Venäjän jäätelökiskan kesätyöntekijä on saan tililleen 3900000 ruplaa. Putin oli jo viime talvena suunnitellut tämän, hänhän on kylmänsodan vanhan rytmin uusi agentti, eli naapurimaan luonnonvarojen osaamaaton niistäjä. Puuttinilla vessapaperirullissakin 0,7grammaa maansa öljyä.
Haluatteko tietää miksi Putin ja Vanhanen ovat absolutisteja?
He pelkäävät naisia, Venäjällä presidentin Nainen joutuu olemaan vaimo yli vuoden ilman huumoria.
Meillä Matin Naisen huumorista pitää huoli Seiskan seurapiiri. Mutta sekään ei riitä. Naiselle pitää tarjota huumoria vähintään kerran päivässä ja pissalihan puristusta.
Mutta tollasia öljyvaltioita ei käy kateeksi, sillä meillä sellaisia Naisia, mitä tarjoavat jo muutenkin öljyä.
Olisiko ajoneuvo ekologinen, jos kyydissä olisi Nainen?
Mä haluun humanitaarisen tilanteen
Sana on (melkein) vapaa.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mä haluun humanitaarisen tilanteen
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Re: Mä haluun humanitaarisen tilanteen
Viesti Kirjoittaja vle »
Eikö riittäisi, jos Salamijakille olisi yksi ja oma hiekkalaatikkonsa, jossa saisi (humalaisia?) ajatuksiaan tuoda ilmi?
Nokia N900 - Connecting Geeks
-
Voisit kysyä; Eikö riitä yksi raamattu kaikikille.vle kirjoitti:Eikö riittäisi, jos Salamijakille olisi yksi ja oma hiekkalaatikkonsa, jossa saisi (humalaisia?) ajatuksiaan tuoda ilmi?
Mutta kun kukut vielä tai kuka tahnsa homppulainen, niin pitäis saada tietää se Apulannan/Hyvä ihminen biisin kertsi "hammaspyörän rattaissa"? Hammaspyörässä on rattaita, mutta edes George Bush ei voi väittää, että hammaspyörässä olisi rattaita.
Mutta jos sinä voit todistaa teknisesti, ilman tunteita niin olisin kiitollinen.?
Eli mikä radiokanava vielä voi kukkoilla tuohon? kun kaikilla on jotain soittorobotteja paitsi radio suomella ja seilläkin on joku puoliuninen humppaveikko.
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Juicekin lauloi yhdessä biissiä "Jyväskylän mie, ja sekin kusettaa".vle kirjoitti:Eikö riittäisi, jos Salamijakille olisi yksi ja oma hiekkalaatikkonsa, jossa saisi (humalaisia?) ajatuksiaan tuoda ilmi?
Voit vaikka tarkistaa
- Salamijakk
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja edge »
Salamijakk kirjoitti:Voisit kysyä; Eikö riitä yksi raamattu kaikikille.vle kirjoitti:Eikö riittäisi, jos Salamijakille olisi yksi ja oma hiekkalaatikkonsa, jossa saisi (humalaisia?) ajatuksiaan tuoda ilmi?
Mutta kun kukut vielä tai kuka tahnsa homppulainen, niin pitäis saada tietää se Apulannan/Hyvä ihminen biisin kertsi "hammaspyörän rattaissa"? Hammaspyörässä on rattaita, mutta edes George Bush ei voi väittää, että hammaspyörässä olisi rattaita.
Mutta jos sinä voit todistaa teknisesti, ilman tunteita niin olisin kiitollinen.?
Eli mikä radiokanava vielä voi kukkoilla tuohon? kun kaikilla on jotain soittorobotteja paitsi radio suomella ja seilläkin on joku puoliuninen humppaveikko.
JUP.Tuli just mieleen ettei yks raamatttu riitä kaikille,sitähän voi tulkita monella tapaa kuten ns."uskovaiset"tekevät.Katekismuksen mukaan ei pidä puhua pahaa lähimmäisistä mutta ei se varmaan koske "uskovaisia"hehän voivat syyttää ja panetella muita miein määrin,kokemusta on.Valitettavasti raamattua ei noudateta vaan tulkitaan oman mielen mukaan minulle sopivaksi.
5 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka