IMac MA590LL:
17" late 2006 Core 2 Duo 2,0ghz prosessorilla ja gigan muistilla, kovalevy 160g, näyttis on radeon x1600 128 megan muisteilla. Koneessa ei ole käytön jälkiä. Mukaan mighty mouse johdolla ja valkoinen bt-näppäimistö. Koneessa on superdrive.
Ostettu tammikuussa 2007 yrityksen nimissä. Olen koneen toinen omistaja. Toiminut luotettavasti ja ongelmitta leopardilla, mukaan tiikeri. Alkuperäinen paketti kaikkine härpättimineen löytyy, alkuperäinen apple-näppis otti vain siideristä itseensä eikä suostu toimimaan enää. Mukaan siis tuo bt-näppis

Olen hankkimassa macbookkia tai pro:ta, tarjoa omaasi vaihdossa!
hintapyyntö: 590e
mac2sell: 690e
IBook M9846LL/A:
12" G4 1,33ghz, viimeinen valmistettu ibook-malli. 40g kovalevy ja gigan muistit, optinen asema on combo. Airportit ja bt:t löytyy, mukaan kaikki alkup. pakkauksessa olleet roinat, pakkaus on jo hävitetty. Akku on mainiossa kunnossa, coconut lupailee 90% alkuperäisestä. Kestää wlanilla irkkailua viitisen tuntia. Lisäksi mukaan tucanon 2nd skin.
Kone on ostettu marraskuussa -05. Tämä on ihan yksityishenkilön hankkima, olen myös tämän koneen toinen omistaja. Mukaan tiikeri.
mac2sell perusmuistilla (512) 270e, gigan muistilla 320e.
MYYTY hintaan 400e
Tarjouksia ja kysymyksiä saa esittää mieluiten tähän.