What to do?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja hoops »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja hoops »
Viesti Kirjoittaja growlithe »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Skyde »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Skyde »
Se on vaan paska juttu, kun on visa electron, millä ei kauheasti maksella luottokorttiostoksia netissä.TheKraken kirjoitti:Helpoimmalla pääset kun maksat vaan sen parikymppiä.
En ainakaan itse ole törmännyt mihinkään miltä homma sujuisi likimainkaan yhtä näppärästi.
Windows Media Playerilla kun rippaa levyjä, niin ainakin aikanaan menivät oletuksena wma-muotoon. Itselläkin oli läjä muutettavana, kun macciin vaihdoin.EvilPet kirjoitti:Mä en voi ymmärtää mistä ihmisille tällaisia WMA filuja tulee? Heräsitte aamulla ja kaikki oli WMA:na. Mikä nyt eteen? Ikinä kun olen ostanut musaa itunesista tai ripannut cd:tä koneelle ne eivät ole tulleet WMA muodossa. Mitäköhän muut tekevät väärin?
Viesti Kirjoittaja skip »
Kaikkea musiikkia ei myöskään saa iTunesista ja jotku kaupat ovat jopa niin hölmöjä, että myyvät wma tiedostoja, jotka ovat vielä parhaimmassa tapauksessa kopiosuojattuja (kuten ilmeisesti suurin osa iTunesin biiseistäkin).EvilPet kirjoitti:Mä en voi ymmärtää mistä ihmisille tällaisia WMA filuja tulee? Heräsitte aamulla ja kaikki oli WMA:na. Mikä nyt eteen? Ikinä kun olen ostanut musaa itunesista tai ripannut cd:tä koneelle ne eivät ole tulleet WMA muodossa. Mitäköhän muut tekevät väärin?
iTunes = ohjelma. Sieltä ei saa mitään musiikkia ja musiikki on juuri siinä muodossa kuin haluatkinskip kirjoitti:Kaikkea musiikkia ei myöskään saa iTunesista ja jotku kaupat ovat jopa niin hölmöjä, että myyvät wma tiedostoja, jotka ovat vielä parhaimmassa tapauksessa kopiosuojattuja (kuten ilmeisesti suurin osa iTunesin biiseistäkin).EvilPet kirjoitti:Mä en voi ymmärtää mistä ihmisille tällaisia WMA filuja tulee? Heräsitte aamulla ja kaikki oli WMA:na. Mikä nyt eteen? Ikinä kun olen ostanut musaa itunesista tai ripannut cd:tä koneelle ne eivät ole tulleet WMA muodossa. Mitäköhän muut tekevät väärin?
Viesti Kirjoittaja skip »
TheKraken kirjoitti:iTunes = ohjelma. Sieltä ei saa mitään musiikkia ja musiikki on juuri siinä muodossa kuin haluatkinskip kirjoitti:Kaikkea musiikkia ei myöskään saa iTunesista ja jotku kaupat ovat jopa niin hölmöjä, että myyvät wma tiedostoja, jotka ovat vielä parhaimmassa tapauksessa kopiosuojattuja (kuten ilmeisesti suurin osa iTunesin biiseistäkin).EvilPet kirjoitti:Mä en voi ymmärtää mistä ihmisille tällaisia WMA filuja tulee? Heräsitte aamulla ja kaikki oli WMA:na. Mikä nyt eteen? Ikinä kun olen ostanut musaa itunesista tai ripannut cd:tä koneelle ne eivät ole tulleet WMA muodossa. Mitäköhän muut tekevät väärin?
iTunes Music Store sitten asia erikseen.
Ja Applen AAC vs. Wma on siinä mielessä eri juttu, että aac on oikeasti parempi äänenlaadultaan kuin mp3. Joten on oikeasti ihan hyödyllistä pakata ne siihen muotoon. Wma taas ei laadulla paljon pääse kehumaan
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”