Myötätuntoa myöskin täältä suunnasta. Kesäinen selkäleikkaus on vielä tuoreessa muistissa itselläkin. Itse asiassa meni koko kesä tekemättä oikeastaan mitään kun ei voinut mennä minnekään - istua autossa jne. jne. Terveys on aika ihmeellinen asia ja aliarvostettu kunnes sen menettää. Otapa rauhallisesti sen selän kanssa niin olet nopeammin taas täysitehoinen.
Tänään on ohjelmassa pitkästä aikaa ns. brunssi - breakfast - lunch - yhdistelmä jossa puolisen päivää kulutellaan kaikenlaista mukavaa napostelemalla yhdessä paikallisessa kuppilassa ja saattaapa mennä sen verran kuohariakin että menee loppupäivä pienoisessa hallitussa sivuluisussa. Näin on joskus käynyt...
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Selkävaivaisille lähetetään oikein iso säkillinen sympatiaa ja myötätuntoa!
Nyt makaan soffalla kosteuttava naamio naamalla, superkiva kokous tulossa iltapäivällä....
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Nautin Suomen naisten kevytairomitalista. Viimeyö tuli puoli viiteen seurattua naisten maratonia, miehillä sama juoksurutistus sitten lienee martaton.
Mutta mitalista juhlin tänään.
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
kuriton kirjoitti:Yritän olla puuttumatta asiaan, joka ei kuulu mulle enää pätkääkään. Mutta voimia näköjään vaatii pitää neulat tyynyssä taas..
Tarkoitatteko ruiskuhuumeiden neuloja, mitkä ovat jollakin narkkarilla jääneet sun laiskanlinnan tyynyynyyn pystyyn omassa olympiastudiossasi? Jos asia ei ole tätä vakavampi ei se ole vakava ensinkään. Nessuja
- Salamijakk
kuriton kirjoitti:Yritän olla puuttumatta asiaan, joka ei kuulu mulle enää pätkääkään. Mutta voimia näköjään vaatii pitää neulat tyynyssä taas..
Tarkoitatteko ruiskuhuumeiden neuloja, mitkä ovat jollakin narkkarilla jääneet sun laiskanlinnan tyynyynyyn pystyyn omassa olympiastudiossasi? Jos asia ei ole tätä vakavampi ei se ole vakava ensinkään. Nessuja
Teittiin voi aina luottaa! Kahvi on nyt meitin huume, ja menee vielä ilman neulojakin kroppaani. Ja minä mitään kisoja kattele, Morsehan tuolta telkusta tulee. 8)
Putsis putsis ja kliin kliin. Kovalevyltä tuplafileet sekä turhat mäjelle ja tilaa vapaaksi. 7Gb jo putsattu läppärin 100Gb levyltä. MrClean oli oivallinen apuri tässä puuhassa.
Salamari puh sun kanssas, ei tommosia tänne, hui! Mie tuuppasin nyt sun viestis tonne meitin navetan takuseen.
Ja minä haikailen partsulla, kun kiva porukka lähti.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
amanita kirjoitti:Salamari puh sun kanssas, ei tommosia tänne, hui! Mie tuuppasin nyt sun viestis tonne meitin navetan takuseen.
Ja minä haikailen partsulla, kun kiva porukka lähti.
Juu en mie ama oikeesti semmottiis, se vaan iski tuohon olympiateemaan
- Salamijakk