Toast(ko) sekoilee...?
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Toast(ko) sekoilee...?
Viesti Kirjoittaja iCook »
Toast 9 polttaa erään VIDEO_TS-kansion siten, että 2 tuntinen konsertti lyhenee puolituntiseksi. Kuva ja ääni siis hyppää kutakuinkin säännöllisin väliajoin pätkän eteenpäin. VLC:llä katsottaessa .VOB-filet näkyvät ihan normaalisti. Ei viitsisi kovin montaa DVD:tä tuhlata kokeiluihin, joten onko jollakin kokemusta samasta. Jossain asetuksia pielessä vai mitänenytoli?
-
Re: Toast(ko) sekoilee...?
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
En usko että tapauksessasi lähde on ollut aivan legitti.. Josta syystä siis itse lähde voi olla sellainen ettei toistimet osaa jatkaa sitä tietystä kohtaa eteenpäin (data korruptoitunut tms vialla).
Luulisin että voisit kokeilla pakata sitä esim Handbrake.app:lla h.264:lla tai divx:llä jollon tulos voisi olla toimiva pakattu filé.
Luulisin että voisit kokeilla pakata sitä esim Handbrake.app:lla h.264:lla tai divx:llä jollon tulos voisi olla toimiva pakattu filé.
Karsee läjä kaikkee roinaa.
-
Viesti Kirjoittaja Rosewood »
Toast 9 tuntuu olevan aika herkkä pienillekin häiriöille. Itse poltin Toast 9:llä pari päivää sitten YLE:n lähettämän leffan dvd:lle. Kaksi yritystä päättyi aivan samaan kohtaan, eikä se ollut esimmäinen kerta, kun Toast 9 jättää homman kesken. Viimeisteli nytkin levyn toimivaksi, mutta katsottaessa tallennus loppui kesken. No, vanha sotaratsu Toast 7 esiin ja - taas kerran - homma onnistui heti ensimmäisellä kerralla.
Oma mielipiteeni on, että Toast 9 on susi eikä se tarjoa ainakaan minulle mitään merkittävästi parempaa kuin Toast 7. Samalla kannalla tuntuu olevan nettikeskustelujen mukaan moni muukin. Joka kerran kun poltan 9:llä jotain, on pakko tarkistaa, että ohjelmat ovat oikeasti kokonaan kokonaan levyllä. Käytännössä noin 5 % poltoista epäonnistuu, kun taas Toast 7:lla onnistuu käytännössä kaikki. Eniten käyttämäni media on Verbatim DVD R- 16x ja sama tahti on jatkunut pakasta toiseen.
Jaa, miksikö käytän yhä 9:ä? Hyvä kysymys. Kai sitä vain toivoo, että jos se nyt kuitenkin toimisi, kun päivitys on tullut ostettua.
Oma mielipiteeni on, että Toast 9 on susi eikä se tarjoa ainakaan minulle mitään merkittävästi parempaa kuin Toast 7. Samalla kannalla tuntuu olevan nettikeskustelujen mukaan moni muukin. Joka kerran kun poltan 9:llä jotain, on pakko tarkistaa, että ohjelmat ovat oikeasti kokonaan kokonaan levyllä. Käytännössä noin 5 % poltoista epäonnistuu, kun taas Toast 7:lla onnistuu käytännössä kaikki. Eniten käyttämäni media on Verbatim DVD R- 16x ja sama tahti on jatkunut pakasta toiseen.
Jaa, miksikö käytän yhä 9:ä? Hyvä kysymys. Kai sitä vain toivoo, että jos se nyt kuitenkin toimisi, kun päivitys on tullut ostettua.
-
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
7 ja 9... Itsellä on Toast 8 toiminut taas oikeen nätisti
Koskaan ole sen kanssa ollut ongelmia.

Karsee läjä kaikkee roinaa.
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Olen (olin) juuri aikeissa laitta Toast 9:n hankintaan, mutta menee parkkiin tämä hankinta nyt... ![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja Rosewood »
Jos sinulla ei ole mitään Toast-versiota, kyllä tuon 9:n voi hankkia. Päivittämistä miettisin pitkään. Tutustu ensin esim. Roxion omalla sivustolla oleviin käyttäjäkommentteihin: http://forums.support.roxio.com/.Aperture kirjoitti:Olen (olin) juuri aikeissa laitta Toast 9:n hankintaan, mutta menee parkkiin tämä hankinta nyt...
Googlella löytyy helposti muitakin kommentteja, esim. http://www.amazon.com/review/product/B0 ... ewpoints=1
En tiedä, johtuuko omat ongelmani mahdollisesti siitä, että käytössäni on Mac OS X 10.4.11 eikä Mac OS X 10.5.X.
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kiitos täsmennyksestäsi. Tutustun käyttäjäkommentteihin linkkiesi kautta!
Minulla ei ole tosiaan mitään versiota Toastista parhaillaan vaan tämä hankittava olisi ensimmäinen laatuaan.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Minulla ei ole tosiaan mitään versiota Toastista parhaillaan vaan tämä hankittava olisi ensimmäinen laatuaan.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
7 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka