![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Varmasti ajoittain meille jokaiselle tulee tähän tuo kyllästyminen, niin kuin nyt minullekin, mutta jotenkin vaan oo riippuvainen tästä foorumista sittenkin. Ja aina ei voi ees arvata, miten upeita ihmisiä näitten nimimerkkien takana onkaan! Erityiskiitos muutamalle hompulle, joilta oon saanut tukea ja ymmärrystä, kun sitä oon tarvinnut. Toivottavasti yv:t kulkee jatkossakin..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Oon minäkin sen verta kiintynyt tähän porukkaa jo, että jos joku häviää maisemista pidemmäksi aikaa, Amalle viestiä nakkaan, jotta tiijätkös missä se vois olla?
Onhan sitä hankaustakin joittenkin kanssa ollut ja on, mutta ei me voida olla kaikki olla ystäviä, tai tykätä toisistamme. Ja oon sitä mieltä, että väistely kyllä onnistuu, ketjuja on paljon. Ja uusia voi aina tehdä itse.

Kaipaan sitä entistä iloista meininkiä tänne, en tätä, en. Ja Anniel tuut sitten takasin kanssa joskus, macittaria ei koskaan liikaa. Jotta tänne kyllä kaikki mahdutaan, vaikka sitten kirjoitetaankin asiallisesti asian vieressä..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ja Amakin voisit kääntää sen laivas jo satamaan ja lopettaa sen äijien bongailun siellä merellä, kiitos!
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Ja tää oli vuodatusta, ja ihan mun oma mielipide, jota voitte vatkata ihan niin paljon kuin haluatte taas..
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)