CroMag Rally - mahtava kännäyspeli, jonka ääressä ja häviön tullessa ei tullut mieleenkään heittää konetta seinään
AA, se on ihan mukavaa ajanvietettä joskus.
Mutta paras peli aikoihin on kyllä Fallout.
Mun mielestä paras FPS-peli mitä oon mäkeilläni pelaillut on (ehdottomasti) Deus Ex. Onhan niitä muitakin hyviä FPS-pelejä, mutta tuo on jäänyt mieleen parhaiten, kun on pelannut sen läpi niin monesti...
Ääk, minä tykkään pelata Burning Monkey Solitairea tai Mahjongia... ne kun sopii tällaisella vanhalle miehelle paremmin kun FPS yms...
Ja noita muita .Macin kanssa tulleita (Nisqually, Alchemy) ja kans jaksan pelailla.
Äksöni ei oo koskaan ollut mun heiniä.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
Age of empire 2, starcraft, rainbow 6 sarja, civ 1 oli kuningas joskus aikoinaan;) Maximum pool ajan murhaan.. kyllähän niitä on vaikka millä mitalla, tuossa muutama loistava:)
Kyllä paras peli on edelleen alkuperäinen Tetris ja toiseksi paras TetrisMax jossa lehmä ammuu kun pääsee tasolta seuraavalle. Toimii edelleen hyvin "mökkimacissa" (Mac 512Ke)
Olen nyt tässä yrittäny etsiä Diablo 2:sta ja sen lisälevyä Lord of Destructionia macille, mutta mistään suomalaisesta putiikista ei tunnu löytyvän. Osaisiko joku antaa vihjeitä mistä etsiä?
Tuon Lord of Destructionin kohdalla vaan ei lukenu mitään mac-yhteensopivuudesta, että toimiiko se sitten varmasti OS X 10.3:ssa? Miten muuten D2:n toimivuus kyseisellä alustalla?
Ne ei oo varmaan jaksanu Dosessa kirjoittaa kaikkea. Hybridi-versioita melkein kaikki (ellei kaikki) Blizzardin pelit (PC/Mac) http://www.blizzard.com/diablo2exp/
Joo, Diablo 2 lisäosineen toimii Classicissa. Ostin tuon uudelleenjulkaistun hybridiversion Stockalta, mutta reksiteröintikoodia ei löydy paketista mistään! Onko muilla sama ongelma?
Muistan kyllä jänispelin. Se oli muistaakseni tehty Hypercardilla kuten monet muutkin pelit 90-luvulla. Hypercard ei kyllä toimi X:llä. Voi olla että peli löytyykin jostakin vanhalta korpulta. Täytyypä tutkia varastoja sitten kun menen maalle.y
UT 2003 on ihan mukava ja Ghost Recon on toinen jota tulee pelailtua. Olis siistiä, jos toi Ghost Recon toimisi myös Windows -pelaajien kanssa verkossa, mutta ei niin ei.
Neverwinter Nights on muuten kanssa aika addiktoiva peli. Ainahan voi käydä pätkäisemässä _vielä yhden_ pään poikki... Pitäisiköhän tässä vaan mennä nukkumaan ja jatkaa joskus toiste pelaamista