Nii, teiti on niiiiiin herkkä sen suhteen mitä teiti hentoo sanoa.kuriton kirjoitti:Enhän minä hennonnut heti tuota sanoa, olisitte voinut vaikka loukkaantua.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Nii, teiti on niiiiiin herkkä sen suhteen mitä teiti hentoo sanoa.kuriton kirjoitti:Enhän minä hennonnut heti tuota sanoa, olisitte voinut vaikka loukkaantua.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ollaanpas sitä nyt herkällä tuulella, huonolla hapellako aivan.. eihän vaan oo tuo sulamaton porkkana taas raastamassa rintaanne?Teppo Tulppu kirjoitti:Nii, teiti on niiiiiin herkkä sen suhteen mitä teiti hentoo sanoa.kuriton kirjoitti:Enhän minä hennonnut heti tuota sanoa, olisitte voinut vaikka loukkaantua.Ja siihenhän tämä meidän romanssimme kerta toisensa jälkeen on tyssännyt kun meiti on taas loukkaantunut jostain.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Tokkopa sentään, viikon ajan ollut ruokalistalla pelkkää hyvin vatkattua soppaa.kuriton kirjoitti:Ollaanpas sitä nyt herkällä tuulella, huonolla hapellako aivan.. eihän vaan oo tuo sulamaton porkkana taas raastamassa rintaanne?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jeps, nyt on oskillaatiot semmoisessa mallissa, ja auringon meininki kans, että kylmää on kuulkaa luvassa, sano mun sammakkoni sanoneen! Ja sitäpä vielä ihmetellähänMacco kirjoitti:Niin, meinasin tässä juuri mainita, että luontoäiti pyrkii kuitenkin pitämään vuoden keskilämpötilan suunnilleen samana, eli meillä on nykyään lämpimät ja lumettomat & loskaiset talvet ja kylmät ja sateiset kesät. Nojuujuu, eipäs valiteta siellä. Parempi näin, kuin se, että meillä on kesällä jatkuvasti kuivaa ja 40° varjossa, ja vastapainoksi talvella jatkuvasti -40° ja lunta niin että piposta näkyy vain tupsu, kun hangessa tarpoo eteenpäin.Viizei kirjoitti:Onkohan joulukuu sitten vuoden lämpimin?
Tosin, veikkaan, että ensi talvi on luminen ja kylmähkö (tammi-helmikuussa tosi kovat pakkaset), ja ensi kesä on yhtä aurinkoa ja hellettä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Niin oletkos sinä arvon modelaattori jonkin sortin limasto-aktivisti? Onkos meillä täällä ollenkaan mitään rähinä-ketjua ilmastonmuutoksesta? Minulla kun vähän semmonen fiilis, jotta se on vaan puitten halailijoiden toitotuksia - tiiätkös? Sellaisten, jotka eivät suostu edes syömään kunnon kinkkua.Jamac kirjoitti:Jeps, nyt on oskillaatiot semmoisessa mallissa, ja auringon meininki kans, että kylmää on kuulkaa luvassa, sano mun sammakkoni sanoneen! Ja sitäpä vielä ihmetellähän
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Eikös se ala pikkuhiljaa olemaan jo kansalaisvelvollisuus?Pasteur kirjoitti: Niin oletkos sinä arvon modelaattori jonkin sortin limasto-aktivisti?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Tässä vaiheessa odotin jo jotain todellista ihastusta. Mutta että näyttöön.NeliX4 kirjoitti:Vika työpäivä. Muuten ei harmita, mutta olen niin ihastunut tähän työpisteen...
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Lähempänä kuin arvasitkaan.Lare kirjoitti:Todelinen työnsankari, ilmeisesti.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Ihan asiallinen ketju, mitä valitat?Pasteur kirjoitti:Aaaaaaaargghhhhhhh
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Kiitos ja kumarrussinitiainen kirjoitti: hateyn pyynnöstä tiainen poisti tästäkin madonluvut ja ärräpäät, eli lainauksen.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Aina sama äijä äänessä! Nyt turpa kiinni jo välillä!Pasteur kirjoitti:no kamoon paholainen! Tää on vuodatustopic saakutti! Kyllä kai täällä päivänkakkara kiroilla saa maanalainen paikka soikoon!
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Huh, huh..Sherukka kirjoitti:Aina sama äijä äänessä! Nyt turpa kiinni jo välillä!Pasteur kirjoitti:no kamoon paholainen! Tää on vuodatustopic saakutti! Kyllä kai täällä päivänkakkara kiroilla saa maanalainen paikka soikoon!
That's the spirit!Sherukka kirjoitti:Aina sama äijä äänessä! Nyt turpa kiinni jo välillä!Pasteur kirjoitti:no kamoon paholainen! Tää on vuodatustopic saakutti! Kyllä kai täällä päivänkakkara kiroilla saa maanalainen paikka soikoon!
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
En ihmettele ollenkaan. Lueppa esm vaikka ystävämme Pasteurin viesti:sinitiainen kirjoitti:Mistähän johtuukaan, että Leopardin lapsilukko ei päästä näille OT-sivuille, vaikka Hopeiseen Omenaan muuten näyttäisi olevan vapaa pääsy ?
pelkkiä päivänkakkaroita ja maanalaisia paikkoja.no kamoon paholainen! Tää on vuodatustopic saakutti! Kyllä kai täällä päivänkakkara kiroilla saa maanalainen paikka soikoon!
Viesti Kirjoittaja Jone »