Moi!
Ostin tällaisen 12" iBookin viime keväänä ja nyt se kaipaisi yhteydenottoa takuuhuoltoon. Ainoa puhelinnumero minkä sain kaivettua esiin on tuo Apple caren numero. Se 90 päivän puhelintuki oli ja meni, joten olen hiukan epäröinyt soittaa tuonne. Ja saako sieltä palvelua suomeksi vai pitääkö alkaa puhumaan lontoota? Ja mikä lappunen pitää kaivaa esiin todisteena siitä että olen ostanut tämän laitteen?
Takuuhuollon numero Apple storesta ostettaessa?
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Takuuhuollon numero Apple storesta ostettaessa?
Viesti Kirjoittaja vpt »
-
Re: Takuuhuollon numero Apple storesta ostettaessa?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Suomeksi se on. Vaikka Irlannissa tuki sijaitseekin.
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Menee välillä vähän kummasti noi Applen tukinumerot. Joskus kun oon soitellut on puhelu mennyt lontoonkieliseen palveluun kun suomalaiset on olleet varattuina. No, ihan okei se on sinänsä ja siitä varoitetaankin.
Yhden kerran soitin ja valittuani äänivalikossa vähiten väärän (huohhh...) vaihtoehdon, sain luurin päähän suomalaisen äänen > asia ei kuitenkaan kuulunutkaan tälle tukinumerolle, joten sain uuden numeron ja soitin siihen > sama tyyppi taas langan päässä! > yhdisti suoraan oikeaan paikkaan, ja alle sekunnissa toisen pään kieli olikin vaihtunut suomesta erittäin huonoksi englanniksi > lopulta tämä tyyppi ohjasi mut lähettämään sähköpostia. Hip ja hei!
Yhden kerran soitin ja valittuani äänivalikossa vähiten väärän (huohhh...) vaihtoehdon, sain luurin päähän suomalaisen äänen > asia ei kuitenkaan kuulunutkaan tälle tukinumerolle, joten sain uuden numeron ja soitin siihen > sama tyyppi taas langan päässä! > yhdisti suoraan oikeaan paikkaan, ja alle sekunnissa toisen pään kieli olikin vaihtunut suomesta erittäin huonoksi englanniksi > lopulta tämä tyyppi ohjasi mut lähettämään sähköpostia. Hip ja hei!
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja freemem »
applecareen voi jättää myös soittopyynnön suomenkieliselle tukihenkilölle jos ei halua englantia puhua. Ja kyllä sieltä soitetaan takaisin kun itse olen soittarin jättänyt.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Eipä tuo englanti kyllä haittaa yhtään. Välillä sujuu jopa paremmin kuin suomi, ja ainakin vehkeistä on välillä hankalaa puhua suomeksi kun suomenkielinen sanasto on vähemmän tuttua ja/tai muuten vaan outoa.
kaikki maailman vesi on homeopaattista kusta
-
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
Oman viimekesäisen soitteluni perusteella suosittelen jättämään soittopyynnön suomalaiselle henkilölle (en kymmenillä soitoillani saanut kertaakaan tällaista suoraan langan päähän). Heillä (heitä on kuulemma kaksi...) ei ole tapana pomputtaa asiakasta ringissä palvelijalta toiselle ja lopulta takaisin itselleen, vaan hoitaa itse asiat kuntoon. (En usko, että tässä on kyse kielimuurista, kyllä minä englannin hanskaan.) Sanoipa Suomi-henkilö itsekin asiaa kommentoituani, että joo, tapaavat olla hieman turhan herkkiä delegoimaan nuo kv-kollegat...
MjP2
MjP2
power = UI? | köyttöliittymä.net
-
Viesti Kirjoittaja freemem »
[quote]heitä on kuulemma kaksi...</quote
Olen ainakin kolmen eri suomalaisen kanssa keskustellut applecaressa. Lienevät palkanneet lisää, kuinka monta siellä kaiken kaikkiaan on, en tiedä.
Olen ainakin kolmen eri suomalaisen kanssa keskustellut applecaressa. Lienevät palkanneet lisää, kuinka monta siellä kaiken kaikkiaan on, en tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja jamo »
Eilisen tiedon mukaan kolme. Kuinkahan paljon sitten yhteensä koko Irlannin tuessa.Olen ainakin kolmen eri suomalaisen kanssa keskustellut applecaressa. Lienevät palkanneet lisää, kuinka monta siellä kaiken kaikkiaan on, en tiedä.
Sain eilen kokeilla soittoa ainakin vajaa kymmenen kertaa kun iltasella soittelin. Toki englanniksi apua olisi voinut saada nopeamminkin.
Viesteihin kuulemma vastaavat yhden työpäivän aikana, eillei viestiä ole jätetty aivan päivän viimeisinä tunteina. Viestit ovat kuulemma se, joka tukihenkilöitä pitää eniten kiireisenä.
--This line not left blank intentionally--
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka