En edes omista iPhonea eli ilmeisesti nuo ovat sen kadonneen iPod touchin tiedot (?)
Saako muuten iPod touchiin mitenkään etäyhteyttä, jolla voisi narauttaa varkaan?
Vinkkejä voi lähettää maililla osoitteeseen prisoner (ät) ren.to
Viesti Kirjoittaja prisoner »
Viesti Kirjoittaja Koss-pro »
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja harri »
Auton ikkunat/ovet jätetty auki, niinkö?prisoner kirjoitti:Auton kojelaudan syvennyksestä lähti.
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Huh'hu. Tää ei ole kyllä yhtään mukavaa, että vielä toisten autoihin tungetsitaan.prisoner kirjoitti:Auton kojelaudan syvennyksestä lähti.
Viesti Kirjoittaja ktlokki »
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Sellast se on ku örveltää Sörkas Kurvin kulmil...ktlokki kirjoitti:Minulta varastettiin myös iPod touch 32 GT 18.9.2008. Laite oli takintaskussa Ravintola Kaislassa (Vilhonvuorenkadulla Helsingissä), ...
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Kaisla ja Vilhovuorenkatu on Kaisaniemessä, noin kahden kilometrin päässä Sörkästä ja Kurvista. Mutta kyllähän tuokin tietty on aika siinä kulmilla. Riippuu ihan mistä suunnasta asiaa katselee.Kamu kirjoitti:Sellast se on ku örveltää Sörkas Kurvin kulmil...ktlokki kirjoitti:Minulta varastettiin myös iPod touch 32 GT 18.9.2008. Laite oli takintaskussa Ravintola Kaislassa (Vilhonvuorenkadulla Helsingissä), ...
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Niin ku sanoin "örveltää"... Sekasin oli vielä tuota kirjoittaessaankin. Taidat olla sinäkin vilhovuorines...Hiljaisuus kirjoitti:Kaisla ja Vilhovuorenkatu on Kaisaniemessä, noin kahden kilometrin päässä Sörkästä ja Kurvista. Mutta kyllähän tuokin tietty on aika siinä kulmilla. Riippuu ihan mistä suunnasta asiaa katselee.Kamu kirjoitti:Sellast se on ku örveltää Sörkas Kurvin kulmil...ktlokki kirjoitti:Minulta varastettiin myös iPod touch 32 GT 18.9.2008. Laite oli takintaskussa Ravintola Kaislassa (Vilhonvuorenkadulla Helsingissä), ...
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Hups, my bad.p-veli kirjoitti:kyllä Vilhonvuorenkatu on kurvissa: Vilhonkatu on siellä Kaislan luona…
Kun kerran Kaisla on Kaisaniemessä Ja Vilhonvuorenkatu Sörkas, ni mis sit on toi sun Vilhovuorenkatu?Hiljaisuus kirjoitti:
Kaisla ja Vilhovuorenkatu on Kaisaniemessä, ...
Viesti Kirjoittaja ktlokki »
Kyllähän sun pitäisi nähdä ainakin ostokset itse omassa iTunesissa ja tuleehan ostoksista aina kuitti sähköpostilla (ainakin mulle tulee).prisoner kirjoitti:Oon välillä miettinyt pitäiskö ottaa yhteyttä Appleen. Kai ne jostain näkee, jos joku käyttää mun iPod touchia iTunesissa???
Viesti Kirjoittaja harri »
Ei missään.Kamu kirjoitti:mis sit on toi sun Vilhovuorenkatu?
Palaa sivulle “Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan”