hjelppi ois paikallaan.

Viesti Kirjoittaja syottis »
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja silma »
Viesti Kirjoittaja fridgebuzz »
Viesti Kirjoittaja jamo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Miten sää olet saanut tuon kuvan noin suttuiseksikermit kirjoitti:VDSL on kai eri juttu, ei sitä taida voida korvata TW:llä. Muutenkin ajatus vähän harhaili. Tätä minä kuitenkin ajattelin:
Tuo TW:n manuaalista. Vaan onkos Ciscossa vastaavaa asetusta? Miksi muuten tuo Telewell on kuviossa mukana? Sehän on ensisijaisesti ADSL-modeemi (plus tietty kytkin ja WLAN-tukiasema).
Se oli kuvakaappaus TW:n manuaalista (pdf). Siinä ne kuvat on tommosia.Jamac kirjoitti:Miten sää olet saanut tuon kuvan noin suttuiseksiToi ei ole edes jpg-pakkausta enää vaan oikein kunnon suttua, varsinkin kun toi kuva on btw .png
Viesti Kirjoittaja fridgebuzz »
Joo aivan, mun pointti olikin että onko Telewelliä mitenkään mahdollista käyttää pelkkänä langattomana tukiasemana/kytkimenä ton Ciscon kanssa, tiedän et ADSL ja VDSL don't match. Pitääpä koittaa säätää/opiskella, ja vaihtaa laitteistoa jos ei ala selviämään. Ongelma on vaan siinä että olen just nyt todella köyhä, ja tyttöystävä on kyllästynyt panoulun epäluotettavuuteen..jamo kirjoitti:Sulla on nyt semmoinen ongelma, että se Telewell sisältää ADSL-modeemin. Jos sulla on VDSL-liittymä, et voi käyttää Telewelliä kuin korkeintaan kytkimenä ja langattoman tukiasemana. Kyllä minusta valitettavasti näyttää, että joudut hommaamaan semmoisen langattoman tukiasema/reitittimen, missä ei ole ADSL:ää, vaan tuon puhelinpistokkeen paikalla laitteessa olisi Internetiin päin kytkettävä RF-45-liitin (siis Ethernet). Ciscon purkki kytketään sen reitittimen WAN-porttiin, ja reititin konfiguroidaan hoitamaan PPPoE tai DHCP-yhteyden avaus automaattisesti.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”