Tästä päivän naurutOsku S kirjoitti:Mainosväki on tarkkoja pienistäkin yksityiskohdista joten en usko että tuollainen lipsahdus olisi päässyt mainokseen vahingossa.

Isoissa kampanjoissa ollaan todella tarkkoja. Tämä on totta. Tämä ei kuitenkaan varmastikaan ole yhtään minkään ison toimiston tuotoksia. Väitän, että tähän mainokseen (ja varsinkaan sen suomenversioon) ei olla pistetty rahaa (siis jos mainospaikan hintaa ei lasketa) kuin tasan pari sataa tuolle naiselle, joka tuon lukee ääneen. Varmaan eka suomalainen joka tuolla ulkomaassa X on jostain löydetty. Ihan sama, kunhan puhuu suomea.
Yksityiskohdista ollaan tarkkoja, jos asiakas jolle mainosta tehdään on tarkka omasta imagostaan. Tämä firma ei omista minkäänlaista imagoa, kun kukaan ei edes siitä pienestä präntistä saa selvää kuka sen takana on. Joten en usko, että tässä oikeasti olisi taustalla joku mainosnero pohtimassa sitä miten MacBook voitaisiin lausua niin että se on kuitenkin tunnistettava, mutta kuitenkin lausuttu väärin, jotta varsinkin Macintosh-foorumeilla mainos herättäisi keskustelua.