viikolle 38....no koska se nyt sitten on
Saa aina jousta johonkin seinäkalenterin vierelle tai pahimmassa tapauksessa katsoa asia jostain konttorin PC:tä
(sihteerikin tirskahtelee "ai, eikö siinä omenassa ole kalenteria".....
)
iPhone 5s
-
Viesti Kirjoittaja piippu »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tosin tuo on tuollainen erillinen ohjelma, toki helpottaa elämää noin 80%, mutta alkuperäisenä ajatuksena oli jokin lisäpalikka näiden koneiden omiin kalentereihin
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Juu, löytyy nyt täältäkin, ja helpottaa suuresti elämää jatkossa. Onko kukaan törmännyt mihinkään kalenterisovellukseen (vaikka maksulliseen), joka olisi parempi, kuin iPhonen surkea kyhäelmä ?piippu kirjoitti:KiitosVecka on nyt tääläkin.....
Tosin tuo on tuollainen erillinen ohjelma, toki helpottaa elämää noin 80%, mutta alkuperäisenä ajatuksena oli jokin lisäpalikka näiden koneiden omiin kalentereihin
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Kaskelotti »
Tilaa tuolta viikkonumerot iCaliin [url]webcal://www.dreier.no/ical/weeknumbers.ics[/url]. Viikkonumerot näkyvät maanantain kohdalla koko päivän kestävänä tapahtumana. iPhonen kuukausinäkymässä pitää aina valita kyseinen maanantai, että viikkonumero näkyy, mutta macilla näkyvät suoraan.piippu kirjoitti:Eikö tosiaan missään Applen tuotteessa jotka sisältää jonkinsortin kalenterin, ole nähtävissä viikkojen numeroita? Olen vältellyt ongelmaa PowerBookin kanssa muutaman vuoden käyttämällä nokialaista kalenterina.....mutta nyt, siirryttyä iPhone-aikaan, alan olla nesteessäSiis meitin firmassa keskustellaan/toimitetaan kaikki lähetykset toimitus viikoilla, mutta nyt olen ihan ulalla, kun asiakas soittaa toimitustoivomuksen esim. viikolle 38....no koska se nyt sitten on
Saa aina jousta johonkin seinäkalenterin vierelle tai pahimmassa tapauksessa katsoa asia jostain konttorin PC:tä
(sihteerikin tirskahtelee "ai, eikö siinä omenassa ole kalenteria".....
)
-
Viesti Kirjoittaja Azoon »
Käytän siis synckausta hima-macbookin ja iPhonen välillä.
Kun yritän synckata duunissa, iTunes sanoo, että voi syncata
vain yhden Tunesin kanssa???
Az
-
Viesti Kirjoittaja etunimisukunimi »

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka