Joo... tämä perhana nollaa aina tuloksen, jos lisää äänestyskohtia. Itsekin kantapään kautta opittua.
Mutta nyt sitten raportoidaan tänne kaikki mahdollinen bb toilailu, että varmasti rakkaat bb:tä vihaavat homppulaisetkin tietävät missä mennään. Eikös vaan?
Muistakaa muuten tänään bb-extra! Siellä Macco Bjuurström analysoi asukkaat.
En vihaa ohjelmaa. Varmasti jotkut katsovat sitä ja pitävät siitä. Joillekin se on viihdettä.
Itse en näe siinä mitään viihdyttävää, joten ei kiinnosta. Aina jokin tehtävä tehtävän perään ja huoneessa istumista ja kameralle puhumista.. hohhoijaa. No, joillekin se edelleen on hyvää viihdettä.
Aamulla kävin tuiskahtamassa täällä kun olin oikeastaan itselleni vihainen siitä, että koko eilisen aikana, kun ohjelmakommentteja luin, en tullut ajatelleeksikaan, että myös lapset ohjelmaa saattavat katsoa. Vasta kun 10-vuotias saunassa, missä usein puhuu mielen päällä olevat asiat, kävi hämillisenä kertomaan,kysyttyään ensin, tiedänkö, mikä on BB, että luokkatoveri, jonka kanssa pyöräili eilenaamulla kouluun, oli siinä rinnalla ajaessa selostanut ohjelman edellisillan tapahtumia. Näitä onneksi ei kuullut kun tuuli puhalsi ja kaverilla hiljainen ääni. Ymmärsi kuitenkin, että jotain, mikä ei lapsille kuulu, selostus piti sisällään. Siitä hämmennys. Nyt on sovittu, että kieltäytyy jatkossa ollenkaan näitä selontekoja kuuntelemasta.
Mitä tekeekään ohjelma, joka saa aikuiset tuntemaan näin kun täällä ketjussa on kuultu,niille lapsille, jotka ohjelmaa seuraavat tai satunnaisestikaan katsovat. Onkohan kukaan ohjelmavastaavista sitä miettinyt.
En vihaa ohjelmaa tai edes formaattia, sulka hattuun sille, joka tämän on keksinyt. En kyllä katsokaan koko juttua, ei vois paljon vähempää kiinnostaa. Ja olen sitä aikaisempina vuosina sen verran katsonut, että yök.
Harmittaa vaan, että ihmiset ovat tyhmiä, niin tyhmiä, ja antavat lastensakin katsoa tätä sontaa! Tyhmistävät itsensä ennen kuin pääsevät edes keksimään omistavansa älykkyyttä. Njoo, itse olen jo äänestänyt jaloillani ja lakannut maksamasta tv-lupaa ja viety digivastaanotin kellariin.
Pasteur kirjoitti:Olet tintti ihan oikeassa... Mutta siksi se kai niin myöhään tuleekin - ei silloin tarttis muksujen enää telkkaa katsellakaan...
Klo 22-23, jolloin ohjelma tulee, kuullostavat kyllä melko monet tuonikäiset vielä saavan valvoa, vallankin viikonloppuisin. Ja monella lapsella on TV omassa huoneessaan. Itseä harmittanut, kun Disney-kanavillakin ohjelmat jatkuvat viikollakin klo 23:een ja joskus lipsahtaa lupa katsoa aloitettu ohjelma loppuun.
Viimeksi muokannut sinitiainen, 3.9.2008 klo 2.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sinitiainen kirjoitti: Lähipiirissä on sitten esim. sellainen perhe, jossa sairaanhoitajaäiti tekee yksinomaa yövuoroja ja kiireinen ja työllistetty isä ei ilmeisesti jaksa välittää taikka ei huomaa, vaikka lapset valvovat ja katsovat vapaasti TV:tä. Yhden perheen 9-vuotias, rakastettu ja vaalittu ainokainen, oli katsonut ohjelman yhdessä vanhempiensa kanssa.
Ei kai tämä ole tv-yhtiöiden ongelma.
Hyvä nyrkkisääntö lienee pientä mieltä askarruttavassa materiaalissa se, ettei ole kauhean tärkeää, mitä on tullut nähdyksi, vaan se, kuinka asia pystytään käsittelemään turvallisen aikuisen kanssa.
Joissakin perheissä kyllä valvotaan pidempäänkin, ei 23 ole vielä mikään raja. Tutussa akateemikkoperheessä ainakin näin. Jos aamulla ei ole aikaista menoa, niin mikäs siinä vaikka vuorokausirytmi pyörii pari tuntia myöhempänä.
Se on minusta jotenkin aikansa elänyt systeemi, että telkussa pitäisi olla tiukat rajat materiaalille kellonajan mukaan. Ei pienten lasten pitäisi ikinä katsoa live-telkkua yksin. Sitä varten niissä on kaikissa tätänykyä lukitusmahdollisuuskin. Toisaalta moni aikuinen varmaan katsoisi mieluusti leffan vähän aiemmin että pääsee ajoissa nukkumaan - esim. kasilta?
Miksi vihata BB:tä? Formaatissa ei ole mitään vikaa ja sitä voi katsoa jos jaksaa. Yleensä se on mennyt minulla niin että olen saattanut katsoa alkujaksoja ja sitten tulen taas mukaan viimeiselle viikolle tai sitten katotan ihan milloin sattuu.
Näkyy tuolla tänä vuonna yksi kaverikin heiluvan, vaan eipä kiinnosta katsella. En mä punaista näe, jos joku sanoo sanan Big brother, mutta ei sitä katsoakaan kiinnosta. Evvk.
Machist kirjoitti:No lukihan siellä että nollaa tuloksen jos lisää vaihtoehtoja..
Mutta olen suomalainen mies.. teen ensin ja luen sitten vasta ohjeet.
Mites se vitsi menikään... Jos vaimo haluaa säilyttää sähköpostissaan arkaluontoista tietoa, iskee vaan kaiken sellaisen materiaalin kansioon otsikolla "Käyttöohjeita", ei takuulla osaa mies sinne eksyä.
HAHA joo pahoittelut off-topicin off-topicista
MacBook Air 1,6GHz/80Gt eläköitynee — MacBook Air 1,8GHz Intel Core i7/256Gt SSD tulilla
-22.12.2012-
Alan vähitellen korjata edellistä lausuntoani (EVVVK)...
Minulla on kaksi mailiosoitetta, toinen luukku ja toinen hotmail. Varsinkin MTV3:n sivulla BB:tä ei voi olla huomaamatta. Kun kirjaudun ulos, saan heti BB:n villit seksiyöt silmilleni. Hotmailista pääsee MSN:n sivulle, jossa on HESARIN osa - ja siellä ensimmäisenä BB:n viimeiset tapahtumat. Ei jumankekka, alkaa sonta riittää...
ensimmäinen kone kottaraispänttö 1987
netissä vuodesta 1993
nyt käytössä iMac 20" / 2007; 2,4 GHz, 4 Gt
MacBook / 2017; 1,3 GHz, 8 Gt
iPad Mini2