No nyt se teki sen taas! Eli korjaantui itsestään.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Testasin sitä tossa eilen taas niin se vaan rupes streemaamaan Edgellä.
Käsittämätöntä. Mä yritin analysoida että mitä olen tehnyt mikä vois aiheuttaa ton niin ei kyl oikeen mee jakeluun. Se mitä tein mikä on poikkeavaa on et laitoin edgen koko päiväksi pois päältä. Olen siis kokeillu aikaisemmin laittaa Edgen pois ja päälle tuloksetta. Myöskin koko puhelin oli pois päältä yhden yön... bootannutkin olen monta kertaa joten ei kyl mitään loogista selitystä ihan heti keksi.
Nii ja iTunesista latasin sen Simplify Median... mitään muuta muutosta ei puhelimessa ole tehty edellisen epäonnistuneen testauksen jälkeen siis....
No en valita

APN asetukset on pelkkä "internet" kuten vissiin pitääkin Elisan verkossa...ja PWNagesta en muista tota Legimate kohtaa mut enköhän mä ole siihen vastannut että YES jos on vastaan tullut... aika hölmö kysymys muutennkin... kuka nyt vastaa "En ole puhelimen laillinenn omistaja"

Voiko sen paketin tehdä ilman että toi kysymys tulee vastaan?
No taitaa jäädä mysteeriks tää.. katotaan taas ens päivityksessä tuleeko sama ongelma esiin... niin ja sormet ristissä että tuo jatkaa toimintaansa kiltisti jatkossa... ettei rikkoudu ittestään kuten korjaantuikin
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)