Joo, ja laihiksella ollaa...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Onko? Mihin asti? Vois käydä ensin siellä vetäisemässä "päivälllisen" ja siitä sitten Specsaversille kakkukahville 8)Strutsi kirjoitti:Ja ainiin Oulun Starkilla oli ilmaisia, hyviä ja vieläpä tuoreita valmiiksi tietysti täytettyjä sämpylöitä kahvin tai mehun kera. 8)
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Aijai ja nam, lihapullia, puhalillia, lihapyöryköitä, pyhalieryköitäkuriton kirjoitti:Lihapullataikinan tein sipulikeittoaineksista, nyt sitten oottelen, että pullat ois syötävissä. 8)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Että alahan sinäkin toimeen siellä, nopeita on tehdä, ja parempia kun kaupan mössöt.. ja kaffetta juodessa paistuvatkin mukavasti uunissa.darthmother kirjoitti:Aijai ja nam, lihapullia, puhalillia, lihapyöryköitä, pyhalieryköitäkuriton kirjoitti:Lihapullataikinan tein sipulikeittoaineksista, nyt sitten oottelen, että pullat ois syötävissä. 8)
nää on meikäläisen ravintoketjun ykkösketjussakuriton kirjoitti:Että alahan sinäkin toimeen siellä, nopeita on tehdä, ja parempia kun kaupan mössöt.. ja kaffetta juodessa paistuvatkin mukavasti uunissa.darthmother kirjoitti:Aijai ja nam, lihapullia, puhalillia, lihapyöryköitä, pyhalieryköitäkuriton kirjoitti:Lihapullataikinan tein sipulikeittoaineksista, nyt sitten oottelen, että pullat ois syötävissä. 8)![]()
Ja eikös tuo olis oikeen miehekäs eväs viileempiinkin olosuhteisiin.
Viesti Kirjoittaja bloof »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Näytä työpöytäsi vai mikä se topic oli?
Viesti Kirjoittaja bloof »
Työpöytä joka hyvin usein myös ruokapöytänä toimii.Paapa kirjoitti:Näytä työpöytäsi vai mikä se topic oli?
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Eikö sitä muka miittinkissäkin joskus ollut tarjolla?Anniel kirjoitti:Löysin sinihomejuuston!![]()
![]()
Hämmentävä kokemus, olen aina kuvitellut etten pidä koko tuotteesta mutta luuloni olikin väärä!
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja egoste »
Sen kanssa makeaa jälkiruoka viiniä "Sauternes" tmv. NAM !!Anniel kirjoitti:Löysin sinihomejuuston!![]()
![]()
Hämmentävä kokemus, olen aina kuvitellut etten pidä koko tuotteesta mutta luuloni olikin väärä!
![]()
![]()
En kyllä muista... Voi olla mut sillonhan mä olin vielä ihan harhaluuloissa tästä asiasta.hrmh kirjoitti:Eikö sitä muka miittinkissäkin joskus ollut tarjolla?Anniel kirjoitti:Löysin sinihomejuuston!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Siis juustoa, ei sillä, etteikö muutakin olisi ollut)