Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minäpä onnittelen, uralla edetään siis!maxima kirjoitti:Laivastoaliupseerikoulu kutsuu. 8)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Kerro sitten vähän millaista laivastossa on.maxima kirjoitti:Laivastoaliupseerikoulu kutsuu. 8)
Viesti Kirjoittaja maxima »
Tuo selvinnee vasta parin kuukauden päästä. Ja jos hyvin käy niin reserviupseerikoulu kutsuu, jolloin siirryn parin kk päästä laivan sijaan merisotakouluun Suomenlinnaan, ja laivalle siirtyminen viivästyy taas muutamalla kuukaudella. Elikäs rauhassa odottele.Viizei kirjoitti:Kerro sitten vähän millaista laivastossa on.maxima kirjoitti:Laivastoaliupseerikoulu kutsuu. 8)Itse suunnitteilla sama.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Kyllä! Ja yllättäen mun kesäloma loppuu tänään!Viizei kirjoitti:Aurinko paistaa! 8)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Olisi pitänyt!!!Pasteur kirjoitti:Hmm... vai olisko pitäny laittaa vuodatustopicciin?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Lisää ei tullut, mutta yksi syntyi keskosena ja sitä on nyt ruokittu käsin viisi päivää ja neljä yötä, kahden tunnin välein. Ja on oltu huolissaan.mercury kirjoitti:Aamukuuden ja seitsemän välissä syntyi kolme kissanpentua. Lisää saattaa tulla vielä.
Tsemppiä ihan pikkuiselle!mercury kirjoitti:Lisää ei tullut, mutta yksi syntyi keskosena ja sitä on nyt ruokittu käsin viisi päivää ja neljä yötä, kahden tunnin välein. Ja on oltu huolissaan.mercury kirjoitti:Aamukuuden ja seitsemän välissä syntyi kolme kissanpentua. Lisää saattaa tulla vielä.![]()
Eläinlääkäri totesi eilen että mitään vikoja ei ole, ja kovalla syöttämisellä ja nisäsulkeisilla homma on nyt menossa parempaan päin. Kokoeroa muihin on kyllä aika paljon (kuvassa keskellä), mutta eiköhän se siitä kuroudu umpeen. Nukkuminen ois kyllä jo vähitellen pop, viimeisistä yöunista on kuusi päivää.![]()
[img]pikku%20kissoja[/img]
Viesti Kirjoittaja hrmh »
On, monessa olen ollut ja aikaa viettänyt vaan tämä on mielestäni kokonaisuutena Suomen paras kaupunki. Asukkaat pitkälti sen "kaupungin" tekee ja täällä on niin mukavaa ja välitöntä tää porukka ettei paremmasta väliä.hrmh kirjoitti:Ensi viikonloppuna tulee lähtö Pohjois-Karjalaan. Onhan se Jojensuu ihan mukava paikka, onhan?
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Ja onhan siellä Suomen parhaat festarit myös. Porukkakin on mukavanoloista, jopa näin pohojammaalaasen mielestä.Jone kirjoitti:On, monessa olen ollut ja aikaa viettänyt vaan tämä on mielestäni kokonaisuutena Suomen paras kaupunki. Asukkaat pitkälti sen "kaupungin" tekee ja täällä on niin mukavaa ja välitöntä tää porukka ettei paremmasta väliä.hrmh kirjoitti:Ensi viikonloppuna tulee lähtö Pohjois-Karjalaan. Onhan se Jojensuu ihan mukava paikka, onhan?
Joo ja homppulaisiakin jo n.70 että kyl me pärjätään!Crimson kirjoitti:Ja onhan siellä Suomen parhaat festarit myös. Porukkakin on mukavanoloista, jopa näin pohojammaalaasen mielestä.Jone kirjoitti:On, monessa olen ollut ja aikaa viettänyt vaan tämä on mielestäni kokonaisuutena Suomen paras kaupunki. Asukkaat pitkälti sen "kaupungin" tekee ja täällä on niin mukavaa ja välitöntä tää porukka ettei paremmasta väliä.hrmh kirjoitti:Ensi viikonloppuna tulee lähtö Pohjois-Karjalaan. Onhan se Jojensuu ihan mukava paikka, onhan?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Joensuussa on hyviä ihmisiä, huomasin sen äsken kun eläkkeellä olevan kaverini luona olin ryyppäämässä pari paukkua. ja täällä on rokkia, körpäkkää yms.hrmh kirjoitti:Ensi viikonloppuna tulee lähtö Pohjois-Karjalaan. Onhan se Jojensuu ihan mukava paikka, onhan?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Erño kirjoitti:Pääsin tarkk'ampujakoulutukseen, enkä joutunut aliupseerikouluun 8)
Ehkä myös TAK 2000:lla
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ensimmäisten ammuntojen, ensimmäisten kohdistuslaukauksien jälkeen olivat minuakin laittamassa tark'ampujakoulutukseen, kun neljä kutia viidestä osui neliösentin sisään. Varsinaiset ammunnat sitten meni huonommin, ja minusta tuli vääpeli.Erño kirjoitti:Pääsin tarkk'ampujakoulutukseen, enkä joutunut aliupseerikouluun 8)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja hatey »
TAK85:lla en ole koskaan ampunut, mutta kaverin TRG:lla (TAK2000) kyllä ja se on nami peli. Itelläni on Dragu ja siihen suurella sydämellä itse lataan patruunat. Draguhan ei puhdasoppinen tarkkampuja kivääri ole, vaan ryhmän tulitukiase. Mutta kyllä sillä pääsee alle 1 MOAn kasaa tikkaamaan. Miehestä ja patruunasta on kiinni jos ei osaa. PVn eikä kaupalliset patruunat vaan toimi Dragussa. Siksi pitää itse ladata. Oman Dragun päällä lepää PSOP 8x42 kiikari.
Viesti Kirjoittaja vesku »
Kertausharjoituksissa aikoinaan eräs ye-eversti kuvasi laivastoa termillä "puolisotilaallinen pursiseura"Viizei kirjoitti:Kerro sitten vähän millaista laivastossa on.maxima kirjoitti:Laivastoaliupseerikoulu kutsuu. 8)Itse suunnitteilla sama.
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Draguahan ei enää taideta pv:n puolella käyttää, vaan ainoastaan rajavartiolaitoksella. Kaveri oli myös tarkk'ampuja ja kyllä se jokusen kerran kirosi, kun harjoituksiin piti molemmat (85 & 2000) raahata mukaan. Itse tehtävistä kylläkin kuulosti pitävän.