Hienot kaiuttimet! (Juurikin ostin samanlaiset, hyvin soivat vaikka voimakkuutta olisi hyvin vähän 8) )
Eipä ole muuten Logitechilla liikaa noita valkoisia malleja
Itselläkin pisti silmään, että hienot kaiuttimet! Mikäs malli kyseessä?
Logitech Z-4 2.1-setti ainakin mulla, en tiedä saako ilman subwooferia Kovasti mainostetaan että mustana ja hopeisena saa, pakkauksessakin näyttää tuo toinen ihan harmaalta. Iloinen yllätys oli kun sieltä pahvien uumenista paljastuikin täysin valkoiset kaiuttimet, sopii aika hyvin valkoisen tv-tason kanssa 8)
EDIT: Nojuu onhan ne reunukset harmaita, taitaapa subbarissa olla vielä metallinenkin
MacBook Air 1,6GHz/80Gt eläköitynee — MacBook Air 1,8GHz Intel Core i7/256Gt SSD tulilla
-22.12.2012-
Hienot kaiuttimet! (Juurikin ostin samanlaiset, hyvin soivat vaikka voimakkuutta olisi hyvin vähän 8) )
Eipä ole muuten Logitechilla liikaa noita valkoisia malleja
Itselläkin pisti silmään, että hienot kaiuttimet! Mikäs malli kyseessä?
Veikkaisin Logitech Z-4i
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
Kuvaa ei ole, mutta toivottavasti mielikuva kelpaa.
Syksyllä -90, opiskelijakämppä viimeisiä hetkiään ennen purkamista viettävässä keskustakivitalossa. Huoneessa patja, sähköpiano, linnnunpönttö tuolilla ja näppis lattialla. Ei muuta. Oi niitä aikoja.
SE 2/40 --- LC 4/40 --- PPC 6500/250 --- Mini G4 1.25 --- iMac C2D 20" --- iMac 2.5GHz Quad-Core Intel Core i5 --- MacBook Air 2015 --- MacBook Air M1
tk3 kirjoitti:Kuvaa ei ole, mutta toivottavasti mielikuva kelpaa.
Syksyllä -90, opiskelijakämppä viimeisiä hetkiään ennen purkamista viettävässä keskustakivitalossa. Huoneessa patja, sähköpiano, linnnunpönttö tuolilla ja näppis lattialla. Ei muuta. Oi niitä aikoja.
Tuosta tulee melko kunnolla mieleen oma viimevikkoinen setuppi, paitsi että patjan sijaan nukkumapussi sekä linnunpöntön sijaan Macbook Pro (tietenkin ilman sähköpianoa)
Uusi entistä uljaampi setuppi tulossa muuten (pari lipastoa pitäisi koota sekä hankkia ulkoinen näppis ja läppäriteline).
Macbook Pro (mid 2011) 15" - 2,0 GHz Core i7 - 4Gt - 500Gt (7200RPM) - Radeon HD 6490M
MacBook Pro (mid 2007) 15" - 2,2 GHz Core 2 Duo - 4 Gt - 320 Gt (7200 RPM) - GeForce 8600 GT
Nokia N9 16Gt
Nikon D3100
iPod Touch 16Gt
bonus kirjoitti:
Kannattaa joo pitää sitä macbookkia tossa sängyn päällä
Jos minä pidän MBP:ta sämpylätelineenä, ruokapöytänä, Pepsin lämmitysalustana ja laivan konehuoneen musiikkilaitteena, niin sängyn päällähän tuon pitäminen on hellittelyä... 8)
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
bonus kirjoitti:
Kannattaa joo pitää sitä macbookkia tossa sängyn päällä
Jos minä pidän MBP:ta sämpylätelineenä, ruokapöytänä, Pepsin lämmitysalustana ja laivan konehuoneen musiikkilaitteena, niin sängyn päällähän tuon pitäminen on hellittelyä... 8)
Mulla on menny vissiin jotain ohi.. Minkäs vuoksi konetta ei sais sängyn päällä pitää? Oma MBP on tuon tuosta sohvalla tai sängyllä
koo-mikko kirjoitti:Mulla on menny vissiin jotain ohi.. Minkäs vuoksi konetta ei sais sängyn päällä pitää? Oma MBP on tuon tuosta sohvalla tai sängyllä
Se lämpenee siinä aika herkästi, kun ilma ei pääse kiertämään sen alta. Eikä peitto johda juurikaan lämpöä pois koneesta, kuten vaikka pöytälevy tekee.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
koo-mikko kirjoitti:Mulla on menny vissiin jotain ohi.. Minkäs vuoksi konetta ei sais sängyn päällä pitää? Oma MBP on tuon tuosta sohvalla tai sängyllä
Se lämpenee siinä aika herkästi, kun ilma ei pääse kiertämään sen alta. Eikä peitto johda juurikaan lämpöä pois koneesta, kuten vaikka pöytälevy tekee.
En nyt ole aivan varma, mutta ainakin ennen koneen pohjassa on ollut sellaiset pienet muovitassut. Eli pöytälevyyn ei johdu kyllä lämpöä nimeksikään ja esimerkiksi puupöytä ei ole sekään kovin hääppöinen lämmön siirrossa. Toki se koneen ympärillä oleva ilma hieman auttaa konetta jäähdyttelemään, mutta kyllähän tämä on ennen kaikkea vanhojen PC-koneiden legenda. Niissä kun oli monissa tuuletin pohjassa ja tuon kun tukki niin johan rupesi lämmöt nousemaan.
Eihän se sänky silti mikään ideaali alusta koneelle ole, siksi itse pidän konetta kirjan tai lehden päällä. Tällöin ainakin PB:n saranan juuressa olevat ilma-aukot pysyvät vapaina.
En nyt ole aivan varma, mutta ainakin ennen koneen pohjassa on ollut sellaiset pienet muovitassut. Eli pöytälevyyn ei johdu kyllä lämpöä nimeksikään ja esimerkiksi puupöytä ei ole sekään kovin hääppöinen lämmön siirrossa. Toki se koneen ympärillä oleva ilma hieman auttaa konetta jäähdyttelemään, mutta kyllähän tämä on ennen kaikkea vanhojen PC-koneiden legenda. Niissä kun oli monissa tuuletin pohjassa ja tuon kun tukki niin johan rupesi lämmöt nousemaan.
Eihän se sänky silti mikään ideaali alusta koneelle ole, siksi itse pidän konetta kirjan tai lehden päällä. Tällöin ainakin PB:n saranan juuressa olevat ilma-aukot pysyvät vapaina.
Kyllä se meikäläisellä ainakin tuo pöytä on kovasti aina lämmin MBn alla.
"Hintaneuvos on salamannopea, mutta pikkuroope vielä nopeampi."
— mylman
Mitään ongelmia ole lämpenemisen kanssa ikinä ollut vaikka kone jatkuvasti sängyllä, sohvalla ja missälie..
Lisää täällä. Enpä nyt kuitenkaan usko, että se prosessori ihan heti sulaa, vaikka koneen sängyn päälle jättäisikin
Mitään ongelmia ole lämpenemisen kanssa ikinä ollut vaikka kone jatkuvasti sängyllä, sohvalla ja missälie..
Itse vein MacBookini vajaa vuosi sitten huoltoon akkuvian vuoksi, ja kun koneen sain takaisin, kertoivat myös että olivat putsanneet sisukset pölystä, jota oli kuulemma aikalailla. Pidin konetta samalla tavalla; sohvalla, sängyllä tms. ilman minkäänlaista alustaa, eikä myöskään ilmennyt mitään ongelmia. Tuo pölyn kerääntyminen vain ei ilmene mitenkään ulkoisesti, ja joku kaunis päivä kun takuu on jo mennyt umpeen ja tuuletin leikkaa kiinni pölystä ja kone sanoo poks, niin toivoisi että olisi pitänyt konetta alustan päällä.
Tuon huoltokeikan jälkeen olen siis itsekin pitänyt konetta aina alustalla kun se on sylissä tms. Yleensä alustana on MacBookini neopreeni-suoja, jotakin leikkuulauta-viritelmää tai vastaavaa olen myös ajatellut. 8)
Tollanen vanhassa kämpässä otettu kuva löyty! Setuppi edelleen sama, vaan sotkusempaa nykyään.
lisänäytön käyttö macbookin kannen ollessa suljettuna ON siis mahdollista? oon käsittänyt että kannen sulkeminen pistää macin unitilaan....tätäkin ominaisuutta voi ilmeisesti säätää...?
Billie kirjoitti:
lisänäytön käyttö macbookin kannen ollessa suljettuna ON siis mahdollista? oon käsittänyt että kannen sulkeminen pistää macin unitilaan....tätäkin ominaisuutta voi ilmeisesti säätää...?
Sama kysymys taidetaan kysyä täällä n. 2 kertaa päivässä. Vastaus: Onnistuu kun laitat ulkoisen näytön + näppiksen ja hiiren. Eli book menee kyllä nukkumaan kun kannen laittaa kiinni, mutta sen voi herättää painamalla nappia näppiksellä tai hiirtä heilauttamalla.
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…