Ja pari pahakasta kans.kuriton kirjoitti:Kaiken maailman hyväkkäitä tähänkin maailmaan mahtuu!Teppo Tulppu kirjoitti:Selvitin mitä kaikkea taitava googlaaja (tai kooplaaja tai koklaaja) saa minusta selville.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Ja pari pahakasta kans.kuriton kirjoitti:Kaiken maailman hyväkkäitä tähänkin maailmaan mahtuu!Teppo Tulppu kirjoitti:Selvitin mitä kaikkea taitava googlaaja (tai kooplaaja tai koklaaja) saa minusta selville.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Infeliz »
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja bloof »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kumpi märenty enempi?ManiMicci kirjoitti:Kuivasin itseni märällä pyyhkeellä.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Kaikesta huolimatta, minä kuivuin ja pyyhe tuli vain entistä märemmäksi.amanita kirjoitti: Kumpi märenty enempi?
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Luin, että lenkkimakkarat kuivumaan laitoit!EKorppi kirjoitti:Laitoin lenkkikamat kuivumaan.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Et sitten tota kuvan partaasi taaskaan ajanut?Jone kirjoitti:Soittotreenit(keskitasoa), kaffe+leipää(hyvää) ja ny viälä pikku veivailu käsipainolla(keskitasoa) silläkin uhalla että joka paikkaan jo pikkasen koskee valmiiksi. Kyllä, olen puupää..
Viesti Kirjoittaja Jone »
Partaan ei kosketa. Se on saanut oleskeluluvan naamaan vielä n.vuodeksi. Mutta tiedän jos en itse sitä sitten leikkaa niin muut leikkaaPaapa kirjoitti:Et sitten tota kuvan partaasi taaskaan ajanut?Jone kirjoitti:Soittotreenit(keskitasoa), kaffe+leipää(hyvää) ja ny viälä pikku veivailu käsipainolla(keskitasoa) silläkin uhalla että joka paikkaan jo pikkasen koskee valmiiksi. Kyllä, olen puupää..
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Foliolasit on tehokkaammat. Itekin oon hiukka miettiny, että jälkikasvusto mahtaa pyöritellä päätään, kun näitä aikoinaan googlettaa.darthmother kirjoitti:Tehtiin tyttären kanssa foliohatut ja istuskellaan tässä yhdessä ihmettelemässä Hompun sisältöä.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ai joo. Pelottavaa. Onneks kukaan ei tiedä kukä mä oon, buahahahaamikastus kirjoitti:Itekin oon hiukka miettiny, että jälkikasvusto mahtaa pyöritellä päätään, kun näitä aikoinaan googlettaa.
Macco kirjoitti:Topikkiin: söin vihanneksia. Aattelin kokeilla. Hämmentävä elämys.mikastus kirjoitti:Itekin oon hiukka miettiny, että jälkikasvusto mahtaa pyöritellä päätään, kun näitä aikoinaan googlettaa.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Mitä vitamiineja? Eihän ne vitamiinit niin haittaa, jos ovat sprii-liukoisia. Itekin oon viimeaikoina noita kasviksia vedellyt. Pitkin ja poikin.darthmother kirjoitti:Macco kirjoitti:Topikkiin: söin vihanneksia. Aattelin kokeilla. Hämmentävä elämys.mikastus kirjoitti:Itekin oon hiukka miettiny, että jälkikasvusto mahtaa pyöritellä päätään, kun näitä aikoinaan googlettaa.Hullu, niissähän on vitamiineja!!
Raahaat porkkanoita ja lanttuja narussa perässäsi pitkinpoikin pitäjää juovuksissa?Mitä vitamiineja? Eihän ne vitamiinit niin haittaa, jos ovat sprii-liukoisia. Itekin oon viimeaikoina noita kasviksia vedellyt. Pitkin ja poikin.