PPO:n testi sanoo 831,3 kbps

Viesti Kirjoittaja Nilaya »
Viesti Kirjoittaja Omenan poimija »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Nyt jo kuulostaa siltä että aletaan ehkä olla asian ytimessä, eli oikeita tiedonsiirtotestejä kehiin ja palkit piiloon!Omenan poimija kirjoitti:Voiko siis olla niin, että nämä palkit eivät kerro yhtään mitään???
Viesti Kirjoittaja air- »
Palkit ei kerro nopeista mitään. Vaasassa saan Sonera Teho-Data pakettin kans melkein koko ajan ~1000kbps vaikka on 1-2 palkkia. Kuitenkin, kun 3G näyttää ainostaan 1 palkki se heittä aika usein mulle EDGE verkkoon, ja se on se ongelma.Omenan poimija kirjoitti:Itse koitin tuota PPO:n testiä ja EDGE:llä antoi n. 200 kbps ja 3G n. 600-860 kbps välille usealla testillä. Ja palkit oli 3G lähes kokoajan 1 kpl. Voiko siis olla niin, että nämä palkit eivät kerro yhtään mitään???
Viesti Kirjoittaja MudShark »
Viesti Kirjoittaja viltsu »
Viesti Kirjoittaja MacNewbie »
Heh, tästä huomaa kyllä selvästi että puhelinta ei ole koskaan edes pidetty kädessä saatika kokeiltu itse sen toimintaaviltsu kirjoitti:Mitä enemmän lukee näitä julki tulevia iPhone-uutisia, sitä huonommalta ostokselta tuo puhelin alkaa vaikuttaa. Meinasin nyt Italian matkaltani moisen hankkia, mutta kyllä jäänee kauppaan. Sitten kun 3G-versiosta tulee revision 2 tai jotain, niin voisi katsella uudestaan. Täynnä lastentauteja koko puhelin.
Tarkoittaen?MacNewbie kirjoitti:Heh, tästä huomaa kyllä selvästi että puhelinta ei ole koskaan edes pidetty kädessä saatika kokeiltu itse sen toimintaaviltsu kirjoitti:Mitä enemmän lukee näitä julki tulevia iPhone-uutisia, sitä huonommalta ostokselta tuo puhelin alkaa vaikuttaa. Meinasin nyt Italian matkaltani moisen hankkia, mutta kyllä jäänee kauppaan. Sitten kun 3G-versiosta tulee revision 2 tai jotain, niin voisi katsella uudestaan. Täynnä lastentauteja koko puhelin.
Viesti Kirjoittaja kronos »
Hmmm... kuulostaa pahalle. En kyllä itse suostu vielä uskomaan, että vika olisi itse raudassa. Kyllä noita piirejä on testattu sen verran paljon eri ympäristöissä ennen virallisen tuotteen julkistusta että tuskin vika löytyy piireistä kuten tässä väitetään. Mikropiiri käy läpi monta kehitysvaihetta ennen kuin näinkin vaativa piiri tulee valmistajalta myyntiin, ja eiköhän Applekin ole tehnyt ensin joitakin testejä ennen piirien valintaa.air- kirjoitti:Enemmän 3G ongelmia:
* http://news.cnet.com/8301-13579_3-10015 ... g=nefd.top
* http://www.macrumors.com/2008/08/12/som ... on-issues/
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Tarkoittaen luultavasti sitä, että jos laitetta olisi käyttänyt, ei näistä muutamista vähäpätöisistä lastentaudeista niin paljoa välittäisi. Datat paukkuu ihan hyvin EDGE:lläkin jne..MudShark kirjoitti:Tarkoittaen?MacNewbie kirjoitti:Heh, tästä huomaa kyllä selvästi että puhelinta ei ole koskaan edes pidetty kädessä saatika kokeiltu itse sen toimintaaviltsu kirjoitti:Mitä enemmän lukee näitä julki tulevia iPhone-uutisia, sitä huonommalta ostokselta tuo puhelin alkaa vaikuttaa. Meinasin nyt Italian matkaltani moisen hankkia, mutta kyllä jäänee kauppaan. Sitten kun 3G-versiosta tulee revision 2 tai jotain, niin voisi katsella uudestaan. Täynnä lastentauteja koko puhelin.
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Juu, lastentaudit on ihan jees, kun vertailukohtana on geriatrian osastolla kuolemaansa odotteleva Nokia. Ai kauhee, kun siitä on tullut vanhemmiten hidas…MasBe kirjoitti:Tarkoittaen luultavasti sitä, että jos laitetta olisi käyttänyt, ei näistä muutamista vähäpätöisistä lastentaudeista niin paljoa välittäisi. Datat paukkuu ihan hyvin EDGE:lläkin jne..
Viesti Kirjoittaja Bluttis »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, tässä tasapainotusta:viltsu kirjoitti:Mitä enemmän lukee näitä julki tulevia iPhone-uutisia, sitä huonommalta ostokselta tuo puhelin alkaa vaikuttaa. Meinasin nyt Italian matkaltani moisen hankkia, mutta kyllä jäänee kauppaan. Sitten kun 3G-versiosta tulee revision 2 tai jotain, niin voisi katsella uudestaan. Täynnä lastentauteja koko puhelin.
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Viesti Kirjoittaja Iivana Julma »
Juu kyse ei ole nopeudesta. Kyllä data kulkee, silloin kun puhelin pysyy 3G verkossa. Kyse on siitä, että iPhone ei tahdo pysyä 3G:ssä.Toivonen kirjoitti:Mulla ei ole 3G-yhteyden kanssa mitään ongelmia. YouTubekin toimii jopa nopeammin 3G:llä kuin Wlanissa (24/1, Airport Expressillä)???
Wlan toimii kyllä nykyisessä 3G -versiossa hiukan nopeammin kuin vanhassa 2G:ssäni.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Asiasta on raportoitu sen verran useassa maassa ja eri operaattoreiden verkossa joten eiköhän aika suurella todennäköisyydellä voida sanoa että vika on identifioitavissa iPhone 3G laitteeseen. Sen jälkeen asia meneekin hieman vaikeammaksi mutta aika tarkasti sielläkin se voidaan identifioida jo näillä tiedoilla mitä saatavilla. 8)Sherukka kirjoitti:Nokialaisten verkonvaihto-ongelmat löytyivät aikoinaan muistaakseni tukiasemien softasta ja Soneralla taitaa olla Nokian rautaa tukiasemissaan (eikö näin ollut?)? Jos muistan oikein niin voi jostain syystä kestää kauan ennenkuin ongelma ratkeaa.![]()
Älkää kuitenkaan teilatko jos muistan väärin.
EDIT: Meinaan vaan ettei teillä ole hajuakaan missä ongelma piilee mutta arvata toki saa.
Viesti Kirjoittaja Jaakko-Pappa »
Käsittäkseni tuubi antaa matkapuhelinverkossa huonompaa laatua, koska se olettaa matkapuhelindatan olevan hitaampi.Toivonen kirjoitti: YouTubekin toimii jopa nopeammin 3G:llä kuin Wlanissa (24/1, Airport Expressillä)???
Olihan se 2G-malli jo yli vuoden vanhaToivonen kirjoitti:Toinen iPhone jo menossa, joten ehkä sekin kertoo tyytyväisyydestä.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”