iPhone kadotti äänet
-
iPhone kadotti äänet
Viesti Kirjoittaja Aaaron »
Tässä vaiheessa alkoi sydän jo pamppailla ja vitutuskäyrä nousemaan, mutta koska oli kiire bussiin, niin säntäsin pysäkille ja töihin. Töissä sitten buuttasin vehkeen ja kas vain, normaalisti toimi jälleen.
Tämä siis ennen 2.0.1 -päivitystä.
Muilla tullut vastaavaa eteen?
-
Re: iPhone kadotti äänet
Viesti Kirjoittaja mormeliini »
-
Viesti Kirjoittaja tjweb »
Itsellä bootti ei ole auttanut tuossa mutta se on että laittaa kuulokkeet takaisin sisään ja sitten takaisin ulos. Luuri on pari kertaa erehtynyt luulemaan että kuulokkeet ovat kiinni vaikkei ole ollutkaan.mormeliini kirjoitti:itsellä on käynyt myös samalla tavalla mutta ongelma korjautui kun puhelimen buuttasi.
-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
-
Viesti Kirjoittaja ScorpioN »
Mulla kävi silleen, et musat kuulu kyllä mutta mikään muu ei. Buuttailin luuria monta kertaa ja olin mielessäni vihainen Applelle huonolaatuisesta tuotteesta kunnes hokasin katsoa Mute -nappia, joka siis oli mennyt päälle vahingossaMika73 kirjoitti:Näppäinäänet ovat välillä kadonneet ja tekstiviestit ei piippaa, eivät ehkä puhelutkaan, olen joskus huomannut että puhelu tullut. Bootti on auttanut. Uudella softalla ei ole vielä tehnyt moista.

-
Viesti Kirjoittaja Mika73 »
Joo.. Mutta mulla uudelleenkäynnistys auttoi. 8)ScorpioN kirjoitti:Mulla kävi silleen, et musat kuulu kyllä mutta mikään muu ei. Buuttailin luuria monta kertaa ja olin mielessäni vihainen Applelle huonolaatuisesta tuotteesta kunnes hokasin katsoa Mute -nappia, joka siis oli mennyt päälle vahingossaMika73 kirjoitti:Näppäinäänet ovat välillä kadonneet ja tekstiviestit ei piippaa, eivät ehkä puhelutkaan, olen joskus huomannut että puhelu tullut. Bootti on auttanut. Uudella softalla ei ole vielä tehnyt moista.
-
Viesti Kirjoittaja tuhame »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Taatto »
Tämä alkoi tänään.
Soittoääni kaiuttimista kuuluu. Musiikki tai elokuvien ääni kaiuttimesta ei.
Kuulokkeilla kuuluu kaikki
Myös puhelimessa käytettävä kuulokkeita, tai kaiutinta, muuten eivät minun eikä minulle soittavan ääni kuulu.
Äänenvoimakkuutta säädettäessä näen, että iPhone luulee kuulokkeen olevan kiinni, vaikka ei ole.
Mitä hittoa!
Buuttasin luurin. Ei auttanut.
-
Minusta Apple on jo pitkällä mystiikan tuolla puolen (=innovatiivisyyden synonyymi?)
Hitsinpitsi, ja olen monenlaista nähnyt tullakseni jo Taatoksi. Eikä se ole ollut tietoteknisesti pelkästään kepee matka.
Panin edelläkuvatussa tilanteessa jeesuspuhelimeni keittiön pöydälle asetuksella ”nuku” (virtanäppäimen yksi painallus niin että jeesus uupuu huppeeksi, sammuu, hiipuu, pimenee, lakkaa killittämästä hereillä).
Kusin. Vähän kauempana, siellä missä meillä (yleensä) kustaan.
Tulin takas sieltä, vähän kauempaa, missä meillä kustaan, ja avasin jeesuspuhelimeni asetuksesta –”nuku”, niin että herää.
Ja Jeesus kysyy pääsykoodia.
Kirjaan sitä, ja juma, eka ihme: näppäinäänet kuuluu.
Soitan siitä siten kokeeks vaimolle (ilmatteeks, kun meilläkin on Soneran perhepaketin tarjous päällä), joka on taas jossain kuopiossa, vaimo, ja kuulen kun Jeesus ottaa yhteyttä: pii paa. Ja seuraavaks sen ääni kuuluu! Vaimon.
Eikä mulla ole kuulottimia korvissa, eikä kaiutin yllä jeesuksessa. Puhelin vain tutusti ohimoa vasten. Sen ääni kuuluu! Ja se kuulee mua!
Vaimo vain, siis, ei yhäkään se ite jeesus.
Eli, jos täten, näin ollen, jollakin muullakin jeesupuhelimenkin äänetkin krenkkaa. Niin kuse jonnekin ja tule takas. Mieluiten keittiön pöydälle (älä siis kuse keittiön pöydälle, vaan tule sinne. Kuse missä teillä kustaan —tyhmä). Applemeininkiä.
Ja ole kuin et olisikaan nillittänyt jeesupuhelimesi puutteista edellisessä viestissäsi.
En mäkään.
Apple on jumala. Sen tiet on tutkimattomat. Se antaa anteeks sen mitä et ole tehnyt ja toimii taas.
Tee sinäkin parannus äläkä valita!
-
Viesti Kirjoittaja ranson »
Jos äänestät siitä, ettei sinun kysymykseen ole vastattu..niin ensinnäkin nyt on viikonloppu, eikä täällä porukka ole päivystämässä jotta voisi auttaa käyttäjiä.Taatto kirjoitti:Vastaan TAAS ITSELLENI
Toisekseen porukka yksinkertaisesti väsyy vastaamaan asiaan, joka on ollu esillä jo monen monen monta kertaa. Haku on sitä varten, että sitä myös käytettäisiin, eikä siis ainoastaan koristeellisena toimintona tällä foorumilla.
-
Sori. En tiennyt, että juuri tällainen tapaus on ollut esillä jo monta kertaa. Olen pahoillani. Käytin vain Hopeisen Omenan hakutoimintoa, eikä tämän ketjun lisäksi montakaan muuta iPhonen äänien katoamiseen liittyvää juttua tullut esiin.ranson kirjoitti:Jos äänestät siitä, ettei sinun kysymykseen ole vastattu..niin ensinnäkin nyt on viikonloppu, eikä täällä porukka ole päivystämässä jotta voisi auttaa käyttäjiä.Taatto kirjoitti:Vastaan TAAS ITSELLENI
Toisekseen porukka yksinkertaisesti väsyy vastaamaan asiaan, joka on ollu esillä jo monen monen monta kertaa. Haku on sitä varten, että sitä myös käytettäisiin, eikä siis ainoastaan koristeellisena toimintona tällä foorumilla.
Harmi etten löytänyt niitä muita nimenomaan kusemiseen ja sen iPhonen toimintaa edistävään vaikutukseen liittyviä ketjuja, joihin mahdollisesti viittaat
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ihme että aihe jaksaa puhuttaa, jos niitä todella on niin paljon.
Ja, "vastaan taas itselleni", on esimerkki mielestäni osuvasta itseironiasta. Jos katsot viestihistoriaani, huomaat trendin johon sarkastisesti itsessäni viittaan.
Ei haittaa. Rattoisaa sunnuntaiaamunjatkoa sinulle ranson. Olet paremmassa seurassa kuin tiedätkään!
-
Viesti Kirjoittaja Netsk »
Mulla on ongelmana ainoastaan se että textarit eivät piippaa enään kun puhelin on ollut päällä jonkunaikaa. Jos käynnistää puhelimen uudestaan alkaa taas toimimaan. Uusin softa alla 2.02. pitäisiköhän palauttaa 2.0 tai 2.01 ja kokeilla toimiiko sitten.Mika73 kirjoitti:Näppäinäänet ovat välillä kadonneet ja tekstiviestit ei piippaa, eivät ehkä puhelutkaan, olen joskus huomannut että puhelu tullut. Bootti on auttanut. Uudella softalla ei ole vielä tehnyt moista.
Onko muilla ollut samoja ongelmia? Ja oletteko löytäneet näihin jotain ratkaisua?
nimim. iPhone ollut viikon ja jo kerran takuuvaihdettu..
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
-
Viesti Kirjoittaja Jukh »
-
Tarkoitako boottaamisella puhelimen resetoimista vai home+käynnistysnäppäin?Jukh kirjoitti:Kerran tapahtui 2.0 softalla tuo, että viestiäänet katosivat. Kaikki muut äänet pelasi normaalisti kun testailin. Bootti sitten palautti kaiken ennalleen. Sen jälkeen ei ole ilmennyt saman kaltaisia ongelmia.
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
-
Tarkoitin boottaamisella ihan vain normaalia uudelleen käynnistämistä virtanäppäimestä.Netsk kirjoitti:Tarkoitako boottaamisella puhelimen resetoimista vai home+käynnistysnäppäin?Jukh kirjoitti:Kerran tapahtui 2.0 softalla tuo, että viestiäänet katosivat. Kaikki muut äänet pelasi normaalisti kun testailin. Bootti sitten palautti kaiken ennalleen. Sen jälkeen ei ole ilmennyt saman kaltaisia ongelmia.
-
Ok, no tota oon siis kyllä tehny mutta ongelma palaa kyllä omalla kohdalla takaisin muutaman tunnin kuluessa.Jukh kirjoitti:Tarkoitin boottaamisella ihan vain normaalia uudelleen käynnistämistä virtanäppäimestä.Netsk kirjoitti:Tarkoitako boottaamisella puhelimen resetoimista vai home+käynnistysnäppäin?Jukh kirjoitti:Kerran tapahtui 2.0 softalla tuo, että viestiäänet katosivat. Kaikki muut äänet pelasi normaalisti kun testailin. Bootti sitten palautti kaiken ennalleen. Sen jälkeen ei ole ilmennyt saman kaltaisia ongelmia.
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
-
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka