arttula kirjoitti:Juuba kirjoitti:Auttaiskohan ihan vaan Cydian poisto puhelimesta? Mulla tuntuu jotenkin hitaanlaiselta tuo Iphone 2.0 ei 3g.
Ei taida ihan perinteisesti onnistua tuo Cydian poisto. Minullakin lagittaa nimenomaan yhteystietojen avaamisessa. Liekö tuo Cydia siihen syypää ?
Noh, mulla ainakin tuo ongelma poistui (kop kop) Cydiattomalla paketilla. Ennen uutta Pwngea toki myös päivitin ne essential paketit mitä Cydia 2.0:lle vaati, joten lagittava Cydia paketteineen oli ajan tasalla.
Jos urheilumieltä on niin voi varmaan koittaa Cydialla deletoida niitä sen asentamia paketteja ja katsoa mitä tapahtuu, mikäli Cydia moisen sallii. Nyt kun ajattelee niin tuohan olisi pitänytkin ensin kokeilla

Jotenkin tuntuu siltä että syypäänä on joku Cydian asentama paketti eikä itse Cydia.
Cydiattoman ipsw:n palautuksen jälkeen otin puhelimen normaaliin tapaan uutena käyttöön. Voisin kuvitella että varmuuskopiosta palauttaminen voisi tässä tapauksessa olla turvallista (toisin kuin 1.1.x->2.0 päivityksessä). Tällöin eri ipswllä testaaminen olisi melko helppoa. Koska baseband, unlock jne. asetukset eivät tuossa muutu, oli uuden ipsw:n palautus varsin sutjakka operaatio.
Mutta anyway nyt pelittää langaton kontaktien ja kalentereiden synkki eikä luuri enää lagaa, mikä on erinomaisen mainiota.