iPhone ja tuntematon virhe (2005)
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone ja tuntematon virhe (2005)
Viesti Kirjoittaja pallopoika »
Minulla on kräkkäämätön 3G. Itunes ehdotti päivittämistä 2.0.2 tein työtä käskettyä. Ohjelmiston asennuksen yhteydessä tuli ilmoitus tuntematon virhe (2005) ja IPhone meni hopea omppu tilaan. Itunes käski palauttaa alkuperäiseen tilaan. Palautusta yritettäessä samainen virheilmoitus tulee Itunesiin ja Iphone on mykkänä hopea omppuna. Mitä tehdä? En viitsi viedä Soneralle(maanalaisen paikan hidas ja asintuntematon palvelu), jos tämän ongelman voisi hoitaa kotonakin
-
Re: Iphone ja tuntematon virhe (2005)
Viesti Kirjoittaja noodle »
Kokeile aluksi tietokoneen uudelleenkäynnistämistä ja iPhonen USB-piuhan tökkäämistä johonkin toiseen USB-porttiin. (ei näppäimistön USB:hen) Jos ei auta, kokeile iPhonen resetoimista painamalla Sleep/Wake nappia ja Home-nappia yhtäaikaa noin 10 s. kunnes omppu ilmestyy ruutuun. Postaile mitä tapahtuu...
-
Kokeilin kaikki edellämainitut kikat. Ei auttanut. Vein puhelimen Sonera pisteeseen. Eivät saaneet sielläkään käynnistymään. Iphone matkalla Tampereelle korjaukseen. Soitettiin myöskin tekniseen tukeen, eivätkä osanneet auttaa. Ilmoittelen kun puhelin saapuu, mikä siinä oli vikana.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Kokeilivatko Sonera Pisteessä DFU moden kautta palautusta ?
Anna kun arvaan - eivät
Tuo on yksi tapa palauttaa firmware "kunnolla"
DFU mode:
- puhelin sammuksiin tai bootaten "home/sleep" napeilla
- pidä molemmat napit painettuna 10 sek
- päästä "sleep" ja pidä "home" nappi vielä 10 sek
-> DFU mode (ruutu pimeä, mutta iTunes havaitsee palautustilassa olevan iLuurin)
Sitten palautus puhtaalla firmwarella.
Tällä voi EHKÄ välttää turhat Soneran huoltokäynnit.
Anna kun arvaan - eivät

Tuo on yksi tapa palauttaa firmware "kunnolla"
DFU mode:
- puhelin sammuksiin tai bootaten "home/sleep" napeilla
- pidä molemmat napit painettuna 10 sek
- päästä "sleep" ja pidä "home" nappi vielä 10 sek
-> DFU mode (ruutu pimeä, mutta iTunes havaitsee palautustilassa olevan iLuurin)
Sitten palautus puhtaalla firmwarella.
Tällä voi EHKÄ välttää turhat Soneran huoltokäynnit.
-
Kapula on jo matkalla Tampereelle. Huoltoaikaarvio vähintään 2 viikkoa. Kivaa sain lainakapulaksi vanha Nokialaisen ja maksan kytkyhinnoissa aika paljon sellaisesta, jota en nyt pääse käyttämään. En tiedä kokeiltiinko dfu modea, mutta palautusta yritettiin Sonerapisten masinalla ei tulosta.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Noh - toivottavasti, joku Sonera Pisteen iLuuri "guru" lukee täältä ohjeita 

-
Viesti Kirjoittaja Netsk »
pallopoika kirjoitti:Kapula on jo matkalla Tampereelle. Huoltoaikaarvio vähintään 2 viikkoa. Kivaa sain lainakapulaksi vanha Nokialaisen ja maksan kytkyhinnoissa aika paljon sellaisesta, jota en nyt pääse käyttämään. En tiedä kokeiltiinko dfu modea, mutta palautusta yritettiin Sonerapisten masinalla ei tulosta.
Yleensä iPhonet tulevat nopeammin. Tuo kaksi viikkoa on arvio normaalipuhelimille, mutta sillon kun itse vein takuuhuoltoon niin sanottiin että iPhonet ovat yleensä tulleet nopeammin. Omani tuli takaisin kahdessa päivässä!
"The application Microsoft Error Reporting quit while unresponsive"
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
MacBook Air 11" 128GB
iPhone 5 16GB
-
Mukava kuulla. Mikäs siinä sun Iluurissa oli vikana?Netsk kirjoitti:pallopoika kirjoitti:Kapula on jo matkalla Tampereelle. Huoltoaikaarvio vähintään 2 viikkoa. Kivaa sain lainakapulaksi vanha Nokialaisen ja maksan kytkyhinnoissa aika paljon sellaisesta, jota en nyt pääse käyttämään. En tiedä kokeiltiinko dfu modea, mutta palautusta yritettiin Sonerapisten masinalla ei tulosta.
Yleensä iPhonet tulevat nopeammin. Tuo kaksi viikkoa on arvio normaalipuhelimille, mutta sillon kun itse vein takuuhuoltoon niin sanottiin että iPhonet ovat yleensä tulleet nopeammin. Omani tuli takaisin kahdessa päivässä!
-
Luuri palautui Tampereelta, kera viestin. Tehdasasetusten palautus ja ohjelmiston päivitys. Et silleen. Luuri pelaa kyl niinkuin pitääkin.
-
Viesti Kirjoittaja Marjukka »
Elikkäs olen törmänny aikalailla samaan ongelmaan.
Minun iPhone meni sekaisin kun rupesin päivittämään sitä uudempaan versioon. Nyt puhelimeassa ei näy enään mitään (tai noh, kun yritän palautus niin omen kuva ilmestyy).
Olen yrittänyt iTunesin palautus toimenpiteellä saada puhelinta pelittämään, mutta olen törmännyt mm. Tuntemattomiin virheisiin 1 ja 15.
Yritin myös tuota DFU moden kautta palautusta, mutta en saanut pelittämään tätäkään kautta.
Onko tässä tilanteessa sitten ainoa keino lampsia Soneran pisteeseen ja toivoa parasta, vai olisiko teillä vielä antaa tähän jonkinlaisia vinkkejä
Minun iPhone meni sekaisin kun rupesin päivittämään sitä uudempaan versioon. Nyt puhelimeassa ei näy enään mitään (tai noh, kun yritän palautus niin omen kuva ilmestyy).
Olen yrittänyt iTunesin palautus toimenpiteellä saada puhelinta pelittämään, mutta olen törmännyt mm. Tuntemattomiin virheisiin 1 ja 15.
Yritin myös tuota DFU moden kautta palautusta, mutta en saanut pelittämään tätäkään kautta.
Onko tässä tilanteessa sitten ainoa keino lampsia Soneran pisteeseen ja toivoa parasta, vai olisiko teillä vielä antaa tähän jonkinlaisia vinkkejä
-
Re: iPhone ja tuntematon virhe (2005)
Viesti Kirjoittaja noodle »
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka