Kunpa olisinkin. Sieltä sais omakotitalon näiden kaksioiden hinnalla mitä mä kattelenManiMicci kirjoitti:Poriin muuttamassa?EvilPet kirjoitti:Etsin edullista kaksiota...
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Kunpa olisinkin. Sieltä sais omakotitalon näiden kaksioiden hinnalla mitä mä kattelenManiMicci kirjoitti:Poriin muuttamassa?EvilPet kirjoitti:Etsin edullista kaksiota...
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Kiitokset tästä! Onneakin oli. Saaliina yksi metsähanhiCarde kirjoitti:Crash test dummy kirjoitti:Tätä samaa itelläki. Tosin sillä erotuksella, että itse lähden hanhia kyttäämään. Näillä keleillä saa olla aika kasa vaatetta mukana, että tarkenee koko päivän, illan ja vähän yötäki maata jängässä.Carde kirjoitti:Kasaan kamppeita huomiseen sorsastuksen aloitukseen. Repun pakkaamista, panosten lajittelua ja asehuoltoa.
- Onnea vaan CTD:lle hanhijahtiin. täytyy toivoa että itsellekkin sattuisi kohdalle. viimekaudella en päässyt ampumaan mutta onneksi kaveri pääsi joka oli 60m päässä omasta passistani. Komea oli metsähanhi joka hartaudella nautittiin. Joskohan tänä vuonna taas itsekkin...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja masa »
Sinä senkin... meillä on Laproaigh loppu- Juon siis kotiviintä korvikkeeksi ja kuuntelen puolanpoikien progea- nytkyttää epätahtiin niskaansa 8)amanita kirjoitti:Litkin savuviskiä partsulla.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Se toiseksi parasta mitä perjantaina voi tehdäamanita kirjoitti:Litkin savuviskiä partsulla.
Viesti Kirjoittaja Kikkoman »
Viesti Kirjoittaja masa »
Katopas koiraa- terve sulleKikkoman kirjoitti:Minähän poika rekkasin tänne, semmoset temput tein! Kikko PUNCH!
Viesti Kirjoittaja Kikkoman »
hei, tervevaan!masa kirjoitti:Katopas koiraa- terve sulle[:D]
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Voisit melkeinpä tarjota kulkijalle, kun omat liemet mäni ja loppusi. Kehtaakin täällä kehuskella, ja rautaisen nyrkin alla pitää meittiä lammaskatrasta. Karmee fasisti, niinku. Vaikka kattiako minä niistä savuista, kunhan viskiä on.amanita kirjoitti:Litkin savuviskiä partsulla.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Jos ny tosta kulkeudut ohi, ihan varmasti tarjoan. Kehuskella kehtaan, ku o ai/h/n/etta!Lihapipo kirjoitti:Voisit melkeinpä tarjota kulkijalle, kun omat liemet mäni ja loppusi. Kehtaakin täällä kehuskella, ja rautaisen nyrkin alla pitää meittiä lammaskatrasta. Karmee fasisti, niinku. Vaikka kattiako minä niistä savuista, kunhan viskiä on.amanita kirjoitti:Litkin savuviskiä partsulla.
Harkitten vakavasti, josko sitä tuanne Spurgussen yähön uskaltaisis lähtiä, vaiko ihan täälä ghetossa pitäisis väistellä dryby-ohjuksia, niinkö joka tiistai.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Täällä sortataan valokuvia. Suunnittelen samalla illan ohjelmaa ja Amanitan innoittamana taitaa olla aika avata suosikkimehuni Lagavulin Distillers Edition 16 V. Suosittelen kokeilemaan jos on taipumusta savuisiin juomiin.amanita kirjoitti:Litkin savuviskiä partsulla.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Oi vitsi bro, i feel you!!! Mulla on makkarin ikkunasta 7 metriä viereisen talon takapihaan. Siinä asuu sellanen nelikympinen säälikundi, joka yrittää olla jotenkin hot shit, koska se pukeutuu sellasiin H-D kamppeisiin ja on aina kännissä, mutta sillä on sellanen kilon puudeli, jota se vinguttaa takapihallaan alvariinsa. Hyvin sopii tollanen sohvatyyny niihin H-D kuteisiinJone kirjoitti:naapurin puudeli hetken lähempänä kuolemaansa tuolla räksytyksellä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja PappaX »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
PappaX kirjoitti:Odottelen netissä roikkuen monsuunin loppua, että pääsee kauppaan hakemaan ruokaa ja tupakkia. Ei viiti kilsan matkaa pärrällä ajaa. Sateen hyvä puoli, että pysyy nuo perskelentit mopopojat virivehkeillään kotosalla. Täällä maalla kun poliiseja näkyy enimmäkseen vain telkussa.
Iltapäivästä taidan viritellä webbikameran pykälään.
Jos viitin.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja PappaX »
Jeps jeps... Ja jostain syystä olen joutunut olemaan ulkohommissa pitkin kesää aika monesti, kun on lykännyt oikein reippaan hyökyn niskaan. Siis sellaissa hommissa, että sieltä ei siirrytä sisälle, ihan vähällä, vedetään vaan öljykangasta niskaan ja kärsitään.Aperture kirjoitti:Ja minä olen iloinen että jollain toisellakin on monsuuni päällänsä. Cheers.
Viesti Kirjoittaja gintronic »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »