![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A: Sony Trinitron E530 20" CRT
Tälle alueelle myös muut ilmoitukset, jotka eivät muille kauppapaikan alueille sovi.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
A: Sony Trinitron E530 20" CRT
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
Otsikon mukaisen näytön voi noutaa Turusta. Vuosituhannen alun jättiläisiä. ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Re: A: Sony Trinitron E530 20" CRT
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Saattaisi sopia vanhan PowerMac G3-koneen pariksi.
On kuitenkin tuo matka melkoinen ja laitteen koko huomioiden ei mikään lähettäminen tule kyseeseen, joten jonkinlainen kyyti olisi hyvä. Saattaa olla että olen tulossa Turkuun käymään vielä tänä syksynä, ja voisin ottaa putken silloin jos vielä jäljellä. Jos keksit sille kyydin Tampereelle, otan sen vastaan. Mikäli joku nopeammin sen noutaa, en pahastu.
On kuitenkin tuo matka melkoinen ja laitteen koko huomioiden ei mikään lähettäminen tule kyseeseen, joten jonkinlainen kyyti olisi hyvä. Saattaa olla että olen tulossa Turkuun käymään vielä tänä syksynä, ja voisin ottaa putken silloin jos vielä jäljellä. Jos keksit sille kyydin Tampereelle, otan sen vastaan. Mikäli joku nopeammin sen noutaa, en pahastu.
iMac 27' retina 5K i7Quad/4,2Ghz/40Gt/2Tb - MacBook Pro 13 M1 8-core/16Gt/250SSD - iPhone15 Pro/128Gt
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Eiköhän se yleensä ole saajan vastuulla käydä laite hakemassa.Arkisto kirjoitti:Saattaisi sopia vanhan PowerMac G3-koneen pariksi.
-
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
Ettäkö jos Antaja vaikkapa matkaa viikoittain omalla autollaan Tampereelle, ja olisi halukas sen tullessaan tuomaan, olisi sinun mielestäsi silti viisainta minun erikseen käydä se Turusta hakemassa? Jos Antajakin on tätä mieltä, en minä rupea tässä tapauksessa Saajaksi.NeliX4 kirjoitti:Eiköhän se yleensä ole saajan vastuulla käydä laite hakemassa.
Mielelläni noudan rohjakkeen sitten kun olen muutoin tulossa Turkuun, tuon putken takia en kuitenkaan sinne erikseen lähde. Jos joku ennättää noutaa sen sitä ennen, ei haittaa. Jos sille sattuisi osumaan luonteva kyyti Tampereelle, Antaja pääsisi siitä ehkä nopeammin eroon.
Jos ehdotukseni ei Antajalle sovi, ei se haittaa yhtään.
Jos ehdotukseni ei sovi NeliX4:lle, olen hämmentynyt
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
iMac 27' retina 5K i7Quad/4,2Ghz/40Gt/2Tb - MacBook Pro 13 M1 8-core/16Gt/250SSD - iPhone15 Pro/128Gt
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Juu, ei sovi. Kannattaa multa kysyä muutenkin kaikkia elämänohjeita. Annan niitä vaikka et kysyisikään. Tutkitusti takaan, että 99% ohjeista on 100% vääriä.Arkisto kirjoitti: Jos ehdotukseni ei sovi NeliX4:lle, olen hämmentynyt
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Toivottavasti saatte näytön sumplittua. Vaikka tuo onkin iso, niin se on myös ensiluokkainen näyttö. Itse tuijottelin samanlaista pari vuotta.
-
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
kettuako siellä länkytätte, vaan tulkaa hakemaan pois!!!
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka